Gå til innhold

Hidden and Dangerous 2 - Bra ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres veldig bra ut..

 

Jeg har fått meg en bærbar pc akkurat, med Pentium M 1,73 Ghz, 512 mb ram og et x300 128 mb skjermkort ( hvis av interesse scorte 1300 i 3dmark05), og lurte på om dette holder til å spille H&D2 uten mye hakking på ganske middels innstillinger?

 

Hva heter forresten spillet ? Selvfølgelig Hidden & Dangerous 2, men hva mer heter spillet ? Og hva heter Expansion pack (hvis det er lagd)

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Tidvis noe svak "iq" på gutta du har med deg, men ellers et fantastisk fint spill.

God stemning og spenning hele veien.

 

En av patchene sletter profilen din, noe som er kjedelig når du er midt i spillet, så pass bare på å få patchet det før du begynner.

Lenke til kommentar
Høres veldig bra ut..

 

Jeg har fått meg en bærbar pc akkurat, med Pentium M 1,73 Ghz, 512 mb ram og et x300 128 mb skjermkort ( hvis av interesse scorte 1300 i 3dmark05), og lurte på om dette holder til å spille H&D2 uten mye hakking på ganske middels innstillinger?

 

Hva heter forresten spillet ? Selvfølgelig Hidden & Dangerous 2, men hva mer heter spillet ? Og hva heter Expansion pack (hvis det er lagd)

5395788[/snapback]

Maskina skal være kraftig nok, men spillet tar endel plass, ca. 2,5GB.

 

Spillet heter bare Hidden & Dangerous 2

Lenke til kommentar

Først må du inn i det ytre området; dræp vakta i bua stille og forsiktig (tror han er den mest kritiske å få tatt), nøklene er så vidt jeg husker hos en Offizier i en av brakkene. Du må dirke et par dører.

Du kan sikkert snike deg forbi uten å slå så mange ihjel, men hos meg ble det et større antall dauinger.

Forøvrig fins det en walkthrough her

Bernt K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...