Gå til innhold

Bra single player RPG?


Anbefalte innlegg

Stor Fan av RPG spill. Har spillt en del og sliter nå med å finne et bra RPG spill på PC (Mens jeg venter på Oblivion, Gothic 3 og Nwn2) Har spillt meg lei på de fleste MMORPG så det er ikke interresant.

 

Dette er spill jeg har spillt igjennom

(Har også spillt alle Expansions på spill jeg har spillt)

 

Diablo

Diablo 2

Baldurs Gate

Baldurs Gate 2

Planescape Torment

Fallout

Icewind Dale

Icewind Dale 2

Divine Divinity

Beyond Divinity

Pool of Radiance - Ruins of Myth Drannor

Morrowind

Dungeon Siege

Dungeon Siege 2

Neverwinter Nights

Gothic

Gothic 2

Sacred

Knights of the Old Rebublic

Knights of the Old Rebublic 2

Fable

 

 

Kom med noen gode forslag på noen vanvittige bra RPG spill på PC som jeg ikke har med i lista her

Endret av luacian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arcanum er et veldig bra spill, er gammelt tho =p

5437694[/snapback]

Gammelt er det, men det er rett og slett fantastisk. Han har spilt gjennom en del lignende spill ut fra det jeg kan se, så Arcanum sin stil burde ikke være noe problem. Definitivt et av de beste jeg har spilt, om ikke det beste.

Lenke til kommentar
Half-life og Half-life2? Hvordan kan du IKKE ha spilt det hvis du liker FPS?

 

noccy

5438161[/snapback]

 

Tror du misforstod meg litt, Might and Magic serien er er Rolle spill, men samtidig er det et First person shooter spill. Altså, du ser ut øynene til helten din. Meget spessielt spill, men en helt genial story igjennom hele serien. HL og HL2 kan ikke blandes inn her.

 

Vipper kansje litt visst du mener at et RPG spill MÅ ha overview cam, slik at du ser karakterene dine ovenfra.

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar

Off topic: M&M et FPS bare fordi du har FPV (First person viewe)? Tror nok egentlig ikke det nei. Kan jo si at Mount & blade er et FPS RPG fordi du kan trykke F6 når du har en bue og se fra FPV.

 

On topic:

Vampier likte jeg ikke, synes det var for knotede til tider samt irriterende selv med patcher.

 

Ellers ser det ut som du har fått de fineste titlene. Er bare å vente eller kanskje stikke innom et par abandone sider og se etter gode RPG spill. Gamle, men fremdeles god som F :)

Lenke til kommentar
Arcanum er et veldig bra spill, er gammelt tho =p

5437694[/snapback]

Gammelt er det, men det er rett og slett fantastisk. Han har spilt gjennom en del lignende spill ut fra det jeg kan se, så Arcanum sin stil burde ikke være noe problem. Definitivt et av de beste jeg har spilt, om ikke det beste.

5437777[/snapback]

Jeg støtter forslaget om Arcanum! Den mest Fallout-aktige RPGen som ikke er Fallout. Knallspill!

Lenke til kommentar
Vampire the Masquerade - Bloodlines.

Bare pass på å patch opp spillet. ;)

5437356[/snapback]

 

 

ville også godt for det, er et bra RPG. som man bør spille gjennom,

man blir fortere lei det en feks, morrowind men det er bra likevell

5438322[/snapback]

 

Vampire ja. Morsomt spill det. HAr sine feil, men gir noen timer med solid underholdning. Spill som Malkavian hvis du skaffer deg et :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...