LarZen Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 MC er en utrolig kjedelig plass så skjønner ikke stresset med å komme dit....og når du kommer ditt så må du bli med på 10-20 ganger for å sammle opp nok DKP for å kunne vinne noe du har bruk for....
mobilfreek Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 larzen alle føler ikke det samme som deg. og dkp bruk spørs på hvilken class du er.. maintank og warlocks får epics fort.. rogues går det saktere med ogsamme med hunter
Superslask Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 larzen alle føler ikke det samme som deg. og dkp bruk spørs på hvilken class du er.. maintank og warlocks får epics fort.. rogues går det saktere med ogsamme med hunter 5408190[/snapback] Du glemte druids. Hele Cenarion på en MC tur, over halvparten disenchanted FTW! Bare den jævla chesten dropper snart igjen. Har vel SR før den dropper sikkert.
jonasdaman Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 larzen alle føler ikke det samme som deg. og dkp bruk spørs på hvilken class du er.. maintank og warlocks får epics fort.. rogues går det saktere med ogsamme med hunter 5408190[/snapback] Du glemte druids. Hele Cenarion på en MC tur, over halvparten disenchanted FTW! Bare den jævla chesten dropper snart igjen. Har vel SR før den dropper sikkert. 5408469[/snapback] Seconded
Jorsan Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Fyyy har fått så mye minus DKP av cenarion nå!! Første MC turen min ble Majordomo og Ragnaros:) det var kos det<3 Synd jeg ikke fikk Stormrage Legguards da:(
Griznah Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 -dkp ftw! Vi kjører NDKP, og jeg sitter med 5. mest -dkp elns, er warlock. Felheart Shoulder Pads og Nemesis Leggings på samme run, og ZHC i ZG etterpå ødela lissom Men men, jeg er vant til å spare, venta 3 måneder på Azuresong så
Sponis Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 MC er en utrolig kjedelig plass så skjønner ikke stresset med å komme dit....og når du kommer ditt så må du bli med på 10-20 ganger for å sammle opp nok DKP for å kunne vinne noe du har bruk for.... 5408048[/snapback] Tja, det varier nå med guilden din og hvor mange det er av den klassen du spiller, en druid i guildet mit fikk fult cenarion på sit første run, vi har også disenchanta minst 5 tier-2 heads fra Onyxia. Og MC kan være utrolig spennende vist du er i et guild som ikke har tatt alle bossene og følelsen av prestasjon når du tar en boss for første gang.
Walts Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 har en alt som er det ^^ men ikke på samme server
nd4spd Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Rank 13-14 er en bra måte å komme inn i guild på (Ikke akkurat rask og effektiv da...) Endret 10. januar 2006 av nd4spd
Walts Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 hehe, har guild nå.. vi starter med MC tryout 29.01.06... tar meg dame fri for å få være med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå