Gå til innhold

Anbefaling til server?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
_IKKE_ Ravencrest!

5386714[/snapback]

 

Enig med den!

5386718[/snapback]

 

Why? pga laggingen? :p

5395346[/snapback]

 

 

Hehe, jo det er en av grunnene. Men finnes flere grunner som:

- My problemer med disconnect osv.

- For mange spillere som gjør at køen for å komme inn på serveren kan komme opp i 500stk.

 

Men hvis du allikevell velger Ravencrest så må du ikke velge Alliance... Hordene eier den serveren. Er vel 60% hordes og 40% alliance elns. Hordene vinner alltid i AV uansett. Som for eksempel idag, da fikk vi summona Ivus, men hordene drepte den på 10 min, de fikk summona Ice Lord og den fikk vi ikke drept før vi tapte 30-60min senere.... :cry:

Lenke til kommentar

Men hvis du allikevell velger Ravencrest så må du ikke velge Alliance... Hordene eier den serveren. Er vel 60% hordes og 40% alliance elns. Hordene vinner alltid i AV uansett. Som for eksempel idag, da fikk vi summona Ivus, men hordene drepte den på 10 min, de fikk summona Ice Lord og den fikk vi ikke drept før vi tapte 30-60min senere.... :cry:

5397479[/snapback]

 

 

Hvis alle skal tenke slik blir det jo ikke bedre da...

Lenke til kommentar
Hvis alle skal tenke slik blir det jo ikke bedre da...

 

joa, kanskje det, men er jo fakta... Men siden du sier det sånn, kan jeg jo remse opp noen bra grunner for å joine alliance på Ravencrest! :p

Sånn som:

 

- Mange hjelpsomme folk rundt forbi

- Mange bra guilds, sånn som The Axemen og Borked(det er mange flere bra guild's, men det er nok de beste)

-Man finner som regel alltid group's til instancer :thumbup:

- Det er alltid go aktivitet med kjøp og salg av ting i IF

Lenke til kommentar
Kor'gall..rett og slett en helt alright server med folk som vet hva dem driver med.

Er ett par Skandinaviske guild der og hvis man absolutt trenger noen nordiske å mengle seg med :)

5403476[/snapback]

 

 

Bleh Kor'Gall har store lagg problemer og er alltid en av de siste serveren til å komme opp etter patches. Dessuten er den full med 3-400 i kø stort sett hver kveld.

Endret av alftore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...