Gå til innhold

Tyr's hand og tilsvarende steder.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flip Camera = Mouse Button 5 

 

mer enn 3 museknapper fører til revmatiske tendenser hos meg:)

5414702[/snapback]

 

:D

 

Men - Crimson Courier er ganske så irriterende ja, har egentlig gjort det til en vane å alltid være snudd mot inngangen, litt mer kontroll på den måten ihvertfall :) Har riktignok knapt vært der siden oktober, men stedet har absolutt vært en gullgruve for min del.

Lenke til kommentar
Ogres i Deadwind Pass kan droppe mye snasent.

 

Jadefire Run (felwood) helt OK grindested.

5412885[/snapback]

 

 

Jeg er Alliance på BB og jeg synes det er topp.

5413048[/snapback]

 

Heh. Massevis av norske fjortiser (men du passer kanskje inn?), 70% alli, queue og lag. Kjempetopp.

5413473[/snapback]

 

Vel, fant ut at undeadsene i Deadwind pass var et glimrende sted å grinde dersom man var 2 stk. Man klarer det jo aleine og, men da må du være i lvl 58-60. Droppa blandt annet Serathil. Six og three of elementals, noe grønne greier og masse penger/runecloth/ichor of undeath

Lenke til kommentar

En kompis har en veldig lett metode som tjener ham 80-100g i ntimen. Han whiper nesten aldri og dette er en gullgruve for meg og ham. Når vi begegr har epic mount og litt extra cash skal jeg dele hemmeligheten med dere.

 

Jeg sier den ikke nå unasett om dere er på annen server (some dere GANSKE sikker er) fordi om denne metoden blir kjent så vil det kompisen min skaffer synke i pris på ah.

 

Og dette er ingen dum skrytepost.

Lenke til kommentar
En kompis har en veldig lett metode som tjener ham 80-100g i ntimen. Han whiper nesten aldri og dette er en gullgruve for meg og ham. Når vi begegr har epic mount og litt extra cash skal jeg dele hemmeligheten med dere.

 

Jeg sier den ikke nå unasett om dere er på annen server (some dere GANSKE sikker er) fordi om denne metoden blir kjent så vil det kompisen min skaffer synke i pris på ah.

 

Og dette er ingen dum skrytepost.

5417984[/snapback]

Farmer librams? :p

Lenke til kommentar

Hehe, ja. Overlegne og breiale drittunger. Hver gang jeg har vært i ZG eller MC samtidig som dem, har general blitt spammet med pissprat og ting som "FFS U AL GUILDZ ARE SUCKZYER THEN ALORIA WE R OWN! WOO! NÅRGE ÆR BESST!"

 

Det samme gjelder for mange fra Affliction, for øvrig. Så kjapt folk begynner å bli gode, så blir de rasshøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...