Gå til innhold

Forbanna Datorbutikken.com


Gjest Slettet+971234

Anbefalte innlegg

Interessant lesing. Ettersom saken er ferdig gidder jeg ikke å kommentere det i noe særlig grad bortsett fra at dette har gitt Databutikken.com et frynsete rykte. Selv opplevde jeg å få en defekt Athlon T-Bird av Komplett.no. Den hadde ingen klistremerke, og alt jeg gjorde var å sende den inn med et skjema. To uker senere fikk jeg tilbake en splitter ny :smile:

 

I sånne saker som dette er det viktig å ha en "sivilisert", men samtidig bestemt tone, og unngå usakligheter som f.eks angripe personers nasjonalitet. Ellers var det hyggelig å høre at dere kom til en løsning.

 

_________________

Athlon T-Bird 1,33 Ghz

yadda yadda MB RAM

skryt skryt MB HDD

bullshit Live!

blah blah V7700

hvem bryr seg?

 

[ Denne Melding var redigert av: Partikkel på 2001-12-04 08:52 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: partikkel på 2001-12-04 10:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verkar som om det blivit något missförstånd här. Om du begär ett returnr så är det giltigt i 14 dagar, men det innebär inte att du inte skulle få returnera efter det givetvis, det vore emot både norsk och svensk lag och givetvis emot allt sunt förnuft. Däremot är det så att om du ej returnerar inom 14 dagar så bör du kontakta oss så att vi kan ändra tiden, och vet att du kommer att skicka in varan för byte/åtgärd.

 

Quote:


On 2001-12-03 19:29, tgrude skrev:

egentlig syns jeg og at databutikken er no herk!

bestilte derifra, fikk en xp 1700+ og på det klistermerket står det faktisk følger:

"Garantin förbrukas om märkningen avlägsnas"

Vet ikke om det sto det på ditt klistermerke!

Så står det nedenfor PAL 1700.


Jeg er litt missfornøyd med servicen til databutikken, sendte inn et asus a7m hovedkort som ikke ble no særlig bra med den cpu'n.

Og bare fordi den ble et par dager over returtiden (14 dager eller.no) så fikk jeg ikke returnere :sad:


Så jeg skal ikke bestille derifra mer i alle fall.


Lenke til kommentar

Jeg bruker PSData, ikke alltid de billigste, men servicen er på topp.

Blir ikke kjøpt noe fra en svensk butikk! Skal man beholde kundene så må man vite hva kundeservice er. Men man bør lese hva som står på "garanti sidene" til butikken. Har sett en norsk butikk, en gang. Der stod det at dersom produktet ikke virket så var det din feil, ikke deres! Og ikke garantisak! Fant en annen butikk jeg..

Lenke til kommentar

Det är inte klisterlappen i sig som är garantin, däremot är den högst nödvändig för att vi skall kunna identifiera processorn.

 

Det är bara produkter såsom t ex processorer och minnen som märks med denna typ av klisterlapp för att dessa produkter inte har något serienummer/streckkod som kan läsas in med en streckkodsläsare. En Plextor CD-brännare _är_ märkt med serienummer/streckkod så denna typ av produkt märker vi ej med denna typ av klisterlappar, däremot registrerar vi serienumret.

 

Varför är detta då så viktigt? Jo, pga att i händelse av garantisak så måste vi kunna identifiera produkten, t ex var vi köpt den, när vi köpte den etc. och denna information finns dels på dessa klisterlappar i form av streckkod som också registreras i en intern databas hos oss så att vi kan få fram informationen i händelse av retur.

För om vi ej kan få fram information om var och när vi köpt in exakt den processor som kund skickat in i retur så är det i stort sett omöjligt för oss att veta var vi köpt den och då kan vi i vår tur inte få processorn utbytt av den leverantör vi köpt den av, för att sitter klisterlappen ej kvar vet vi ej var den köpts in.

 

Vi hade frågat kunden varför han tagit av klisterlappen, men tyvärr ej fått svar på denna mycket viktiga fråga.

 

I detta fall har tagits för hårt på rutiner och policy istället för att komma till botten med problemet.

 

Igår talade vi dock med kunden per telefon och då fick vi svar på varför han tagit av klisterlappen.

Tydligen är det så att en av hans kompisar köpt en processor av en annan webshop som också hade märkt processorn med en klisterlapp. Denna klistlapp brann dock upp när processorn sattes i datorn!! Den butiken hade ej använt sig av värmetåliga klisterlappar, men de vi använder är värmetåliga, kan ej brinna upp och är speciellt avsedda för att sättas på elektroniska komponenter.

 

Vi har gjort fel här, dels är texten om att klisterlappen ej får tas bort på svenska och dels är den texten ganska liten.

 

De citat som skrivits här och som visar hur mailväxlingen gått mellan oss och kunden är givetvis under all kritik. Det har uppstått missförstånd pga att vi dels inte fått svar på de frågor vi ställt till kunden, och kunden har inte fått svar och information på det han ville veta. Jag ber å företagets vägnar om ursäkt för det sätt vår personal uttryckt sig i de mail som skickats till kunden, så får det givetvis ej gå till. Detta kommer också att åtgärdas omgående. Men när vi igår talades vid med kunden per telefon så fick både vi och kunden bättre förståelse. Dels fick kunden veta exakt vad märkningen är till för, dels fick vi veta anledningen till att han tagit av märkningen och när detta framkommit är vi upptäckt en del brister i den information vi lämnar i samband med leverans av dessa känsliga elektroniska komponenter.

 

Vi kommer att åtgärda detta snarast på följande vis:

1. På klisterlappen kommer det istället att stå på engelska "Warranty void if removed" som det ofta står på de klisterlappar som tillverkarna själva använder, eller t ex "If label removed, no warranty."

 

2. Vi kommer också att skicka med en informationslapp med varje order där det finns bilder på både processor och minne där märkningen framgår. Vi kommer att informera tydligt att den märkningen ej får tas bort, och även att klisterlappen ej på något sätt är farlig för produktens funktion då den är värmetålig och absolut ej kan brinna upp samt att den är speciellt avsedd för elektroniska komponenter. Vi kommer också att informera om vad denna klisterlapp innehåller för information så att man förstår bättre varför den sitter där (var vi köpt den, när den är köpt etc. så att vi i vår tur kan få processorn bytt). Denna informationslapp kommer att skrivas på norska om ordern skickas till Norge så att missförstånd ej skall uppstå.

 

 

 

Quote:


On 2001-12-03 20:41, Monhart skrev:

Hei, og lykke til med 'The fight against svenskene'
:grin:
En ting som jeg omtrent fikk bakoversveis av, var den utrolig frekke/sinte tonen til han som representerte Databutikken.com

Dette er jo helt klart reklamasjonssak, å true de med rettsak kan jo være en løsning, da kanskje de gir seg. Uansett så kan de ikke klistre på et bittelite klistremerke og si at det er garantien. Det er jo bare _for_ svenskt
:grin:
Har selv kjøpt en Plextor 24x brenner der, og nå lurer jeg på å undersøke brenneren med lupe for å se om jeg finner noe klistremerker.. haha


Lykke til!



Lenke til kommentar

Kunden (obi_wan) kommer att få en ny processor. Var god se våra andra inlägg där vi förklarar anledningen till detta. Vi har brustit i den information vi skrivit dels på klisterlappen och dels fanns det ingen tydlig information på norska med i försändelsen, men detta skall nu givetvis åtgärdas så att vi undviker att detta händer igen.

 

Quote:


On 2001-12-03 21:14, Monhart skrev:

Jeg synes dere kan være såpass føyelige i en sak som dette, og gi den stakkars gutten ny CPU i erstatning, for dere _vet_ at han ikke prøver å levere inn en 2år gammel CPU, og si at det er den han kjøpte fra dere. Dette kan, vist dere har lært noe om markedsføring, gi dere god reklame siden dere viser litt 'medfølelse'. Men dere gjør det motsatte, og dermed kommer dere garantert til og miste kunder på dette. Det handler om å betale en liten pris for god reklame, men nei da. Jeg kommer ikke til og kjøpe mer fra databutikken.com lengre vertfall, uansett hvor gode prisene er. Da ofrer jeg heller noen kroner for god service og lave leveringstider.


Hilsen en litt "skremt" kunde.



Lenke til kommentar

Du skall ej behöva betala frakten vid en garantisak givetvis! Detta står även på vår hemsida - vi står för samtliga fraktkostnader i samband med ett garantiärende, inga kostnader får uppstår får dig som kund. Däremot stämmer det att du får lägga ut frakten i förskott när du skall skicka produkten till oss, men denna skall du få återbetald och pengarna skall sättas in på ditt konto. Var god maila oss på [email protected] , uppge namn, adress samt ditt kundnr och även ditt kontonr, bank och clearingnr så sätts pengarna in snarast!

 

_Alla_ processorer vi säljer har denna märkning i form av ett klistermärke, det kan vi intyga med 100% säkerhet, för om en produkt ej är märkt kan inte varan lämna vårt lager - jag tror säkert att du kan intyga detta om du öppnar din PC och tittar på processorn. Finns nog även många är som köpt en processor av oss och också kan intyga att deras processor har exakt denna klisterlapp på sig.

 

 

Quote:


On 2001-12-03 22:05, arn.gab skrev:

ser du plages med databutikken...

det har jeg også gjort-ikke med cpu men med et defekt hovedkort som jeg kjøpte av dem.

jeg plagdes med kortet i ca 14 dager intill jeg fant ut at det var feil på agp slotten..sendte kortet i retur til dem etter et stort x-antall mailer frem og tilbake..

jeg måtte selvfølgelig betale returfrakta selv-uansett om det var databutikken som hadde sendt meg en vare som det var feil på i utgangspunktet.

ukene gikk-uten at jeg hørte et pip fra dem.

jeg ble til slutt forbanna og sendte dem en mail som det luktet jævli surt av-med deriblandt trussel om å fraråde alle jeg traff på med tanker om å handle datautstyr hos dem-og styre unna!

pluss at jeg trua dem med og legge ut en offentlig klage på dem..de sitter jo ganske kjepphøyt på rangeringsstigen både hos multicom og div.andre web shopper..

men jeg mistenker hele databutikken for å være et "kjøkkenbordfirma" som har klart og lage seg ei noenlunde utseende webside..

jeg fikk til slutt et nytt hovedkort sendt tilbake etter mye om og men..men frakta som jeg betalte..den fikk jeg ikke nei.

så-databutikken-skjerp dere og la mannen få sin nye prosessor som han har krav på!

det er fort gjort her i norge og boikotte dere etter slik omtale som dere nå får..


det kan til slutt sies at jeg ikke handler der mer...


ser forresten at databutikken.com har vert inne og svart på forumet her-og jeg kan bare opplyse databutikken.con at på min AMD ATHLON THUNDERBIRD 1400/266 som jeg har OGSÅ(dessverre)kjøpt hos dere så står det faen meg ikke noe klistremerke!!!

og en ting kan jeg bare si ryker svineriet så skal jeg gladelig sette meg i bilen og bringe den personlig til "dustebutikken.com" hvis dere prøver dere på det samme u-seriøse med meg opgså!

foreløpig virker den...


[ Denne Melding var redigert av: arn.gab på 2001-12-03 22:24 ]


Lenke til kommentar

Det hele er ganske enkelt.

 

Datorbutikken har sendt deg en defekt CPU, dersom det kan bevises at fjerning av merkelappen ødelegger CPU'en (som vi alle vet ikke er tilfelle), så sliter du. MEN, fjerning av en dustete merkelapp er egentlig irrelevant. CPU'en var ødelagt når du fikk den, merkelappen som du har fjernet er kun en formalitet som datorbuttiken holder på for å slippe å gi deg en ny prosessor.

 

Uansett hva som skjer i denne saken, har datorbutikken tapt mer enn det koster dem å sende deg en ny CPU. Det kan du trøste deg med,jeg hadde tenkt å kjøpe en prosessor der, en AMD XP 1800+ men det er uaktuellt med så dårlig service. Da blir det PSWeb eller Komplett i stedet, de har service og er vennlige!

 

Send som tidligere nevnt en kopi av alle kvitteringer som kan relatere kjøpet til Datorbutikken, slik at du beviser at CPU'en er kjøpt av dem. Ta gjerne utdrag av min mail og send vår svenske venn slik at han kan forstå hvor negativt omdømme datorbutikken får, og at dette er noe som kun datorbutikken vil tape på. Kan ikke tenke meg mange som skryter av datorbutikken etter å ha vært innom dette forumet.

 

De har allerede tapt mye, men mye kan rettes opp igjen dersom de gjør det godt igjen.

 

Det som også er litt synd, er at de som driver support og reklamasjon i slike "bedrifter" ofte ikke besitter den kompetansen som kan forventes av dem. Hadde din kontakt i datorbutikken hatt skolering i service, salg og markedsføring hadde han gitt deg en ny CPU uten å kny! Men han tror han tjener penger på ikke å gi deg en ny CPU, rett og slett av uvitenhet. Det er synd både for deg og for datorbutikken. Hvis sjefen for datorbutikken hadde fått vite at de som skal yte service for sine kunder er så vriene og ikke minst uhøflige i tonen, hadde han nok måttet se seg om etter en ny jobb.

