Gå til innhold

Beste Bit torrent program?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessuten om du er ute etter ett nytt program så sier du "torrent program" ikke bit torrent program, ettersom bittorent er ett eget program.

 

Feil, bittorrent er navnet på protokollen. Et "torrent program" kan være noe som f.eks kun lager en tracker, eller manipulerer en eksisterende torrent.

Lenke til kommentar

Azureus er min favoritt grunnet at en kan konfigureres til alt mulig, og lett organiserer saker og ing når du har masse torrents kjørende samtidig.

 

Men... hastighet får du ikke noe merkbar endring på ved å bytte torrent klient. Får du dårlgi hastighet så er det av en av 2 grunner:

 

1) Det er nesten ingen som seeder/leecher på torrenten

eller

2) Du har ikke riktig åpnet porter i ruter, som gjør at du kjører i passive mode. Da får du lusen hastighet...

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg bruker selv Azureus, og jeg har ikke testet noe annet etter at jeg prøvde det for første gang helt i starten av prosjektet. Farten er utmerket etter at jeg har konfigurert routeren for det, samtidig som de forskjellige innstillingsmulighetene gjør at man kan fikse småting etterhvert for å forbedre kvaliteten.

Lenke til kommentar

HVordan får jeg åpnet porter da? Og hva kan det forsake hvis jeg gjør det? Jeg fikk bedre resultater med Azureus enn med Bit Torrent..

Veit dere noe om hvordan jeg får satt opp Dedicaded Server til CS 1.6? er dette samme porten jeg må bruke da? Som jeg bruker i torrent programmene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...