phnx85 Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det er vistnok ikke lov å dele passordet ditt med andre og man kan bli bannet for det. Men hva hvis man bruker programvare som kan huske dine passord? Står det noe i EULA'en om at det ikke er lov? Teknisk sett deler du jo ikke passordet ditt til WoW.
ahpadt Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg fikk warning for accountsharing en gang, og en GM viste meg hvor det sto i policien, så ja, det er regler for deling av passord.
Arinomi Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg fikk warning for accountsharing en gang, og en GM viste meg hvor det sto i policien, så ja, det er regler for deling av passord. 5447163[/snapback] Ja vi vet at det er regler, det var ikke spørsmålet. Hvordan skal man ta deg da, om du bruker programvaren? Du gir jo ikke passordet ditt til noen, så det er jo ikke account sharing. Skulle ønske de kunne bygge en slik funskjon inn i wow jeg
phnx85 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Nettopp det jeg lurer på, står det i EULA'en at det ikke er lov å dele passordet, eller står det at det ikke er lov å dele kontoen? Noen som har lyst å ta på seg ansvaret å finlese den?
Arinomi Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Så klart Passordregler Her står det altså at du _anbefales_ ikke å gi passordet til noen, og de tar ikke ansvar Såååååå.... Gjør hva du vil
Blib Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Hvis du tenker på et generelt program som bare ligger og kjører i Windows og bare husker tekststrenger du mater til det, så er dette selvfølgelig lov. Det Blizzard ikke liker det er at du lar andre logge inn på din konto, fordi at du lånte passordet til de. Ellers så misliker også Blizzard *veldig* sterkt programmer som automatisk logger deg inn i WoW, fordi utrolig mange blir lurt av slike programmer som faktisk bare sender en epost til skaperen av programmet med din login-informasjon. Og så må du huske på at WoW faktisk overvåker PCen din. Mens WoW kjører så kjøres også en prosess som sjekker alle andre kjørende programmer og rapporterer deg til Blizzard dersom det ser at du kjører en cheat eller hack eller lignende. Så jeg ville ikke brukt noe tvilsomme passord-greier var jeg deg
AnVli..p4 Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 talking haxx0r-blizz? å bruke cheats går jo på egen rissiko og kjenner et par som har blitt "etterforsket" av blizz pga. det... Gi passordet ditt til en kompis, så kan du se om han egentlig er en av dere
Dux ducis Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det Blizzard ikke liker det er at du lar andre logge inn på din konto, fordi at du lånte passordet til de. 5447585[/snapback] Dette er jo for at de skal tjene penger. Hvis flere folk spiller på en konto så blir det jo færre kjøpere. Men hvis jeg ser på de gangene jeg har lånt bort kontoen min i forhold til de gangene jeg ikke har fått logget på selv (eller hatt andre tekniske problemer) så.. ja, det er latterlig. Rett og slett. Når skal Blizzard skjønne at vi faktisk betaler en god del for dette spillet og dermed forventer vi at det skal fungere? Tror aldri jeg har opplevd så mye problemer med et spill før.
TRS Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Så klart Passordregler Her står det altså at du _anbefales_ ikke å gi passordet til noen, og de tar ikke ansvar Såååååå.... Gjør hva du vil 5447264[/snapback] "You may not disclose your password to anyone....." "Du har ikke lov å dele passordet ditt med andre...." Med mindre engelsken feiler meg. Så nei, det er ikke en annbefaling, det er et forbud.
jonasdaman Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 med og noen venner spiller på hverandres accounter hele tiden. ser ikke problemet egentlig
phnx85 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 (endret) Når står det riktig nok "You may not disclore your Password to anyone, or allow your Password to be used by anyone other that yourself." Så det dekker nok bruk at program som husker passordet ditt. Blib: Jeg tenker mer på generelle passord program, ikke noe som er designet akkurat for WoW. IBM har f.eks et program som skriver inn passord og brukernavn automatisk når du trekker fingeren din over fingeravtrykk leseren. Jeg skjønner jo hvorfor Blizzard ikke vil at man skal dele kontoen sin med noen som ikke har egen konto. Da de muligens kan tape penger ved at den ene ikke kjøper seg konto. Men hvorfor kan ikke to stykker som begge spiller, og har hver sin konto, dele kontoene sine? Takk til Arinomi som tok seg bryderiet med å lese gjennom EULA og poste bilde her Endret 17. januar 2006 av phoen|x
Sinnsro Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Alle programmer som påvirker wow er ikke lov.
Arinomi Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Leste ikke grundig nok, men det er også wow sin skyld Jeg spiller til sent om natta, og da er jeg for trøtt til å lese noe som helst grundig ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå