Sponis Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei Jeg bruker Deamontools til å mounte et image av en CD, og har innstalert det som er på CDen, men når jeg skal starte det som er på Cden, så får jeg opp at CDen ikke er i, og når jeg sjekker på D-tools ikonet, er ikke imaget oppe lenger. Hva er problemet? Takker for svar=) Endret 8. januar 2006 av Goz
trygveaa Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Er det et spill du har installert? Jeg har installert spill før med image mounted i deamon-tools, og tror kanskje at spillet må ha original-cden i cd-stasjonen for å starte spillet, jeg har hvertfall prøvd både med mounted cd og cd brent fra image fil uten at det har virket. Vet ikke hvorfor image er borte fra den virtuelle cd-stasjonen. Hvis det er et spill, kan du prøve å legge til noCD-fix.
Ravenlord Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Høyreklikk på daemon tools ikonet, velg emuler og trykk inn alle de sikkerhets sakene, (safedisc, laser lock osv).
MindTooth Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Deamon-Tools gjør ikke at du får spilt piratutgaver av spill. Da jeg kan tenke meg det er det du prøver å mounte. Men hvis du har laget et image av en original CD som du vil slippe å putte ut og inn hele tiden, må du bruke et program som Alcohol 52% og huske å velge riktig kopibeskyttelse. Håper du finner en løsning på problemet ditt.
Sponis Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Det er et spill ja, selv om man ikke skal snakke for mye om dette, jeg bruker samme metoden hele tiden, og dette har aldri skjedd før, det er en .bin fil av Cd1 som er oppstarts CDen.
MindTooth Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Siden det ikke er IDE-emulering i Daemon-Tools. Må det til litt mere. Jeg skal ikke nærmere innpå det her. Men besøk gjerne det offisielle forumet.
Sponis Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Siden det ikke er IDE-emulering i Daemon-Tools. Må det til litt mere. Jeg skal ikke nærmere innpå det her. Men besøk gjerne det offisielle forumet. 5409938[/snapback] Jeg har da brukt Daemon-Tools til dette før, uansett, det må da være noe feil når den automatisk unmounter imaget? Det er vel ikke meningen?
Sponis Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Har du prøvd å reinstallert DT? 5410026[/snapback] Ja, det funket fortsatt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå