Gå til innhold

Spillverket.no: Debatt om ny forumstruktur på Gamer.no


Hvilken forumstruktur bør vi jobbe mot?  

388 stemmer

  1. 1. Hvilken forumstruktur bør vi jobbe mot?

    • Forslag 1 (av Gamer.no)
      105
    • Forslag 2 (av Gamer.no)
      42
    • Forslag 3 (av Gamer.no)
      67
    • Forslag 4 (av Gamer.no)
      37
    • Forslag 5 (av ness)
      50
    • Forslag 6 (av Heales)
      16
    • Forslag 7 (av Craaash)
      35
    • Behold strukturen som den er
      25
    • Noe helt annet
      11


Anbefalte innlegg

Når skal det egentlig skje noe med dette?

 

Nå kommer kommer jo snart Wii, og 360'n er allerede ute.. ikke at det har så mye å si da det er konsoller nok på markedet.. Men, hvis hovedproblemet, eller det som tar lang tid, er å sortere og flytte poster, så bør dere kanskje begynne med det nå, før de nye konsollene kommer!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var snakk om at det kan bli ein liten endring i forhold til avstemminga, men i all hovudsak blir det sånn som avstemminga seier.

 

Eg har ikkje noko med dette å gjere, det er så vidt eg veit redaksjonen i Gamer.no som tek alle desse avgjørelsane. Så det kan vere ting eg ikkje er informert om.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Målet er nok å få det klart så snart som mogleg. Men det mykje som skal klaffe så ein endeleg dato er vanskeleg å sette. I jula er det og mange som er opptatt med andre ting. Om det ikkje dukkar opp nokon uforutsette hindringar håper eg at endringa skjer i løpet av starten av januar.

 

Takk for at dykk er så tolmodige. :)

Lenke til kommentar

I dagens system høyrer som regel "problem med spel x" tråder heime i "Spørsmål og svar"-kategorien. Sjølv om dei her blir blanda med andre konkrete spørsmål, syns eg dette fungerer greit. Så eg syns vi kan behalde "Spørsmål og svar-PC".

 

Når det gjeld konsollane, vil det bli for mange kategoriar viss kvar konsoll/produsent skal ha sin eigen "Problem med spel"-kategori. Om det blir ein blir ein felles kategori for alle konsollane går dette litt bort frå hensikta med å dele opp konsoll-kategorien (gjere det lettare å finne stoff som interesserer deg). Så eg trur det beste blir å gå for det oppsettet som er vist i første innlegg. Men eg ser problemet du nemner, og er forsåvidt einig i at det kan bli rotete å blande diskusjonar og problem med ditt og datt trådar i ein kategori.

Lenke til kommentar

Samme hva katogorien kalles, bare brukerene forstår hvor man skal poste, slik at moderatorer slipper å flytte så mange feilposter.

 

En kategori for problem med spill/ spørsmål og svar bør være med etter min mening. Og i denne mener jeg at man godt kan poste både konsoll og pc spill problemer.

 

Har konsoll brukerene så mange spill med bugs/ trøbel? Mulig det er mer nå en før, siden konsollene er gått online og vi har fått patching mm.

 

Tenkte det var hovedsakelig pc folket som får behov for å poste i problem med spill/spørsmål og svar kategorien.

 

== FORSLAG 1 (av Gamer.no) ==

 

* Generelt

* PC

* Konsoll

> Nintendo

> Sony

> Microsoft

> Andre/felles

* Spillforum - for de mest omdiskuterte

* Modifikasjoner

* Guild/klandiskusjon og rekruttering

* LAN-parties

* Diskutér artikler (Gamer.no)

* Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)

 

Hvorfor ha et forum både for konsoll og deretter alle produsentene til konsollene?

Mye bedre å reflektere direkte til konsollen, slik at man får tinga samlet.

Feks xbox, der kan man diskutere både xbox og 360. Har man et konsoll forum i tillegg er det fare for å spre en masse xbox matriale over dit.

 

Spillforum for de mest populære spillene er et godt eksempel. Her diskuteres alle HL i samme forum, og det fungerer da utmerket? Slik burde det være med xbox, nintendo, playstation også mener jeg. Derfor er alternativ 3 et godt forslag.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Eg meiner at vi bør behalde "Spørsmål og svar-PC" av den grunnen du nemner, det er eit behov for ein sånn kategori. Det kan sjølvsagt gå an med ein "problemer med et spill?, post her" kategori som er felles for alle plattformer, men eg frykter at dette kan bli litt rotete. Eit problem er og at det kan bli litt mange kategoriar å halde styr på. Dårleg døme: «Hmm, eg kjem ikkje vidare i Zelda. Eg får poste ein tråd i Nintendo kategorien i lag med alle dei andre Zelda diskusjonane, nei vent litt, den skal visst i ein heilt annan kategori».

 

Det vil ikkje vere ein eigen kategori for konsoll. Kvar produsent vil ha sin kategori, i tillegg til ein kategori for andre konsollar og felles konsoll-diskusjonar.

Lenke til kommentar
Dårleg døme: «Hmm, eg kjem ikkje vidare i Zelda. Eg får poste ein tråd i Nintendo kategorien i lag med alle dei andre Zelda diskusjonane, nei vent litt, den skal visst i ein heilt annan kategori».

7625763[/snapback]

 

 

Det blir jo slik med forslag nr 1 også, om du forsatt skal poste problem med Zelda spill i spørsmål og svar kategorien.

 

Vist jeg har forstått deg rett.

 

Altså Microsoft som katogori: Her kan du poste windows vista spørsmål da eller? Hvordan vet en ny på siden hvor han skal poste om hva?

Lettere om det hadde stått x-box mener jeg.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

No vart eg litt usikker på korleis eg tenkte med det dømet. Trur poenget var at viss vi oppretta ein eigen kategori for problem med spel, vil bare «eg kjem ikkje vidare i Zelda»-postane havne i den kategorien. Alle andre Zelda-postar havner i Nintendo-kategorien. I dagens system vil i «eg kjem ikkje vidare i Zelda»-postane og alle andre konkrete spørsmål rundt Zelda havne i Spørsmål og svar-kategorien. Så denne kategorien blir vidare enn sånn eg trur du tenkjer deg eit framtidig system.

 

Eg trur at vi eigentleg er ganske einige. Som du nemnte tidlegare er det truleg for PC-spel dette er det største behovet. Derfor ønskjer eg å behalde «Spørsmål og svar-PC» sånn som i dag. Dette for blant annet å kunne ta seg av postane som ville havne i «problemer med et spill?, post her»-kategorien du foreslår. :)

 

Altså Microsoft som katogori: Her kan du poste windows vista spørsmål da eller? Hvordan vet en ny på siden hvor han skal poste om hva?

Lettere om det hadde stått x-box mener jeg.

Det at vi befinn oss i hovudkategorien "Spill", "MS" kategorien ligg under delkategorien "Konsoll" og beskrivelsen under kategorien burde gjere det relativt klart kva kategorien handlar om. Men enkelte vil truleg gjere feil uansett. X-box som kategorinamn kan kanskje hindre nokon feilposter.

 

Produsenter som kategorinamn vil truleg ha lengre levetid. Særleg Nintendo har fleire forskjellege namn på sine konsollar. Dette namnevalet tek og forbehald om eventuelle framtidige namneskifte av konsollar eller nye konsollar som kan kome ut frå ein produsent. Til dømes er det rykter om at MS vil kome med ein håndhald. Viss denne ikkje heiter Xbox-"eit eller anna" vil den jo strengt tatt ikkje høyre heime under X-box-kategorien.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Det at vi befinn oss i hovudkategorien "Spill", "MS" kategorien ligg under delkategorien "Konsoll" og beskrivelsen under kategorien burde gjere det relativt klart kva kategorien handlar om. Men enkelte vil truleg gjere feil uansett. X-box som kategorinamn kan kanskje hindre nokon feilposter.

7639346[/snapback]

 

Må inrømme at Microsoft eksempelet mitt var satt på spissen.

 

Saken er at hvis man går inn via en link fra en annen tråd eller siste diskusjoner på framsiden, er det veldig fort gjort å lage feilposer.

Feilpostet senest for noen dager siden i konsol, da jeg trodde vi pratet om pc spill, men det var jo min uoppmerksomhet da.

 

Trur poenget var at viss vi oppretta ein eigen kategori for problem med spel, vil bare «eg kjem ikkje vidare i Zelda»-postane havne i den kategorien. Alle andre Zelda-postar havner i Nintendo-kategorien.

Godt poeng.

Kansje en kunne hatt navn som tekniske spillproblem, eller noe i den dur.

 

Til dømes er det rykter om at MS vil kome med ein håndhald. Viss denne ikkje heiter Xbox-"eit eller anna" vil den jo strengt tatt ikkje høyre heime under X-box-kategorien.

 

Nok et godt poeng. Men det er verdt og merke seg at dei typiske konsoll produsentene som Sony og Nintendo(correckt me if im wrong) Alltid har inkludert navnene playstation og Nintendo på sine konsoll produkter.

Dette pga den enorme verdien som ligg i merkenavnet.

 

Derav tror jeg microsoft vil inkludere X-box navnet i en eventuell håndhald, så vil dei ikkje utelate X-box navnet pga markedsføringsverdien i det.

"HANDBOX" tm r. :p kansje

 

Er man veldig opptatt av og holde antall forum på et absolutt minimum?

Edit: mener selvfølgelig antall kategorier

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Du har heilt rett. Det er fort gjort å feilposte viss du ser på tittlenen på ein kategori aleine. Eg brukar ofte "Siste 24 timar" funksjonen sjølv, og då kjem bare kategorinamnet fram. Så her kan det vere lett å misforstå kva ein kategori faktisk handlar om.

 

Det er gjort ein del for at folk lettare skal forstå kva kategoriane handlar om, for utan det eg alt har nevnt har vi og eigne stickyar som fortel kva kategorien handlar om (veit ikkje korleis dette vil bli etter omstruktureringa). Enda meir konkrete kategorinamn kan nok gjere det lettare, men som eg var inne på tidlegare kan dette og vere litt upraktisk.

