Gå til innhold

Forbanna Datorbutikken.com


Gjest Slettet+971234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Son-Of-A-Gun/^*^: Maken til barnslig, idiotisk oppførsel skal man lete lenge etter. Håper de blokkerer deg fra forumet med både epost- og IP-adresse.

 

Jeg håper alle boikotter deg og denne "boikotten" din, da Databutikken har gjort opp for lengst, men fortsatt hagler det med rasistisk vås.

 

Dessuten betyr "hard war no" "hard krig nei", hva nå det skulle bety.

 

2. DDuck: Dette har blitt diskutert til døde. Det som er latterlig er folk som ikke klarer å lese tidligere meldinger.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-05 18:00, Son-Of-A-Gun skrev:

^^******* HARD WAR NO *******^^^


^^^******* EPISODE XXX *******^^^


^** FOR THE RIGHT TO BE FREE **^


^^***** THE ETERAL BATTLE *****^^


^^^^******SON OF A GUN*******^^^^


 

En gang til med slikt tull så

1. Sletter jeg samtlige posts du ha skrevet

2. Banner deg på IP og brukernavn

 

Anse dette som en aller siste advarsel.

Lenke til kommentar

Nuvel... jeg skal ikke kommentere. Men jeg har ikke så stor tillit til personer som mener de er Messias. Forøvrig kom jeg over en morsom sak i Nettavisen:

 

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=2&item=188684

 

Uten bevis kommer man ikke langt. :smile:

 

 

_________________

"If God had created more Light, perhaps He would have seen what He was doing."

 

[ Denne Melding var redigert av: Kharan på 2001-12-06 14:27 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234

For en haug med usakligt "Graps", saken ble jo ferdig på side 4, nå er det jo 11!! sider her.

 

_________________

movie_sm.jpg

(pass deg, ellers kommer disse hjemm til deg)

AMD AthlonXP 1800+

Abit KG7

512mb Samsung Pc2100

Alpha 8045

Leadtek GeForceDDR

Vortex 2

 

[ Denne Melding var redigert av: obi_one på 2001-12-06 14:33 ]

Lenke til kommentar

Etter å ha fulgt debatten her i noen dager har jeg noen kommentarer:

Når et emne får 199 responser, så må vel de som driver forumet være fornøyd.

Jeg legger også merke til at noen stadig driver å roper på politi, med sterke meninger om hvem som må utestenges fra forumet osv.

Burde ikke disse heller henvende seg til Aftenpostens lesersider hvis de har så sterke formelle krav til stil og innhold.

I det hele tatt skjemes debatter av selvoppnevnte politi og bedrevitere.

Shame on you!

Lenke til kommentar

Quote:


Jeg legger også merke til at noen stadig driver å roper på politi, med sterke meninger om hvem som må utestenges fra forumet osv.

Burde ikke disse heller henvende seg til Aftenpostens lesersider hvis de har så sterke formelle krav til stil og innhold.

I det hele tatt skjemes debatter av selvoppnevnte politi og bedrevitere.

Shame on you!


 

Type religion og seksuell overbevisning har vel allikvel neppe sammenheng med hvilken prosessor man bør velge? Digresjoner farger forumet, men visse rammer bør man vel holde seg innenfor? :smile:

 

Her er det forøvrig -4 grader (ikke CPU-temp)

 

 

Jan Aril Sigvartsen

Lenke til kommentar

Quote:


Jeg legger også merke til at noen stadig driver å roper på politi, med sterke meninger om hvem som må utestenges fra forumet osv.

Burde ikke disse heller henvende seg til Aftenpostens lesersider hvis de har så sterke formelle krav til stil og innhold.

I det hele tatt skjemes debatter av selvoppnevnte politi og bedrevitere.


 

Nei, saklige debatter skjemmes av usaklige folk som ikke klarer annet enn å drive hets. De har lite her å gjøre. Dette handler ikke om meningsytringer, men om terror mot et forum med den hensikt å provosere og avspore debatten.

Lenke til kommentar

Hm, dette var jo et groteskt eksempel på elendig kundebehandling og forretningspolitikk! Databutikken.com bør virkelig tenke seg om her!

En så stivbent og uforskammet oppførsel har jeg vel aldri opplevd i noen butikk! Og jeg har faktisk opplevd endel, ettersom jeg er GODT over tjue!

Har faktisk hatt et par reklamasjoner på div. datautstyr sjøl, men har aldri opplevd maken! Med eller uten "lapp"

Jeg handler for adskillige titusener gjennom året, og forholder meg til Komplett Data. Der har jeg heldigvis aldri opplevet tilsvarende, og er sikker på at jeg aldri vil oppleve det heller!

At fjerning av en slik lapp festet av Databutikken medfører bortfall av garanti er jo helt hinsides!!

Hadde derimot lappen vært plassért av PRODUSENTEN,(AMD) hadde saken vært en helt annen! Slike selvbestaltede garantiforutsetninger er kun til å tørke seg bak med!!

Så stå på du, i mine øyne har du absolutt krav på å få erstattet CPU´n! Gad vite hva AMD sjøl mener om dette??

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-09 20:55, Skrue skrev:

Hm, dette var jo et groteskt eksempel på elendig kundebehandling og forretningspolitikk! Databutikken.com bør virkelig tenke seg om her!

En så stivbent og uforskammet oppførsel har jeg vel aldri opplevd i noen butikk! Og jeg har faktisk opplevd endel, ettersom jeg er GODT over tjue!

Har faktisk hatt et par reklamasjoner på div. datautstyr sjøl, men har aldri opplevd maken! Med eller uten "lapp"

Jeg handler for adskillige titusener gjennom året, og forholder meg til Komplett Data. Der har jeg heldigvis aldri opplevet tilsvarende, og er sikker på at jeg aldri vil oppleve det heller!

At fjerning av en slik lapp festet av Databutikken medfører bortfall av garanti er jo helt hinsides!!

Hadde derimot lappen vært plassért av PRODUSENTEN,(AMD) hadde saken vært en helt annen! Slike selvbestaltede garantiforutsetninger er kun til å tørke seg bak med!!

Så stå på du, i mine øyne har du absolutt krav på å få erstattet CPU´n! Gad vite hva AMD sjøl mener om dette??


 

Du følger ikke særlig med du? Saken ble løst for lenge siden, og kunden er fornøyd.

Lenke til kommentar

Beklager Nichlas!!!!

 

Men temaet dukket opp som "nytt" på forsiden her, og jeg fant det såpass interessant at jeg spanderte noen ord.

Du får virkelig ha meg tilgitt for at jeg ikke leste side 10 først! Var faktisk ikke klar over at threaden var så lang.

Men om du evnt. skulle komme med spørsmål her i forumet som jeg kanskje kan svare på, så skal jeg love å ikke plage deg.....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-09 21:34, Skrue skrev:

Beklager Nichlas!!!!


Men temaet dukket opp som "nytt" på forsiden her, og jeg fant det såpass interessant at jeg spanderte noen ord.

Du får virkelig ha meg tilgitt for at jeg ikke leste side 10 først! Var faktisk ikke klar over at threaden var så lang.

Men om du evnt. skulle komme med spørsmål her i forumet som jeg kanskje kan svare på, så skal jeg love å ikke plage deg.....



Pointet er det at det er så utrolig unødvendig å lage en thread 10 sider lang når saken allerede ble avsluttet for 6 sider siden. Grunnen til at det blir så forbasket langt er sånne som kommer med innlegg som ikke lenger er i trådens interesse (leeenge etter saken egentlig er avsluttet).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hey

 

Jeg orket ikke lese alle 10 sidene, jeg ville bare opplyse om at norsk kjøpslov gjelder uavhengig om du har fjernet et klistremerke eller ikke. Så lenge dette klistremerket ikke er satt der av produsent.

Tipper datorbutiken har satt på klistremerket selv.

Selv en selger på datorbutiken burde vite at det ikke er serlig gunstig å ha et klistremerke på prosessoren.

Be datorbutiken sjekke kjøpsloven før de sier noe mer. Mer om dette kan du finne på http://www.lovdata.no (tror jeg)

 

Jeg anbefaler ingen kunder å handle hos databutikken.

Ikke bare er servicen elendig (det ser man av alle klagene her - men pakkene bruker ofte 2-3 ganger så lang tid som fra andre konkurenter.

 

Bruk psdata eller itbutikken.no - der får du garantert god service - godt logistikk system, samt at bla itbutikken sender pakkene som bedriftspakker!

 

Håper dette hjalp deg litt på vei.

 

Mvh

 

 

 

Quote:


On 2001-12-03 15:35, obi_one skrev:

For ca 3 uker siden fikk jeg den nye prosessoren min, AMD AthlonXP 1600+. satte prosessoren i hovedkorte, og kjørte på. Ingenting funka, Faen, Fikk sent prosessoren til Databutikken.com og de sa at jeg ikke fikk bytte den forde at jeg hadde tat av et klister som var på den, så jeg får ingen garanti, Det er ingen plass hvor man opplyser om dette i det heletatt, selvfølgeligt tar jeg av det klisteret, d kunne sikkert tat fyr eller noe!! Faen, må sikkert kjøpe ny prosessor, men skal klage masse først. Hva synes dere?



Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...