Gå til innhold

Feber - Hvordan bli kvitt fortest mulig?


cwerner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke absint en alkoholdrikkgreie? :p Spørs hvor glade foreldrene mine blir for det...er bare 15.

 

Hvertfall, fra og med imorgen så skal jeg droppe å ta paracet, sånn at feberen går opp og jeg får svettet det av. skal også drikke enda mer og spise salte ting.

Men Røde Tsar, du blir vel ikke dehydrert av cola vel?

Lenke til kommentar

feber er kroppen som dreper virus ja, den "ødelegger" seg selv og virusene ved å øke tempraturen, men kroppen pleier å holde tempraturen på ett så lavt nivå at den ikke tar større skade av det, hvis det ikke tar knekken på virusene øker den temparturen så mye at det er dødlig, eller så gjør den det pga virusene som tuller med tempraturen(jeg er usikker på det).

feber under 40 er bra for sykdommen, er det over bør man kontakte legen...

 

 

er ihvertfall det jeg har lært om feber...

Lenke til kommentar
Pensilin skal funke mot feber og annet djevelskap

5437637[/snapback]

Får man penisilin mot feber burde legen funnet seg et annet yrke om det ikke er alvorlig... Det gjør samme nytten som antibiotika mot alt mulig, man kan risikere å bli resistent mot det og da kan man angre på at man fikk så mye av det for "pingle" sykdommer...

Pakk deg godt inni dyna og sett deg ved pc'en\tv'en og bare la tida gå...

Sov mye og drikk mye (vann)

Endret av icer
Lenke til kommentar

Jeg pleier å hyle nedpå opptil en hel boks med C-max. Blir som regel relativt råtten i magen av det, men det hjelper som bare juling, særlig mot småforkjølelser. Tror likevel dette er et remedie som funker best i begynnelsen av sykdommen, når immunforsvaret trenger et lite overtak. Ellers stabiliserer faktisk cola magen hvis det er den som lager trøbbel, så det er ikke så dumt som noen skal ha det til, selv om drikken også dehydrerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...