Gå til innhold

Hvor mange timer bruker du på lekser hver dag?


Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
77timer O_O, jeg har? hmm, etter første halvår på ung.skole, 1 dag og 2 timer, + 3dager nå, har skulka de 3 siste dagene

5422991[/snapback]

 

I år har jeg bare 2 timer fravær da :)

Lenke til kommentar

Per dag er vanskelig å si, men vil tippe ca 3 timer i uken. Får gjort unna det alle meste på skolen, bortsett fra i eldre historie, der vi har en lærer som passer inn i epoken "eldre historie" (før 1850). Han er skikkelig nazi på lekser :thumbdown:

 

Øver veldig mye til prøver og slikt da. Akkurat nå øver jeg til kjemiprøve, og det har jeg gjort i snart 4 timer (men får det ikke inn likevel! :blush: )

 

Går vk1.

 

Edit: Hade Leif....*vinke*

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar

Får det meste unna på skolen..e vel egentlig ikke så mye lekser på GK Almenn. En del rapporter og av og til litt skriving av stiler, men som oftest er det ikke noe jeg gjøre.

 

Tar gjerne et par timer med matte inni mellom for å holde ting ved like..og så når jeg har prøver sitter jeg lenge og pugger.

men e ganske chill for det meste :cool:

Lenke til kommentar

2-3 timar som regel. Kan ofte bli meir, og 6 timar enkelte dagar er ikkje uvanlig. Har også enkelte dagar der eg ikkje gjer lekser i det heile tatt.

 

Vi har forsåvidt ikkje "lekser" på skulen, ihvertfall ikkje i mediefaga. Vi får ei oppgåve, og må gjere den innen ei viss tid. I allmenfaga får vi lekser, men det er ikkje så mykje.

Lenke til kommentar
Stilig, var englebarn før jeg ^_^

 

Men følger aldri med lenger, er blitt lei av englebarn og nerde stemplet..

5423036[/snapback]

 

Nå går du for barnslig-stempelet i stedet? Det er stempelet du får fordi du skal være kul i stedet for smart og lære noe.

5423058[/snapback]

 

 

Takk for en passe nedrakkende post.... hyggelige saker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...