AT1S Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det ENESTE jeg synes er dårlig med warlock er at de bare kan ha Cloth armor, men ellers kan de eie mer en normalt... De kan resse, kan ta en del dmg, og jeg synes de små impene er kule ^^
Zepticon Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Startet min første char var en Hunter... men det var for en evighet siden mens jeg testet betaen... Så kjøpte jeg WoW før jul og da falt valget på en Undead Warlock Navnet er Naebliss på Shadow Moon, og ja... litt wheel of Time rippoff Om de første levlene er vanskelige eller ikke veit jeg ikke, men for min del gikk det veldig greit så snart jeg fikk Voidwalker. Personlig tank er bra. Nå er jeg Lvl 31 og stortrives. Gjør det forholdsvis bra i PVP til å være helt fersk, og klarer å kverke Allys på hvertfall 4 lvls høyere enn meg... (Imp+Fear+CoA ) Hører dolk sier den er vanskelig å spille, og jeg gleder meg virkelig til å komme opp i lvls og lærer meg den mer å kjenne... Hvilke builds som er gode osv. Så jeg kan anbefale Warlocken på det varmeste Må forresten fortelle om en stygg lvl 33 Dwarf Hunter jeg traff på her en dag jeg var oppe i Xavian i Ashenvale og drepte sånner demon satyrer... Hadde nettopp begynnt på en mobb da han kommer kravlede ut av buskene og tror at dette blir lett match. Sender Bjøren på meg og satser på at 3 fieder blir for mye for meg og impen. Men Enslave Demon fikset biffen Fear på bjørnen, sendte min nyervervede slave etter dvergen mens jeg fyllte den stakkaren med CoA, Imolation, Corruption og ShadowBolts. :proud: Morro når man tar folk så jævlig på senga. Warlock = fun Warlocks FTW! Endret 20. januar 2006 av Zepticon
Dynejonas Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 BTW: jeg tar nesten lvl 60 shamans! Jeg er warlock 60..
SGE7000 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 BTW: jeg tar nesten lvl 60 shamans! Jeg er warlock 60.. 5423444[/snapback] Jeg tar 60 shamans i duel :o Kanskje det ikke telles De kan resse... Njaaa, blir vel mer riktig å si at vi har en buff som resser hvis du dør i løpet av 30m
mobilfreek Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) shamans er piece of cake for soullink/nightfall warlocks.. ødelegge tremortotem og den som gjør shaman imun mot allt mulig piss-fear-dots-immolate-drainlife-Nf proccer-shadowbolt= dead edit felhunter purger bort NS og spelllocker Endret 11. januar 2006 av mobilfreek
AT1S Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Siden Warlock har imp osv, er det vel derfor dere tar Shamans. impen og de andre figurinene tar og byttes ut med totem. Uten totems hadde Shaman tapt på 1-2-3 Endret 19. januar 2006 av Alexanderhagen
ugotabanana Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Det ENESTE jeg synes er dårlig med warlock er at de bare kan ha Cloth armor, men ellers kan de eie mer en normalt...De kan resse, kan ta en del dmg, og jeg synes de små impene er kule ^^ 5423229[/snapback] Om man har litt ustyr med en warlock har du jo lett over 5000 hp, burde ikke være noe problem.
Misantropen Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Warlocks sliter med å ta undeads da men. Hjelper ikke verken å charme eller bruke fear. I tillegg har de en viss shadow-resist racial. Er helt IMBA og spille UD Warlock Vi skal være glad det ikke eksisterer undead hunters og shamans...
M@R7!N Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Sliter faktisk ikke med noen ting med min Soullink/Nightfall Warlock. Har bare blues, bortsett fra 4,5 greens Epic geared hunters og rogues er np med felhunter ^^
Zepticon Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Warlocks sliter med å ta undeads da men. Hjelper ikke verken å charme eller bruke fear. I tillegg har de en viss shadow-resist racial. Er helt IMBA og spille UD Warlock Vi skal være glad det ikke eksisterer undead hunters og shamans... 5464286[/snapback] Hihi... Sant det... Undead warlock eier;)
M@R7!N Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Pfft, taper ikke mot undead warlocks heller da Men, er pga. undead rogues jeg respecca fra destruction igjen Takler ikke å måtte være 100% avhengig av deathcoil.
Misantropen Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Uh.. well .. Synes alle "shitkidz" skryter av at de alltid vinner over alle 10 levler over seg. Er det slik at alle under 18 *MÅ* spille på PvP server og løpe rundt og ganke på pur f...? Vel, glad jeg spiller PvE. Nok av idioter der også. Og det er delvis avhengig av alder ja... På den annen side, her er en fin template jeg har tenkt å bygge warlock etter: Template <- Click me.
Licht Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Warlocks generelt er den mest underholdende klassen å spille... Jeg ender alltid opp tilbake på mainen min etter å ha spilt en alt eller tre. Talent-trees er varierte og gjør stort sett det de skal, selv om alle cookie-cutterene som figurerer for tiden er triste. Soul Link blir en smule easymode. Destruction reduserer klassen til en two-trick pony, og det blir fort litt kjedelig. Å kombinere Seduce og Burst Damage er ikke avansert vitenskap, ulikt hva enkelte vil ha det til. Selv kastet jeg meg på flavour of the month-builden (denne gangen SM/DS), før hypen begynte. Jeg kommer neppe til å respecce igjen før noen tvinger meg, for å si det sånn. De fleste jeg møter, har vanskeligheter med å tro på at tre instant-cast spells vil spise mesteparten av HP'en deres på omtrent 20 sekunder, og ignorerer de tre DoT'ene som tikker avgårde, mens de uforstyrret løper videre. Det skjer som regel bare en gang, riktignok. Endret 20. januar 2006 av Zealuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå