Gå til innhold

Forbanna Datorbutikken.com


Gjest Slettet+971234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-30 13:48, and_mit skrev:

Dette skremmer meg! Kommer aldri til å handle hos de svenskene når jeg ser hvordan de behandler sine kunder. Og dette er jeg nok ikke alene om. Nei, bruk Norske web butikker, til ******* med Sverige!


 

Takk for en helaftens underholdning :wink:

 

Mye teit drittslenging her. Hva er vitsen med å hetse svensker og Sverige, som f.eks. and_mit gjør over her?

 

Synes Datorbutikken.com etterhvert viste veldig bra service, men de kunne gjort det mye tidligere. Da ville de ikke ha mistet så mange handler som de sansynligvis vil gjøre fremover pga "dårlig reklame" her i forumet. Synes det er bra de skrev i forumet - ganske mye også. Hadde de sendt ny CPU med en gang, hadde de ikke tapt kunder, og også spart endel kroner på arbeid til denne karen som satt og skrev alle disse innleggene på vegne av datorbutikken.com :wink: ..

Lenke til kommentar

Er helt enig i at databutikken har gjort opp for seg, derfor har jeg lagt in en bestilling der som et tegn på goodwill.

 

 

MEN.....

Dock är det fortfarande så att vi är 100% säkra på att alla processorer som lämnar vårt lager _är_ märkta med dylik klisterlapp, rutinerna är nämligen uppbyggda så att det ej finns någon som helst möjlighet att en processor lämnar vårt lager utan denna klisterlapp. Dock kan det vara så att klisterlappen sitter på undersidan av processorn, var god undersök det också och maila sedan oss på [email protected] så löser vi det med dina kostnader för returen också - givetvis skall du ha t ex utlägg för frakt återbetalat!

 

Her skriver de at det kan hende klistrelappen sitter på undersiden av prossesoren og der er det så vidt jeg vet pinner som er ekstremt ømtålige for statsisk elektrisitet noe som kan føre til at du griller prosessoren eller at du ikke får satt den på dersom du ikke tar den av. :smile:

(hvis den ikke er liten nokk til å få plassert på siden)

 

Uansett jeg handler av prinsipp der det er billigst.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

La meg si en ting:

 

Det står at garantien bortfaller hvis du fjerner merket.

Databutikken er nok en god foretning de.

(Hvis de gir meg min tapre XP1700+ tilbake igjen)

Jeg venter på svar denne uka.

(De er treeeege , fordi de har brukt 3uker på og behandle en sak)

 

Men hvis jeg får den tilbake er jeg fornøyd jeg da.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg tenkte å handle der og sendte av den grunn noen spørsmål til Databutikken.

1. Det tok forferdelig lang tid før jeg fikk svar på henvendelsen.

2. De kunne ikke svare meg, og formuleringen var frekk og arrogant. Som f.eks. at man selv finner svaret på webben....?!?....

 

Helt elendig spørr du meg!

 

100% DÅRLIG service hos DATABUTIKKEN!!!!!!

 

Kommer IKKE til å HANDLE der!!!!!

 

Styr unna disse elendige amatørnissene!!!!

Lenke til kommentar

Luni, hvorfor har du funnet fram denne gamle tråden igjen? Tåpelig spør du meg. Alt ordnet seg til slutt. Fyren fikk ny bedre CPU og databutikken ser ut til å skjerpe seg med hensyn til service..

 

Ellers synes jeg folk er utrolig kjappe til å hate webshoper. Åneeei, rambrikka er defekt - jeg skal aldri mer handle hos den jæv|a butikken.. Face it, shit happens sometimes!

 

Jeg skal handle hos databutikken neste gang, hvis det er der jeg får komponentene billigst. Ser ingen grunn til å boikotte dem etter dette. Men selvsagt, hvis de fortsetter med tvilsom kundebandling, så handler vi et annet sted. Men å boikotte? Nei.

 

KAN VI IKKE STENGE DENNE TRÅDEN NÅ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...