 

Jo mer du sprer de negative inntrykkene rundt omkring i div. forum, vil tapene for datorbutikken bli stadig større i form av tapte kunder. Men vær obs på at du ikke må fremstå for aggressiv selv, da blir det bare en dårlig tone.

 

Håper du fortsetter å stå på, her skal du ikke gi deg. For om du ikke får ny prosessor, så vet du i det minste at de har tapt mer enn deg! Kjøp selvfølgelig prosessoren og alle andre datakomponenter et annet sted enn datorbutikken fra nå av, det gjelder alle andre også!!! Prisforskjellene er ikke så store allikevel, dessuten er en norsk butikk lettere å forhandle med også.

 

mvh

 

Jonia

Lenke til kommentar

Tackar för att du intygar att det satt en klisterlapp på din processor!

 

Quote:


On 2001-12-03 22:16, pali skrev:

tenkte bare som saksopplysning si at på min XP1600+ fra databutikken.com så stod det på klistrelappen at garantien opphørte om klistrelappen fjernes. og klistrelappen sitter jo heller ikke på coren og har ikke kontakt med kjøleribba, så den vil ikke påvirke temperaturen nevneverdig. iallfall ikke noe mer enn om du fiser i samme rom som du har pc'en. så jeg lot nå lappen sitte på for ikke å få problemer med dette.


men når det er sagt så kan det jo diskuteres hvorvidt dette er lovlig ift norsk reklamasjonslovgivning. det vet jeg lite om.


Lenke til kommentar

Dette er det dummeste jeg har hørt !!!

Ikke få ny CPU bare får en liten lapp

som man tiåme kan misforstå vis man ikke er svensk :sad:

 

og databutikken.com taper vel ca 500 000 - 1 000000

+++

bare PGA en CPU til 1300,- som de i utgangspunktet skulle erstatet uten ett knyst...

 

Ja for makan til frekk svenske som svarte deg obi one, har jeg ikke hørt på lenge...

 

Vis det er dette de kaller "norske" satsingen

ved og skjelle ut norske kunder på denne måten ønsker jeg dem lykke til med kundemassen (den norske)

 

ja for jeg regner med att de fleste som har lest dette holder seg unna denne søppelbutikken, :sad:

 

Skal man drive butikk i Norge så for man fan ta meg holde seg til det NORSKE lovverk når det gjelder garanti og reklamasjon , noe disse svenskene i databutikken.com ikke har skjønt :sad:

 

Så alle dere her på forumet ... nå håper jeg dere gir disse "kjyvsvenskene" en lærepenge og lar vær og bruke denne webbshoppen...

 

Husk det finns flere gode webbshopper som norsk med norsk garanti og reklamasjonslov, og som holder det de lover :smile:

Personlig har jeg meget god erfaring med http://www.psdata.no/

http://www.pcutstyr.no/

http://www.flexi-data.no/

 

Så alle dere ikke ta sjansen på og kjøpe hos databutikken PGA uklarhet i reklamasjon/retur

bruk en norsk webbshop med norske regler på reklamasjon/retur :smile:

 

og att obi one fikk igjen CPU er KUN fordi databutikken så alle disse negative innleggene på vårt disusjonsforum, dermed så de den norske kundemassen forsvinne...

Så godt folk la det skje ...

la de få en lærepenge...

IKKE bruk databutikken !!!

Lenke til kommentar

Har lest igjenom alle disse sidene om denne saken,

 

og jeg må si meg enig med alle som ikke vil bruke

 

databutiken, da de ikke kan holde på med folk slik.

 

Ja la oss vise dem att de kan ikke behandle folk slik.

 

Jeg bestiller aldri fra dem mere.

 

har bestilt fra dem før men angrer nå på att jeg gjorde det.

 

Så denne boikotten støtter jeg fult ut.

 

så alle dere andre.

 

Støtt aksjon boikott databutikken.

Lenke til kommentar

Jeg synes nesten dere er "rasistiske" mot svenskene nå .. denne diskusjonen bærer utrolig mye preg av fjortiss sutring.

 

Jeg sier bare en ting etter en god del år med handling i diverse webshopper, Ps Data har gode priser og utrolig god service !

 

Hadde en Aopen 20x brenner derifra , som jeg etter en tid fant ut var generelt meget dårlig sammenlignet med Plextor sin 24x modell , jeg forklarte det for dem og fikk tilbake full pris ! + porto begge veier ! selv om varen var gått over de 14 dager returrett.

