Gå til innhold

Total War: Nytt TW "annonsert" - To magasiner har exclusives!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Håper selv på mer politikk, maktkamp og intriger :)

5454064[/snapback]

Ah, det glemte jeg helt. Det hadde vært konge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Bildene er blitt tatt bort etter forspørsel fra Sega Europe.. Står også at det kommer tilbake 5PM CET. (Når er det norsk tid?) Uantsett.. Noen som lagra de på PCen?

Men vet nå ikke helt om jeg vil stole på at det blir en ny utgave av Medieval som det blir gitt uttrykk for her, men noe vil hvertfall helt sikkert komme ganske så snart..

Skrevet

ærsh de begynner 1080, håpet man skulle lage en Viking invasion campain der også altså 2 forskjellige en som tar for seg vikigene og england, og en som begynner etter at england ble en stormakt i europa

Skrevet

Denne tråden begynner å ligne mer og mer på en samletråd for det nye Total War spillet som nå kommer. I denne tråden skal det kun etter menet diskuteres Annonseringen av nytt Total War spill med fordypning i de to nevnte magasiner. Om man ønsker å diskutere noe annet enn dette starter man en ny tråd.

Som dere sikkert har forstått ønsker vi ikke samletråder i spill-delen av forumet da man mener at dette blir uryddig. Prøv å holde dere til emnet er dere snille.

Snorre :)

Skrevet (endret)

Vil virkerlig ha de 12 sidene med ekslusive bilder og informasjon.. Noen som vet når bladet kommer ut? Er det helt i starten av Februar? Og jeg mener å ha sett PC zone i butikker her i Norge.. Vil det si at jeg kan få kjøpt bladet her i norge i Februar med de samme 12 sidene her også?

Forresten datoen 20. Januar må vel de fleste være enig i var en fin dato :D (til tross for naturfagprøve...)

Endret av The Strategy-player
Gjest Slettet+56132
Skrevet
20. januar = renessanse i TW-forumet :)

5473953[/snapback]

Eller opplysningstiden :p

Skrevet
Vil virkerlig ha de 12 sidene med ekslusive bilder og informasjon.. Noen som vet når bladet kommer ut? Er det helt i starten av Februar? Og jeg mener å ha sett PC zone i butikker her i Norge.. Vil det si at jeg kan få kjøpt bladet her i norge i Februar med de samme 12 sidene her også?

Forresten datoen 20. Januar må vel de fleste være enig i var en fin dato :D (til tross for naturfagprøve...)

5473580[/snapback]

Noen som kan gi meg et svar på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...