gamer73 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Hmm er ikke armor reduction cap på 75% da? Dvs at all armor over 8k (mulig 8k ikke er 75% dmg red.) er meningsløst. Her kan jeg lett ta feil, men jeg leste om cap'en på wow forumet. Endret 11. januar 2006 av gamer73
Aiven Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det der var jo sjukt mye, er det virkelig mye? er jo nesten så druid kan ta over tanking for warriors nå, det blir jo mer og mer lik og bedere og bedere -_- mens for oss warriors går det den andre veien. 5400454[/snapback] Nå er ikke armor alt for en tank da. Si at en boss slår deg for 3000 damage, hva er da best? Bli truffet av slaget og absorbere 80% av skaden, eller at bossen bommer på deg (miss, dodge, parry) fordi du har imbamye defense? 5419655[/snapback] Såvidt jeg vet nevner du her de mindre viktige delene av defense, med crit-hit% som den viktigste. Lurer imidlertid på om en druid kan holde aggro som en warrior på de tøffeste bossene.
gamer73 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er jo ikke akkurat et kjempeproblem å holde en warrior med 6k armor i livet heller da. Problemet kommer først når warrior mister aggro. Og en warrior eier druid når det kommer til aggro uansett.
Superslask Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Hmm er ikke armor reduction cap på 75% da? Dvs at all armor over 8k (mulig 8k ikke er 75% dmg red.) er meningsløst. Her kan jeg lett ta feil, men jeg leste om cap'en på wow forumet. 5419666[/snapback] Er ingen slags armor cap. Verdien er ikke lineær, så det kan se ut som om 16500 er maks, siden det gir 75% armor reduction, men det er det desverre ikke. Leste noen guider om Broodlord for lenge siden da de prøvde med druids som tank, siden Broodlord har en sinnsvak MS. Tror ikke det slo helt an, men folk anbefaler istedet Flask of the Titans. Er overhodet ingen tvil om at warriors er bedre som tanks, selv om druids kan oppnå ville mengder armor. Druids kan tanke, men warriors kan tanke bedre. Endret 11. januar 2006 av Dimensionx
gamer73 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Er ingen slags armor cap. Verdien er ikke lineær, så det kan se ut som om 16500 er maks, siden det gir 75% armor reduction, men det er det desverre ikke. Takk for å rette opp i det! Ja den beste tanken er ikke den som tåler mest dmg som vi alle vet. En pala tåler f.eks akkurat like my dmg som en warrior (eller mer om han bruker heal), men suger fremdeles lut når det kommer til å tanke.
Superslask Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er ikke helt korrekt. Warriors har 10% ekstra damage mitigation (rett meg om tallet er litt feil) i Defensive Stance. Dessuten er det mer stamina og +defense item tilgjengelige for warriors. Defensive stance skaper også mer aggro. I endgame, altså raid instances er tanking = damage mitigation, i tidligere 5-mann instances er det ofte tanking = DPS.
Dux ducis Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ingen her som tror denne er falsk? Dere må gjerne fortelle om buffen på den druiden og utstyret dens for å få meg til å forstå hvordan den har fått så mye armor. PS: Er det bare meg som synes det er rart at de fleste bilder med høye stats eller crits fra WoW har utrolig dårlig kvalitet? Virker som om folk redigerer i Photoshop og så når de lagrer det sette de ned kvaliteten på bildet for å skjule den råtne redigeringsjobben sin.
Superslask Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ingen her som tror denne er falsk? Dere må gjerne fortelle om buffen på den druiden og utstyret dens for å få meg til å forstå hvordan den har fått så mye armor. PS: Er det bare meg som synes det er rart at de fleste bilder med høye stats eller crits fra WoW har utrolig dårlig kvalitet? Virker som om folk redigerer i Photoshop og så når de lagrer det sette de ned kvaliteten på bildet for å skjule den råtne redigeringsjobben sin. 5420361[/snapback] Er nok ikke fake. Ser ut fra gearet hans at han har ~15k ubuffet, kanskje litt over. Enda er det noe der han kan oppgradere. Stoneshield potion, 17k. Er ikke sikker på hva inspiration gir han. Mener jeg husker det ikonet der er +50 agi fra blasted, det er 100 armor. BoK og MotW, 1000 armor. Dev aura, 1000 til. Da er han rett under 20k armor, kanskje over, er ikke 100% sikker på gearet hans. Lay on Hands, 25% extra armor (?). Fullt mulig.