 

Fikk pengene på konto noen dager etter jeg sendte inn.. Komplett data brukte 2 måneder sist gang på å returnere penger for to mus jeg ikke var fornøyd med.

 

Ps Data er og vanvittig raske til å sende.. ok jeg bor 1 timers kjøring fra Arendal .. men alikavel .. Bestilte et skjermkort i 4 tida på kvelden .. hadde pakkelappen i posten når jeg kom hjem fra skolen dagen etterpå !

 

Handla just 2 komplette maskiner derifra som jeg skulle bygge for en fyr, de kom og meget fort.

 

"En fornøyd Kunde kommer alltid igjen"

 

_________________

Asus A7V133-RAID [Modded]

T-Bird 1333@1600

768 pc133 ram

MSI GeForce2 TI 200

- [email protected] -

 

[ Denne Melding var redigert av: CdBuRnR på 2001-12-04 10:49 ]

Lenke til kommentar

Jeg må skyte inn at noen norske butikker har temmelig mangelfulle servicerutiner også - nasjonalitet har lite eller ingen ting å si her. Klart det finnes eksempler på slike i både Sverige og Norge.. det ser jo ut som at Datorbutikken er villig til å gjøre opp for seg, og det skal de ha full honnør for.

 

La tvilen komme dem til gode.

Lenke til kommentar

CdBuRnR , helt enig med deg når det gjelder svenske mobbingen, men en ting er sikkert skal drive butikk i norge så får man fan ta meg holde seg til norske regler får reklamasjon/retur ,noe denne databutikken ikke ser ut til og gjøre :sad:

så det er ikke snakk om "mobbbing" men en webbshopp som totalt ignonerer norske lover :sad:

så jeg sier bare ...

ikke kjøp noe der , før de kan vise att de tar norske lover om kjøp og salg alvorlig !!!

KAMPANJE !!! BOIKOTT DATABUTIKKEN !!!

la oss vise att sånn kam man ikke oppføre seg mot kundene sine !!!

Lenke til kommentar

svar fra arn.gab til databutikken.com:

da jeg sendte inn mitt ABIT KT7a til dere så hadde jeg all verden av tid til og studere min AMD ATLON..og selv om jeg er blitt faktisk 35 år så er jeg ikke komme over i de"seniles"rekker og lider heller ikke av grå stær heller..når jeg påstår at det ikke er noen klistrelapp på prosessoren-så må jo ikke du komme og si noe annet! du sier at det finnes mange som har en slik klisterlapp på prosessoren-trodde det var 100%av dem du kaller for "alle"men jeg kan fortelle deg at da sitter jeg med et eksemplar her som er kjøpt hos dere har både faktura og mere til-og denne er UTEN lapp!

det kan jo være at den har løsnet før dere rakk og legge den i eska..og uten at dere så det.

hvis dere har disse ordningene om at kunden skal få refundert sine utlegg ved retur av defekte komponenter så burde dere jo spørre selv etter kundens kontonummer..det hadde vert mere på sin riktige plass! jeg mailet ikke så rent lite frem og tilbake med dere og det var ikke et pip i mailene som sa at jeg skulle få mine utlegg refundert-egentlig skulle jeg sendt telefonregninga mi til dere og da.hadde ikke så rent få langdistansetelefoner for og finne ut av hva som feilet kortet!men disse 105.-kronene som jeg betalte i porto kan du bare beholde-forresten så kan du legge dem i portoen til han som skal ha sin nye prosessor når du sender den til han-så er jeg med på og gjøre han blid og fornøyd!

dessuten er dere ekstremt trege ved behandling av retur.

dere har mistet i hvertfall EN kunde!

Lenke til kommentar

Det som datorbutiken har gjort er å gi seg etter press fra alle oss her på forumet (jeg personlig sendte dem en mail der han sier han legger seg flat for all kritikk). Hadde han ikke stått på slik hadde han aldri i verdne fått ny cpu. Det er for dumt, fordi hadde han ikke skrivd hit så hadde han kanskje gitt opp kampen og tapt pengene.

 

BOIKOTTER JEG OGSÅ..

Lenke til kommentar

Synes fortsatt at det er dumt at garantien skal avhenge av liten fille lapp. Kan de ikke bare bruke serienummeret på CPU'n, hver CPU har vel unik seienummer ville jeg anta. Koble serienummer med leverandør, det kan jo ikke være noe mer arbeid enn å drive av å lage og klistre disse lappene på hver og en CPU.

