Gå til innhold

Problemer etter Patch 1.9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla

noen andre her som sliter med å komme på WoW etter siste patchen?

Servern jeg spiller på, er ikke et alternativ en gang for pålogging, med en gang jeg logger inn får jeg forespørsel om å lage meg ny char.. som om jeg er en helt ny spiller :-)

Jeg er forøvrig ganske fersk i gamet.. begynte faktisk i går, så dette er kanskje en helt "vanlig" greie når blizz slipper en patch? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten alle servere og spillere har problemer nå.

Lang tid på login, character list og for å komme inn i spillet.

Kan hende at det er pga at jeg spiller på en av de største serverene da (skullcrusher).

Ville gjette på at Blizzard jobber med problemet.

En lang rekke problemer som jeg ikke orker å liste her, mange som har med UI å gjøre.

Skrevet

var med andre ord heldig med den jeg da.. bra førsteintrykk :):thumbdown:

Jeg spiller forøvrig på Laughing Skull.. ikke at jeg hadde kommet så veldig langt, men kjipt hvis de presterer å slette char`en min læll.. får håpe på det beste

Skrevet

Tviler på at characteren din blir slettet... den er bare borte en lite stund :D

denne gangen var vi for engangs skyld heldige på Dunemaul... siden jeg startet på serveren har det ikke vært en patch bortsettfra denne som det har vært problemer med :!:

Skrevet
Magtheridon har vært nede i hele dag. De prøver å hindre oss i å bli først i verden til å åpne AQ-porten, men vi skal nok klare det!  :hrm:

5385562[/snapback]

Sitter klar med 250 thick leather og 60 purple lotus jeg vaffal.=)

Skrevet
Magtheridon har vært nede i hele dag. De prøver å hindre oss i å bli først i verden til å åpne AQ-porten, men vi skal nok klare det!  :hrm:

5385562[/snapback]

Trur nok dere blir først til å åpne og cleare AQ

Skrevet
var med andre ord heldig med den jeg da.. bra førsteintrykk :)  :thumbdown:

Jeg spiller forøvrig på Laughing Skull.. ikke at jeg hadde kommet så veldig langt, men kjipt hvis de presterer å slette char`en min læll.. får håpe på det beste

5385372[/snapback]

Dette var jo en av serverene det sto i logginn at det var problemer med.

Skrevet (endret)

Folk har også hatt problemer på Ravencrest! Folk har blitt disconnecta i hele dag... Et par kompiser av meg skulle i MC med guildet deres, men det ble ikke noe siden folk bare ble disconnecta hele tiden. Folk satte seg fast på Retriving Characterlist og måtte stå der LENGE.

Det merkligste av alt var da en av min kamerater skulle logge inn, så måtte han først stå VELDIG lenge på Retriving Characterlist, etter det måtte han stå i en evighet på den første loading screenen og med en gang han fikk bilde etter den loading screenen ble han disconnecta igjen! :hmm:

booooo Blizzard! :thumbdown:

Endret av Kjobben
Skrevet

5385562[/snapback]

En US server har vist åpnet den allerede...

jeg donerte 80 runecloth bandages på ragnaros ^^ får håpe hordene hjelper til også

Skrevet

Hahaha.

Moonglade er oppe og går som aldri før.

(Og idiotene som sliter med å komme inn på sine egne servere lager alts her og spammer ned Barrens-chat.)

Skrevet

- Ikke gå ut i vann - du får ikke igjen pusten om du så steiner tilbake til IF.

- Levle fishing funker ikke

- Login-server kneler

Dette er de jeg har vært borti idag. Føler på halefinnene at det kommer mer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...