 

I dag er det ikkje eit så stort problem med folk som overser at vi er i spelkategorien. For nye folk som ikkje er klar over kor stort forumet faktisk er, og kor mange kategoriar vi har, vil det truleg alltid vere nokon som feilposter. Eg trur dette er vanskeleg å unngå. Det er først og fremst dei to PC-kategoriane det blir feilposta i. Men det er ikkje eit stort problem. Kategorinamnet "Microsoft" kan kanskje føre til nokon feilpostar, men eg trur at dei fleste fort vil oppdage kva kategorien handlar om. Blir det eit stort problem går det an å gjere tiltak som ein sticky, eller andre måter å tydlegare markere kva kategorien handlar om.

 

"Teknike spelproblem" kan vere ein ide. Eg er litt usikker på korleis dette kan gjennomførast på best mogleg måte. For PC relaterte diskusjonar syns eg vi kan behalde "Spørsmål og svar-PC" for å skille mellom diskusjonar og ymse spørsmål. Men når det gjeld konsoll er eg litt meir usikker. Har vi eigne kategoriar for spørsmål til kvar enkelt produsent frykter eg det kan bli for mange kategoriar. Har vi ein kategori som skal dekke alle konsollane frykter eg at litt av poenget med å dele opp konsollkategorien forsvinn, det skal vere lettare å finne ting som interesserer deg. Viss vi skal ha ein sånn kategori heller eg litt mot ein enkelt kategori for alle konsollane. Kva trur du beste løysinga?

 

Eg trur det gjeld å finne ein middelveg mellom mange kategoriar som dekker aktuelle emner, og få kategoriar som gjer det lett å finne fram og navigere. Personleg syns eg det er best å begrense antall kategoriar, då eg føler det kan bli litt rotete og mykje trykking viss vi har så mange kategoriar.

Lenke til kommentar

Argh, skrev nettopp en laaaang post, og trykket feil, all gone... :cry:

Skulle skrevet mye mer, men har ikke tid nå, allt forsvant når det ble visket ut første gang

 

Har vi ein kategori som skal dekke alle konsollane frykter eg at litt av poenget med å dele opp konsollkategorien forsvinn, det skal vere lettare å finne ting som interesserer deg. Viss vi skal ha ein sånn kategori heller eg litt mot ein enkelt kategori for alle konsollane

 

Mulig du har rett, men per dags dato er det jo slik, vet ikke hvor fornøyd du er med akkurat den delen.

 

Jeg kan prøve og sette opp mitt forslag:

 

 

* PC diskuter spill og tilbehør

> Tekniske spill problem pc

* Konsoll (overskrift ikke et eget forum)

> Nintendo

> Playstation

> X-box

> Tekniske spillproblem konsoll

* Felles/annet

* Spillforum - for de mest omdiskuterte

* Modifikasjoner

* Guild/klandiskusjon og rekruttering

* LAN-parties

* Diskutér artikler (Gamer.no)

* Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)

 

Jeg tror dette vil bli ganske ryddig og samlet. Mulig man må ha en del sticky, spesielt i teknisk spill problem konsoll.

 

Felles/annet/generelt kategori er jeg ikke så begeistret for, da jeg tror denne er med å spre god info som brukerene er på jakt etter i et av de andre forumene.

Men det må nesten være en Annet kategori.

Lenke til kommentar

Beklager at eg er så sein med å svare. Studiestart og ymse andre ting har gjort at eg ikkje har hatt tid til å svare. Rekk bare å gi deg eit litt kort svar no, men eg kan eventuelt kome tilbake med eit meir utfyllande svar viss det er nødvendig.

 

Tida er inne for ei oppdeling av konsollkategorien. Det støtter eg 100%. Særleg for diskusjonar er dette behovet stort. For "Spørsmål og svar" er det kanskje ikkje eit like stort behov, med tanke på at det er mindre krangling i denne delen. Så sånn sett bør det gå fint med ein felles kategori for denne delen. Men som eg nevner er jo litt av poenget med å dele opp forumet at det skal vere lettare å finne ting som interesserer deg. Ein anna ulempe med fleire kategoriar er fleire feilpostar.

 

Inndelinga du har gjort av PC-kategorien er sånn eg kunne tenke meg det. På konsollbiten er eg som sagt framleis litt usikker på om vi skal ha ein eigen kategori for konkrete spørsmål. Viss vi skal ha det, bør den kanskje ha eit litt anna namn enn "Tekniske spillproblem-konsoll" då dette ikkje fanger opp "eg står fast"-trådar (om det var eit ønskje). Eg er og litt usikker på kva som blir det beste namnet, Microsoft eller Xbox. Til no heller eg framleis litt mot Microsoft.

 

Eg vil behalde "Generelt". Du har eit poeng med at denne kan stjele informasjon frå andre kategoriar, men eg syns dette er ein nyttig kategori som gir grobunn for mange spennande diskusjonar som ikkje nødvendigvis passar så godt i andre kategoriar.

 

Kanskje ikkje det beste svaret. Eg får heller kome tilbake og utdype viss ting er uklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...