Gå til innhold

Fusion (Norsk Guild på sunstrider) drepte Hakkar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer :)

Lykke til i høyere og vanskeligere instancer!

5430503[/snapback]

 

Har hørt at ZG trenger mye bedre samarbeid enn i MC i hvertfall..

Kanskje ikke vanskeligere enn Rag da.

Men gratulerer så mye! Prøvde selv Venoxis for første gang med guilden vår for noen dager siden og må si det var vanskelig, tok Venoxis ned på andre forsøk.

Lenke til kommentar
Gratulerer :)

Lykke til i høyere og vanskeligere instancer!

5430503[/snapback]

 

Har hørt at ZG trenger mye bedre samarbeid enn i MC i hvertfall..

Kanskje ikke vanskeligere enn Rag da.

Men gratulerer så mye! Prøvde selv Venoxis for første gang med guilden vår for noen dager siden og må si det var vanskelig, tok Venoxis ned på andre forsøk.

5430775[/snapback]

 

Hehehe, Venoxis er MYE lettere enn de andre bossene. Så gled deg :thumbup:

Lenke til kommentar

ikke for å drepe gleden, men hakkar er "piss easy"... bare å samle alle folka i en klynge og få alle poisoned mens hakkar tar sånn drain på dere.. han dreper seg selv for å si det sånn...

ingen av oss hadde mindre enn 70% hp under hele kampen...

 

Hexxer derimot... han er litt værre

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Gratulere ;) guildet mitt er på tiger bossen nå, har hatt et run på han å det var i går... vi hadde 5 rogues, 5 mages... så ingen warlock og bare 1 hunter så vi tok han ikke... men klarte å ta han til han ble tiger ;)

 

Var bare et run med de som var online klokken 22.00, ikke planlagt så vi startet med 17stk, og var 19 på tiger bossen

Lenke til kommentar

hehe gratulerer, hakker er gankse lett da men uns første gang :)

 

1 gang vi tok hakkar var den bugget så ingen av hakkar sons droppa poision. ( var ca 30% droprate til samme)

 

så vi tok den ned til 50% så heala den seg opp til 96 så ned til 40 så opp til 80 så ned til 19 så til 40 og derreter tok vi den

 

Figtha til sammnen i 53 min ! var den mest lattelige fighen jeg har vært med på

 

var morro da :)

Lenke til kommentar

ZG blir ofte undervurdert, det er rein fakta at mange guilds bruker langt mindre tid i mindless MC farming enn i ZG. ZG krever litt koordinasjon.

 

Husker selv vi tok han første gangen, og vi hadde ingen lootrules på det øyeblikket. Rolla 100 på Heart of Hakkar :)

 

Nå skal det sies at Hakkar er etter min mening den letteste bossen. Det forstår du lett 2-3 gangen dere tar han. Hexxer derimot, er det noen guilds som skipper fordi han er vanskelig, ialfall på min server. Skjønner ikke helt det, han har fete drops. Vi har fått Jin'Do's Hexxer 3 ganger.

 

Bossene som krever mins koordinasjon i ZG er etter min mening Hakkar og Arlokk. Til og med Jeklik må man tenke litt på. Tiger bossen kan være hard, ikke rart dere sliter litt der.

 

Grats, og GL i andre instancer :)

Lenke til kommentar
hehe gratulerer, hakker er gankse lett da men uns første gang :)

 

1 gang vi tok hakkar var den bugget så ingen av hakkar sons droppa poision. ( var ca 30% droprate til samme)

 

så vi tok den ned til 50% så heala den seg opp til 96 så ned til 40 så opp til 80 så ned til 19 så til 40 og derreter tok vi den

 

Figtha til sammnen i 53 min ! var den mest lattelige fighen jeg har vært med på

 

var morro da :)

5430930[/snapback]

 

Son of Hakkar releaser ikkje poison om dei er stønna. kan ha vært det som var problemet.

Lenke til kommentar
Vi har fått Jin'Do's Hexxer 3 ganger.

 

Det der sier du ikke! :p Vi har farmet ZG siden det kom ut! Og ikke sett en mace, som jeg vil ha! :hmm:

 

Samme var med Netherwind Pants, etter ~50 ragnaros deaths, droppa dem endelig, og gi skyhøyt i dkp! :D

 

edit: værste var at vi wipa på snake bossen sist gang, skjønner ikke helt hvorfor, men plutselig critta han meg 20k elns med ett eller annet angrep...

 

eidavzgboss.jpg

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Ikke for og være en gledesdreper men er ikke Hakkar barnemat da? :ermm:

5431941[/snapback]

 

Yupp, Hakkar er utrolig easy, kjedelig kamp også...

5432077[/snapback]

 

Hehe, hadde aldri tid til å være med når det var Hakkar på tapetet (vi venta på mc resett osv), men en dag gikk det ganske kjapt. Så når vi skal fighte han spør jeg om tactics. Og jeg får som svar "watch TV". :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...