Dux ducis Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Ok, fint med litt oppklaring her EDIT: Ikke det at jeg er helt overbevist enda. Her er en litt gammel profil: http://wow.allakhazam.com/profile.html?335613 Endret 11. januar 2006 av Zythius
Champ Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det der var jo sjukt mye, er det virkelig mye? er jo nesten så druid kan ta over tanking for warriors nå, det blir jo mer og mer lik og bedere og bedere -_- mens for oss warriors går det den andre veien. 5400454[/snapback] Nå er ikke armor alt for en tank da. Si at en boss slår deg for 3000 damage, hva er da best? Bli truffet av slaget og absorbere 80% av skaden, eller at bossen bommer på deg (miss, dodge, parry) fordi du har imbamye defense? 5419655[/snapback] Såvidt jeg vet nevner du her de mindre viktige delene av defense, med crit-hit% som den viktigste. Lurer imidlertid på om en druid kan holde aggro som en warrior på de tøffeste bossene. 5419673[/snapback] Joda, dette er jo selvfølgelig viktig, derfor man hene tiden pusher seg mot 425 som gjør at man er immune mot crushing blows såvidt meg forstått. Men var bare for å illustrere at armor ikke er alt som teller for en tank (har man 100% dodge kunne man ha klart seg med 0 armor) bare for å sette det HELT på spissen
Gamlemor Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 (endret) *sleeeeeeeeeeeeeeeeett* Endret 12. januar 2006 av Lord-Myrrah
FJERNET111 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Druids kan jo fokusere på defencegear de også... men for en tank så er det jo bra å få aggro ved å bli slått også.
PcT Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 At du reduserer 80% for hvert attack, men uansett gode warrs har iallfall 72% (8.5k armor og def stance)
Superslask Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 At du reduserer 80% for hvert attack, men uansett gode warrs har iallfall 72% (8.5k armor og def stance) 5426130[/snapback] Gode warriors? Har personlig skill mye med høy damage mitigation altså? Vet om mange folk med lassevis av epics som ikke kan spille. Du mener bra equippa warriors.
.V. Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Druids kan jo fokusere på defencegear de også... men for en tank så er det jo bra å få aggro ved å bli slått også. 5425663[/snapback] Hvor mye defense-gear finnes det egentlig for dr00ds?
Tbau5 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Vil bare si at vi hadde Druid som MT, og den vanlige MT som OT i MC i går. Det gikk pærefint det, selv om det bare var på trash-mobs. Aner ikke hvordan han holdt aggro, for deneneste debuffen jeg så var taunting roar, eller hva det heter. Han er fult feral spec, men er villig til det. Skal også nevnes at han klarte å ta aggro fra MT i bear form på et par trash-mobs, noe som veldig få av oss andre klarer. Offiserene driver og vurderer om vi skal ha en feral druid og shadow priest i guilden.
FJERNET111 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Druids kan jo fokusere på defencegear de også... men for en tank så er det jo bra å få aggro ved å bli slått også. 5425663[/snapback] Hvor mye defense-gear finnes det egentlig for dr00ds? 5475246[/snapback] Ikke noe i end-game men lær-items fra lvl 50-60 kan du vel få litt. Men selvfølgelig det er ikke overflod så du får vel ikke mer enn 100-150 +defense. En druid gjør det nok heller best med stam/str/agi-gear enn med defense gear (veldig få komboer) http://thottbot.com/?s=defense
.V. Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Eneste måten å få defense for en druid er å bruke grønnt gear/lowlevel gear. teh gimp
jocke Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Damage-reduction capper ved +/- 75%, selv om spillet in-game viser mer. Druiden på bildet har uttallige buffs, deriblant pots og paladin armor-aura. Ja, det er sykt, men nei, det er ikke vanskelig. Forestill dere heller en Warrior med 15k hp (ja det finnes)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå