Gå til innhold

Den store utfordnings tråden?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenkte det hadde vært gøy og utfordrene for å lære mer om programmene vi bruker å lage denne tråden der folk kan legge ut en utfordring som andre kan ta om feks å lage et 3d bilde, animasjon, billedmanipulasjon osv. innen ein avtalt tidsperiode. Så får deltagerene seg i mellom eller forumets øvrige brukere avgjøre hvem som er vinner.

 

Høres dette intressant ut? i så fall kan eg begynne å lage den første til helga, hvis ingen andre føler for det.

 

Ha en kreativ aften :)

Endret av timitim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey, jeg kan gi en utfordring da... :p

 

Lag et bilde på ca. 400x300px der det skal være bilde av en mafia-liknende person også skal det stå: Protected by Xitach

 

Noen som greier det? :p

5390459[/snapback]

 

Er ikkje heilt min greie, men eg skal prøve.

 

Edit: Har ikkje meir tid så her er mitt bidrag, la ved bilde(denne er laget i gimp).:ermm:

Endret av timitim
Lenke til kommentar
først litt off topic: så du spiller nordic jah:P..

 

on topic: trur det kan bli bra denne tråden vis vi har konkuranser, sånn at en kommer med en utfordring og at mange kan levere et produkt før en deadline så ser vi hvilken som ble best??

5392283[/snapback]

nordic?? :).

 

Ja, det var det eg meinte.

Endret av timitim
Lenke til kommentar

Første utfordring: 3D fotorealistisk.

 

Moddeler en appelsin som er mest mulig fotorealistisk (siden det er ganske lett å bedømme).

 

Oppg: Modeler en appelsin eller flere, kanskje en full skål, det får dere avgjøre.

Tidsfrist: Er sikkert folk som jobber eller går på skule. Ska vi si en eller to uker?

 

Deltagere legger ut siste render og wire innen tidsfristen.

 

Høres det greit ut? ;)

 

Her er noen referanser:

post-90823-1136559614_thumb.jpg

post-90823-1136559628_thumb.jpg

Endret av timitim
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
først litt off topic: så du spiller nordic jah:P..

 

on topic: trur det kan bli bra denne tråden vis vi har konkuranser, sånn at en kommer med en utfordring og at mange kan levere et produkt før en deadline så ser vi hvilken som ble best??

5392283[/snapback]

 

Kan jo ta i bruk "Ukens Konkuranse" avdelingen på forumet igjen da ;) (se toppen av siden)

5441053[/snapback]

 

med på den :yes:

Lenke til kommentar
først litt off topic: så du spiller nordic jah:P..

 

on topic: trur det kan bli bra denne tråden vis vi har konkuranser, sånn at en kommer med en utfordring og at mange kan levere et produkt før en deadline så ser vi hvilken som ble best??

5392283[/snapback]

 

Kan jo ta i bruk "Ukens Konkuranse" avdelingen på forumet igjen da ;) (se toppen av siden)

5441053[/snapback]

 

med på den :yes:

5450449[/snapback]

 

Den er nå offisiellt åpnet for alle.

Alle kan poste sine egne konkuranser, men prøv å holde det til et maksimum av 1 i uken eller noe. Jeg orker ikke å stresse med å lage alle så de som har en god ide; Post i vei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...