 

Bra at Databutikken ordner opp, men jeg kommer ikke til å handle der nettopp på grunn av lapp systemet.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

CdBuRnR en ting til ...Helt enig med deg når det gjelder http://www.psdata.no/ De bare DEN beste butikken...

har kjøpt en del fra dem og de har meget rask levering,og det er aldri noen problmer når vis noe skulle være feil på ...

har selv måtter bytte 2-3 enheter som ikke virket ...

fikk tilbake enda bedre utstyr,,,,

blant annet sendte jeg inn ett hovedkort som var feil på og som kun støttet 200 FSB ,,

Hehehehe Fikk tilbake ett nytt hovedkort som støttet 266 FSB og XP prosessorer :smile: :smile: :smile:

Takk til psdata får "julegaven"

:smile:

Lenke til kommentar

Om man tar bort klisterlappen så är det absolut ej irrelevant, den sitter där av en anledning vilket vi förklarat i ett tidgare svar. Att processorn skulle vara sönder när kund fick den har ej kunnat konstaterats, kunden förefaller ju ha använt den (i 3 veckor). Klisterlappen är ingen formalitet som skulle syfta till att minska antalet garantier/returer, detta finns det givetvis ingen anledning till och inget fog för. Vi har funnits till i ett flertal år nu och har en väl utvecklad returavdelning. Skulle vi på något sätt ödsla resurser på att märka alla processorer om denna ej var viktig? Nej, så är det givetvis inte.

 

Var god läs alla tidigare svar vi skrivit så förstår ni sammanhanget och varför denna märkning är så viktig.

 

Quote:


On 2001-12-04 10:00, jonia skrev:

Det hele er ganske enkelt.


Datorbutikken har sendt deg en defekt CPU, dersom det kan bevises at fjerning av merkelappen ødelegger CPU'en (som vi alle vet ikke er tilfelle), så sliter du. MEN, fjerning av en dustete merkelapp er egentlig irrelevant. CPU'en var ødelagt når du fikk den, merkelappen som du har fjernet er kun en formalitet som datorbuttiken holder på for å slippe å gi deg en ny prosessor.


Uansett hva som skjer i denne saken, har datorbutikken tapt mer enn det koster dem å sende deg en ny CPU. Det kan du trøste deg med,jeg hadde tenkt å kjøpe en prosessor der, en AMD XP 1800+ men det er uaktuellt med så dårlig service. Da blir det PSWeb eller Komplett i stedet, de har service og er vennlige!


Send som tidligere nevnt en kopi av alle kvitteringer som kan relatere kjøpet til Datorbutikken, slik at du beviser at CPU'en er kjøpt av dem. Ta gjerne utdrag av min mail og send vår svenske venn slik at han kan forstå hvor negativt omdømme datorbutikken får, og at dette er noe som kun datorbutikken vil tape på. Kan ikke tenke meg mange som skryter av datorbutikken etter å ha vært innom dette forumet.


De har allerede tapt mye, men mye kan rettes opp igjen dersom de gjør det godt igjen.


Det som også er litt synd, er at de som driver support og reklamasjon i slike "bedrifter" ofte ikke besitter den kompetansen som kan forventes av dem. Hadde din kontakt i datorbutikken hatt skolering i service, salg og markedsføring hadde han gitt deg en ny CPU uten å kny! Men han tror han tjener penger på ikke å gi deg en ny CPU, rett og slett av uvitenhet. Det er synd både for deg og for datorbutikken. Hvis sjefen for datorbutikken hadde fått vite at de som skal yte service for sine kunder er så vriene og ikke minst uhøflige i tonen, hadde han nok måttet se seg om etter en ny jobb.


Jo mer du sprer de negative inntrykkene rundt omkring i div. forum, vil tapene for datorbutikken bli stadig større i form av tapte kunder. Men vær obs på at du ikke må fremstå for aggressiv selv, da blir det bare en dårlig tone.


Håper du fortsetter å stå på, her skal du ikke gi deg. For om du ikke får ny prosessor, så vet du i det minste at de har tapt mer enn deg! Kjøp selvfølgelig prosessoren og alle andre datakomponenter et annet sted enn datorbutikken fra nå av, det gjelder alle andre også!!! Prisforskjellene er ikke så store allikevel, dessuten er en norsk butikk lettere å forhandle med også.


mvh


Jonia




Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...