Gå til innhold

Bråkete tenåringer på datapartys ???


kjbu

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-09-11 14:49, Papirpose skrev:

En ting er å lage regler for høyttalere.. en annen ting er å faktisk følge dem. Iflg. gathering.org var det ikke lov med høyttalersystemer med ekstern forsterker.. men hvor mange var det egentlig som hadde (og brukte) det?



 

eksterne forsterkere *var* lov på TG i år. TG gadd bare ikke opplyse om at forbudet som har vært de siste årene var oppheva.

 

men men, lyden er jo halve stemmninga på LAN. Er bare kjipe gamere som vil ha det stille så de kan konsentrere seg om aim'en sin.

 

På TG var det norske nerder, arrangørene(hvem hater ikke de 2 DJene som plaga oss?) og Dropzone(?) som stod for den plagsomme lyden. Det som kommer fra publikum er stort sett bare stemmningsskapende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:



eksterne forsterkere *var* lov på TG i år. TG gadd bare ikke opplyse om at forbudet som har vært de siste årene var oppheva.


men men, lyden er jo halve stemmninga på LAN. Er bare kjipe gamere som vil ha det stille så de kan konsentrere seg om aim'en sin.


På TG var det norske nerder, arrangørene(hvem hater ikke de 2 DJene som plaga oss?) og Dropzone(?) som stod for den plagsomme lyden. Det som kommer fra publikum er stort sett bare stemmningsskapende.


 

Ok, visste ikke det første der. Men å kalle Rosa Helikopter for stemningsskapende er vel litt drøyt? :grin:

Jeg skal være enig i at den verste støyen kom fra NN og diverse DJ's

 

Men tilbake til temaet: Jeg kan bekrefte at det finnes LANere under 20 som foretrekker rolige forhold (Jeg er en av dem). Men å sile ut bråkerne før de kommer inn blir nok et problem, så ja - jeg skjønner hvorfor dere vil ha LAN med nedre aldersgrense :smile:

 

_________________

Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 256MB SDRAM : Western Digital 60GB + IBM Deskstar 120GB : Logitech Dual Optical : IBM P200 20" :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-09-11 17:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 10:28, Totti skrev:

hey jeg er 18 lissom og dermed er ikke jeg bråkete lenger (eller?)


men det er ikek bra å dra alle over en kam.. mener hvertfall jeg da..


 

joda det er det. Er det en aldersgruppe som lager bråk, må man ta dem alle under en kam, tar tid skal man ha IQ test i døra.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 10:28, Totti skrev:

hey jeg er 18 lissom og dermed er ikke jeg bråkete lenger (eller?)


men det er ikek bra å dra alle over en kam.. mener hvertfall jeg da..


 

De drar ikke alle over en kam. Det er flere under 20 enn over 20 som bråker for å si det sånn. Selfølgelig finnes det unntak på begge sider av grensen...

Lenke til kommentar

Synes nå en grense på 18 hadde holdt jeg! Jeg snaaaart 18, og VELDIG glad i lan uten bråk!

(hadde med Anlegg på tg, fordi jeg synes mitt bråk er bedre enn andres bråk men :razz:)

De som bråker er gjennomgående 14-15. så strengt talt hadde det holdt med headsett-krav og 16års grense!

 

Magnus

Lenke til kommentar

Gamlingane må nå få setta den aldersgrenså dei sjøl vil :smile:

Er sjøl 18 (19 om ei veke.. wii :roll:) og er vel ikkje akkurat den mest bråkete personen.. MEN, ein kan jo ikkje kontrollere slikt i dørene..

 

I samband med aldersgrenser kan foresten nevna at det nylig er blitt opna ein utestad her i distriket som har 27års aldersgrense :smile: _eg_ føle ikkje for å gå der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...