Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!

Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay, tråd for de av oss som har sett episodene som har vært i USA! Var visst ikke stemning for spoilers i den andre tråden.

Nettopp sett ep1 nå! Synes det var rett og slett dritbra! Virker som de satser på at det er noen som kommer for å ta Jack, eller Frank som han heter nå, og ikke en standard terroristbombing som det har vært før! Spørs jo litt hvordan episodene utarter seg utover da..

Nå skal jeg hvertfall se ep2! :D

Andre her som har sett episodene, eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! Så nettopp første episode! G'damn! Tror denne sesongen blir veldig bra. Nå får jeg knote med litt fysikk før jeg ser neste episode.

Skrevet (endret)
Sett de to første episodene nå, og kan egentlig ikke si annet enn at jeg gleder meg helt sykt vilt til i morgen!

5448552[/snapback]

Som om jeg skulle sagt det selv :)

Endret av stianandre
Skrevet

Det frister litt å se på 24 men jeg er av den typen som bare må se alle episodene sammenhengende, uten at det blir en uke mellom hver episode. Så da venter jeg heller til DVD`en kommer.

Skrevet
Sett de to første episodene nå, og kan egentlig ikke si annet enn at jeg gleder meg helt sykt vilt til i morgen!

5448552[/snapback]

Som om jeg skulle sagt det selv :)

5448655[/snapback]

Episode 3 og 4 blir vel sendt i dag.

Skrevet

Da har en fått med seg de 4 første episodene.

Med ac3 5.1 lyd og 960 x 544 frame streamet til en xbmc boks.

Mye bedre blir det ikke.

Tipper det blir en lite bølgedal fra ep 9-17 som vanlig.

Skrevet

Utrolig spennende!

Men la noen andre merke til at vinduet Jack knuser på den røde bilen i episode 2 er hel når han forlater bilen igjen?

Skrevet

han knuste vinduet på venstre bakdør,-dette vinduet er borte også i sluttscenen.

Men nå er det ingen rester av vinduet, men dette kan vel forklares med at det datt av under kjøring.

Vinduet er nok bare rullet ned i scenen der, siden on location filmes først som regel.

Skrevet

Sett første episode idag, fy faen for en serie! Jeg tørr påstå at det er verdens beste serie fremfor Friends! Jeg har aldri sett noe annet som får magen til å vri seg i spenning, og å vente på de neste episodene er et slit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...