Gå til innhold

Character ble sletta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wow du må ha skikkelig dårlige venner hvis du var på et private LAN... uansett...

Lag en ny char på den realmen du spilte på og kontakt en GM. Si at noen hadde klart å slette charen din og nevn Char Navn, lvl og class. Du vil da få tilbake charactern din (hvis jeg har hørt riktig) men det er noe du ikke vil få tilbake (husker ikke riktig men det var noe penger eller items). Heldigvis har dette aldri skjedd med meg for da hadde jeg klikka helt :D

Endret av Ade
Lenke til kommentar
ikke sikkert at du får samme navnet. en i guilden min ble forbanna for en stund siden, da han kom tilbake så hadde en random lvl 1 char tatt navnet hans..

5417835[/snapback]

 

Samme skjedde med en warrior jeg hadde, fikk ham tilbake, selv om navnet var tatt. De spurte meg bare om jeg hadde et navneønske.

 

Alt av utstyr og penger var intakt. Talents var ikke det, dog.

Lenke til kommentar
Jeg var på lan, Så var det noen som hadde sletta characteren min når jeg var og spiste :/ HAdde en lvl 60 pala. Er det noen måte å få tilbake denne på? I Såfal hvordan

5417396[/snapback]

Var et privat lan? Jeg fatter ikke hva som feiler sånne folk. Jeg kuttet av armene hans og brukt dem til å kvele han.

Lenke til kommentar
Ingen venner gjør noe slikt uten å ha en skrue løs! Det må ha vært en som faktisk ville deg noe vondt!

5420059[/snapback]

Eller de bryr seg om deg og vil at du skal slutte å spille WoW 24/7. Har dere tenkt på det?

5420090[/snapback]

Trenger ikke spille wow 24/7 for og ha en lvl 60 char da.

 

Men håper du får dem tilbake :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...