DurinVIII Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 7 sekunder på Begynner på minesveiper. Uten juks.
uthufhtrhyhfg Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg har spilt igjennom hele Delta Force land warrior med bare pistol og secondary våpen
cyberPanda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 har spillt gjennom hele (-tanker oppdraget) metal gear solid 2 på easy uten å dø eller loade på en sammenhengende spillsjesjon. det var en tolmodihetsprøve for å si det sånn.
d0ppler Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Mine minesveiper rekorder : 568 sek på Expert 82 sek på intermediate 7 sek på beginner
slash Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg spilte final fantasy 7 uten memory card. Første gangen kom jeg til "the wall" i temple of ancients. Ble masse banning når jeg daua der gitt! Andre gangen ble jeg kverka av en drage i krateret, helt på slutten av spillet. DET var SUUURT! Det har nå gått ca to år siden jeg prøvde det stuntet. Jeg skal klare det før jeg gir meg!
pertm Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Minesveiper, ekspert på 97 sekunder 5399446[/snapback] Mulig at jeg har klart det bedre, men jeg husker ikke. Lurer på om jeg klarte expert på noe og 80 sekunder, men jeg husker ikke og vet ikke om jeg har noe form for bevis heller. Det nytter jo ikke å vise den beste lista siden den er enkelt å forandre til det en vil.
Deathie Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Jeg spilte final fantasy 7 uten memory card. Første gangen kom jeg til "the wall" i temple of ancients. Ble masse banning når jeg daua der gitt! Andre gangen ble jeg kverka av en drage i krateret, helt på slutten av spillet. DET var SUUURT! Det har nå gått ca to år siden jeg prøvde det stuntet. Jeg skal klare det før jeg gir meg! 5409550[/snapback] Hvor mange timer har dubrukt de forskjellige gangene? Har du spilt i strekk? Edit: 1337 innlegg! Historisk begivenhet! Endret 9. januar 2006 av Deathie
CurSe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 - Fylt hele skjermen i orm på Nokia 3330 - Knertet hele terroristlaget i CS alene(6stk?) Kan vel i grunn ikke kalles en bragd. Har en ganske god tid i minesveiper(nybegynner), men den tiden forsvant med formateringen så gidder ikke fundere på hva den kunne ha vært. http://speeddemosarchive.com/ <- Digg side!
huf Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det beste eg har prestert må vere banerekordane mine i det urgamle 'Fatal Racing' (1995). Der gjekk det med mange timar til å perfeksjonere rundetidene.
quakie Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 - Fylt hele skjermen i orm på Nokia 3330- Knertet hele terroristlaget i CS alene(6stk?) Kan vel i grunn ikke kalles en bragd. Har en ganske god tid i minesveiper(nybegynner), men den tiden forsvant med formateringen så gidder ikke fundere på hva den kunne ha vært. http://speeddemosarchive.com/ <- Digg side! 5413091[/snapback] Digg side, akkurat det jeg trengte!! Takk.. Du tenker CS på nettet ikke sant, ikke mot boter?? :!:
Skurupu Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Beklager trippelpostingen, men jeg måtte lage ny post for å quote skikkelig. Jeg har rundet Final Fantasy IX, samt tatt ett av de vanskeligste bossene i spillet, Ozma, med alle karakterene på Level 1. 5399907[/snapback] Jeg har gjennomført FFVIII med alle characterene i original levels (aka lvl7-game). Men jeg kan ikke si det var spesielt vanskelig. Har lyst til å begi meg ut på et no-junction game, men jeg veit ikke om jeg tør. Kommer til å bli for lite søvn/mat på meg. Samt endeløse timer med frustrasjon. 5403425[/snapback] Det er enklere på FFVIII vil jeg tro, for der blir bossene sin level tilpasset den levelen du har, sånn at det ikke skal bli for vanskelig å ta dem om du har trent lite. 5404503[/snapback] Nettopp. Har man litt peiling, setter seg skikkelig godt inn i junction-systemet og sånn, så er det faktisk lettere å spille gjennom en low-level game. Det eneste vanskelige er vell å ikke gå opp level, man må hele tiden passe på å ikke få exp.
curtiis Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har et par bragder i gta ikke de største kansje men her kommer de, gta3 fly med flyet i litt over en time før jeg mista synsvinkel og kontroll, idiotisk kamera nå man flyr gjenom byene. gta vice city på bakhjul med pizza mopen i 3,5km. PS2... Testa nettopp den gammle nes med duck hunt og zapper første forsøk over 600k og brett 24 Endret 10. januar 2006 av curtiis
CurSe Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Du tenker CS på nettet ikke sant, ikke mot boter?? :!: 5413571[/snapback] Hehe, selvfølgelig på nettet. Boter var ikke noe vanskelig å spille mot mener jeg og huske.
Isbilen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hmm.. kanskje jeg skal se hvor langt jeg kommer i Ninja Gaiden med bare Shurikens...
quakie Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Hmm.. kanskje jeg skal se hvor langt jeg kommer i Ninja Gaiden med bare Shurikens... 5417913[/snapback] Hva er shurikens?
Deathie Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hmm.. kanskje jeg skal se hvor langt jeg kommer i Ninja Gaiden med bare Shurikens... 5417913[/snapback] Hva er shurikens? 5419026[/snapback] Et kjapt søk på google gir deg dette svaret. Det er en slags runde kniver Ruy hiver som et secondary weapon. Isbilen: Dette klarer du aldri!
quakie Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Hmm.. kanskje jeg skal se hvor langt jeg kommer i Ninja Gaiden med bare Shurikens... 5417913[/snapback] Hva er shurikens? 5419026[/snapback] Et kjapt søk på google gir deg dette svaret. Det er en slags runde kniver Ruy hiver som et secondary weapon. Isbilen: Dette klarer du aldri! 5421768[/snapback] Skulle tro at det er en utfordring ja Men en gjennomføring ville være en STOR bragd. Post hvis du klarer!!
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Tror nok ikke det blir noe av å runde spillet, men se hvor langt jeg kommer. Reglene måtte jo vært utelukkende shurikens, bortsett fra mot de fiendene som ikke tar skade av dem/blokker dem/alltid dodger. EDIT: Og skal det være lov å bruke Windmill Shuriken? Endret 11. januar 2006 av Isbilen
Xeenon_ Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hm.. Ting jeg har gjort: Minesweeper ekspert på 128 sekunder, duoet Scarlet Monastery i WoW på level 35/36 warrior og rogue (med prebuffs men) (artisan first aid ftw =) ), 50'000'000 poeng combo på Tony Hawk UnderGround 2 (gjort på TG 05) Det er alt jeg kommer på nå. edit: Har vitner til comboen og SM-duoing, ikke til minesweep0r. Endret 12. januar 2006 av Xeenon_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå