Gå til innhold

Nonstop i M-posen

Chris_lox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke like kaldt i isfryseren som i andre frysere, dette fordi at isen skal få optimal konsistens. Kan godt hende det er noen edderkopper som tåler noen grader under null?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Neste prosjekt må være en nonstop pakke med melkesjokolade som har fått en vanlig mørk, nonstop i !

ohh.. det er farlig det :p

EDIT: Er det sendt som mail eller brev?

Endret av e321
Skrevet (endret)

Har opplevd noe lignende. Fikk et tynt metalblad inn i den ene skinkebiten min. Sendte inn pakka og metalbiten til Gilde og fikk 500 kr i kompensasjon. Men om du skal sende inn slike brev, så skriv litt objektivt og ikke skriv så utrolig mye uvesentlig. Hadde i allefall ikke tatt deg veldig seriøst hadde du sendt et sånt brev.. hvis jeg hadde vært kundebehandler

Endret av tjalla
Skrevet
Har opplevd noe lignende. Fikk et tynt metalblad inn i den ene skinkebiten min. Sendte inn pakka og metalbiten til Gilde og fikk 500 kr i kompensasjon. Men om du skal sende inn slike brev, så skriv litt objektivt og ikke skriv så utrolig mye uvesentlig. Hadde i allefall ikke tatt deg veldig seriøst hadde du sendt et sånt brev.. hvis jeg hadde vært kundebehandler

5506580[/snapback]

Jeg skrev seriøst når jeg fant larven i brødet mitt, de gadd ikke svare engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...