Gå til innhold

Finale i "årets beste OT-Baren bruker 2005"

Dotten

Hvilken av de 5 finalistene syntes du fortjener tittelen "årets OT-Baren bruker 2005"?  

242 stemmer

1. 1. Hvilken av de 5 finalistene syntes du fortjener tittelen "årets OT-Baren bruker 2005"?

• Dahle (Sykler'n)
      76
    • Smårips_eier
      27
    • SteffyBoy
      30
    • Anette_
      29
    • LarsP
      80

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Kom til finalen på et par blogginlegg om smårips og klin like bilder i RPP, tror jeg ligger svett an her... Takk for de som stemte på meg i hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det står mellom SteffyBoy og LarsP. Gimme some love boys, and I'll give you my vote. ;)

5389396[/snapback]

Lars hater QT.

HalTan: Du hadde fått stemmen min hvis du hadde vært her den siste tiden.

Skrevet

Dahle (Sykler'n):

En martyr på forumet. Han var morsom og hadde god kunnskap. Han døde i sin kamp for brukernes rettigheter

Smårips_eier:

Ganske nytt medlem og dermed ikke med i hardcore-gjengen. Hun kan komme med ganske morsomme innlegg til tider

SteffyBoy:

Kan også være morsom til tider. Har også litt kunnskaper om film.

Anette_:

Ikke for å være slem, men syntes ikke at Anette utmerker seg nok på forumet til å vinne denne tittelen.

LarsP:

Er veldig morsom, og har veldig god filmsmak.

Tror nok stemmen min går til *trommevirvel* LarsP for denne gang, ganske enkelt fordi postene hans pleier å være ganske morsomme.

Skrevet

Dette er en skandale! Alle som overhode har trykt seg inn i babetråden har en plikt i og stemme Dahle!

No offence Lars, men Dahle har fleste martyrpoeng.

Skrevet

Tror nok Lars vinner. Men er overrasket over hvem som er med egentlig. Skulle jeg tippet måtte det vel SnowDog, Hylo, Wh1te, eller Fredrik ihvertfall og vært med. Men kjønnsfordelingen ble jo alltids bra da :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...