Gå til innhold

Problemer med deamontools

Sponis

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg bruker Deamontools til å mounte et image av en CD, og har innstalert det som er på CDen, men når jeg skal starte det som er på Cden, så får jeg opp at CDen ikke er i, og når jeg sjekker på D-tools ikonet, er ikke imaget oppe lenger. Hva er problemet?

Takker for svar=)

Endret av Goz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et spill du har installert? Jeg har installert spill før med image mounted i deamon-tools, og tror kanskje at spillet må ha original-cden i cd-stasjonen for å starte spillet, jeg har hvertfall prøvd både med mounted cd og cd brent fra image fil uten at det har virket.

Vet ikke hvorfor image er borte fra den virtuelle cd-stasjonen.

Hvis det er et spill, kan du prøve å legge til noCD-fix.

Skrevet

Deamon-Tools gjør ikke at du får spilt piratutgaver av spill. Da jeg kan tenke meg det er det du prøver å mounte. Men hvis du har laget et image av en original CD som du vil slippe å putte ut og inn hele tiden, må du bruke et program som Alcohol 52% og huske å velge riktig kopibeskyttelse.

Håper du finner en løsning på problemet ditt.

Skrevet

Det er et spill ja, selv om man ikke skal snakke for mye om dette, jeg bruker samme metoden hele tiden, og dette har aldri skjedd før, det er en .bin fil av Cd1 som er oppstarts CDen.

Skrevet
Siden det ikke er IDE-emulering i Daemon-Tools. Må det til litt mere. Jeg skal ikke nærmere innpå det her. Men besøk gjerne det offisielle forumet.

5409938[/snapback]

Jeg har da brukt Daemon-Tools til dette før, uansett, det må da være noe feil når den automatisk unmounter imaget? Det er vel ikke meningen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...