Gå til innhold

Liten lommelykt med godt lys, hva anbefales?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MagLite? Har du testet noen modeller med LEDs? Jeg har en MiniMag et eller annet sted, men jeg tror det er vanlig pære og den lyser ikke så godt. Jeg leste om en lykt i Vi Menn i sommer eller når det var, som visstnok skulle være veldig bra. Bladet er selvsagt long gone, og jeg husker ikke hva merket het.

 

Edit: Jeg kom på hva slags merke det var: Surefire.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg var på nippet til å bestille en Surefire-lykt, men så oppdaget jeg at de brukte spesielle batterier. I dag ramlet jeg tilfeldigvis over en pakke med to MagLite-lykter, en stor med holder og en mini til kr 249 inkl batterier på Europris. Jeg er ikke særlig imponert av lyset i noen av disse, men prisen var jo grei.

Lenke til kommentar
Jeg var på nippet til å bestille en Surefire-lykt, men så oppdaget jeg at de brukte spesielle batterier. I dag ramlet jeg tilfeldigvis over en pakke med to MagLite-lykter, en stor med holder og en mini til kr 249 inkl batterier på Europris. Jeg er ikke særlig imponert av lyset i noen av disse, men prisen var jo grei.

5499831[/snapback]

 

 

Nå vet jeg ikke hvor stor den store lykten din var...

Jeg kjøpte xenon-pære til en 4-cell maglite, og det ga stor forbedring. Kostet 50 kr på sprtsbutikk for en pære. Det kan iallfall anbefales hvis du vil ha ett skarpere/kraftigere lys.

Du får nok tak i slik pære til din store mag også hvis du vil. :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...