Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

st.anton er konge fett! faen var der i påsken i fjord og skal ditt i år! kjørte tur på 3 timer uten stopp faen meg JÆVLIG deilig! parkene der er digg også men først og fremst frikjøring som rocker der! også burde du spise spareribs det er drit konge der!...

 

også må du gå ut på crazy kangaroo særiøst beste utestedet som finnes!

 

Edit: hva faen skjer med at skifolk skal ta jibbe utrykket egentlig! det er da ikke noe spesielt med bare twin tip det!

Endret av M-J
Lenke til kommentar
st.anton er konge fett! faen var der i påsken i fjord og skal ditt i år! kjørte tur på 3 timer uten stopp faen meg JÆVLIG deilig! parkene der er digg også men først og fremst frikjøring som rocker der! også burde du spise spareribs det er drit konge der!...

 

også må du gå ut på crazy kangaroo særiøst beste utestedet som finnes!

 

Edit: hva faen skjer med at skifolk skal ta jibbe utrykket egentlig! det er da ikke noe spesielt med bare twin tip det!

7186421[/snapback]

 

Herlig!

Det er visst et sted noen kilometer unna som er folketomt i forhold til St.Anton der det skal være utrolig bra med offpist muligheter. Husker ikke navnet nå, men har tenkt meg bort dit en tur under oppholdet.

 

 

 

Hehe, Jibbe er ikke no spesielt for twintip nei, selvom det er twintip som egner seg best.

Lenke til kommentar
Edit: hva faen skjer med at skifolk skal ta jibbe utrykket egentlig! det er da ikke noe spesielt med bare twin tip det!
Nei, du har rett i det. Uttrykket kjem vel opprinneleg frå snowboard (om ein ikkje reknar med segling, sjølvsagt). Som eg sa i byrjinga av tråden so er eg ikkje direkte glad i uttrykket, men det har etterkvart vorte det mest brukte namnet -- nærast det «offisielle» namnet -- på sporten. So det er berre å leve med det...

 

Redigert, nokre butikkar:

Cham3s.com, Telemark Pyrenees, VPG, Ute.no og om du har lyst på Line i år, SoulX. K2 skal ta over distribusjonen av Line til neste år, so då kjem dei i vanlege sportsbutikkar.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Jeg bestilte mine ski ifjor fra aspenskiandboard.com. Gode priser, og de skrev mindre verdi på pakka sånn at jeg betalte mindre toll :) Skal kjøpe nye støvler denne uka, og jeg tenkte litt på de nye Rossignol Scratch-støvlene (hvite). Er det et bra valg tror dere? Og går det an å få butikken til å sru opp bindingene og sette de lenger fra hverandre? (med tanke på nye støvler, større størrelse)

Lenke til kommentar

Du behøver ikke skru opp bindingene selv om du har skal ha større sko, du trenger bare og flytte den bakerste delen. Det pleier å være en liten spak eller noe man løfter opp, slik at den bakerste delen blir flyttbar. Dette kan butikken gjøre for deg eller du kan gjøre det selv.

 

Men hvordan var det med støvel. Viss jeg er mest i park men også litt frikjøring, mjuk, stiv? Hva burde jeg se etter? Eller noen som har noen konkrete støvler å anbefale ( maks kr 3500)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...