Gå til innhold

Problem med Addons :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her skjer hver gang Blizzard oppdaterer WoW. Dette er fordi kodingen endres,directories inni spillet forandres, og teknisk blablabla...

Er ikke så mye man kan gjøre med det,sånne feilmeldinger vil ofte komme opp selv om du tillatter utdaterte mods/addons å laste.

Eneste løsning er å se etter en nyere versjon av de mods/addons du har. :)

Lenke til kommentar

ja helt sikkert riktig som folk her sier. Ikke en eneste en av addonsa mine fungerer som dem skal. Joda, jeg får loada dem inn i spillet, men det komemr feilmeldinger og skjer rare ting i ett sett....unloaded ALLE=spillet fungerer perfekt!

 

Så det er nok bare å smøre seg med tolmodighet og vente på at dem updater addonsa. Og du kan være sikker på at dem addons-hore-gutta jobber overtid for å fikse dem:) For hvem vil ikke være sjefsnerden som er den første som kommer ut med addon som funker etter 1.9.

Lenke til kommentar
ja helt sikkert riktig som folk her sier. Ikke en eneste en av addonsa mine fungerer som dem skal. Joda, jeg får loada dem inn i spillet, men det komemr feilmeldinger og skjer rare ting i ett sett....unloaded ALLE=spillet fungerer perfekt!

 

Så det er nok bare å smøre seg med tolmodighet og vente på at dem updater addonsa. Og du kan være sikker på at dem addons-hore-gutta jobber overtid for å fikse dem:) For hvem vil ikke være sjefsnerden som er den første som kommer ut med addon som funker etter 1.9.

5386502[/snapback]

 

Ja, bare vent et par dager så er nok alle addonsa up to date.

Har samme problem selv som post starter, Blir noen timers arbeid når jeg kommer hjem i dag. Anbefaller alle å slette alle addons og legge inn alt på nytt.

Så ut til at noen av mine addons fungerte og fortsatte kjøre dem.

Fikk totalt på 3 timers av i går 1 dc, 15 wow freze og 6 stuck bugs da jeg skulle resse.

Enda greide jeg å bli exhalted i AV :=)

 

Den addonen som savnes mest er likevel wardrobe.

Skulle vært i ZG i går men jeg sto over pga den ikke fungerete.

(Tar jo alt for lang tid å lete i bagger etter tank utstyr hver gang jeg må bytte fra dps gear til tank) Ville ikke utsette raidet for døtid.

Men uansett alt ordner seg nok til slutt :=)

 

Ha en fin dag alle wowere :D

Lenke til kommentar
Den addonen som savnes mest er likevel wardrobe.

Skulle vært i ZG i går men jeg sto over pga den ikke fungerete.

(Tar jo alt for lang tid å lete i bagger etter tank utstyr hver gang jeg må bytte fra dps gear til tank) Ville ikke utsette raidet for døtid.

Men uansett alt ordner seg nok til slutt :=)

 

I stedet for wardrobe ville jeg brukt itemrack:) Den trenger ingen andre addons for å kjøre:) Men det var litt OT da:)

Lenke til kommentar
Den addonen som savnes mest er likevel wardrobe.

Skulle vært i ZG i går men jeg sto over pga den ikke fungerete.

(Tar jo alt for lang tid å lete i bagger etter tank utstyr hver gang jeg må bytte fra dps gear til tank) Ville ikke utsette raidet for døtid.

Men uansett alt ordner seg nok til slutt :=)

 

I stedet for wardrobe ville jeg brukt itemrack:) Den trenger ingen andre addons for å kjøre:) Men det var litt OT da:)

5386556[/snapback]

 

Er så glad i wardrobe, har ikke testa den du snakker om men skal gjøre det i dag:)

(om den er oppdattert da) De to andre addons som trengs for wardrobe er Sea og Chronos. Det er programer som tar tid og timer wow for at wardrobe skal fungere riktig.

Vet det her er OT, men jeg spør deg likevel. Med addonen du bruker, la oss si du er mounta, da skifter den vel automatisk til ny trinket, hansker og boots som du har increased mount speed på? Og da du off mounter tilbake til gearet du brukte før du mounta?

Lenke til kommentar
Vet det her er OT, men jeg spør deg likevel. Med addonen du bruker, la oss si du er mounta, da skifter den vel automatisk til ny trinket, hansker og boots som du har increased mount speed på? Og da du off mounter tilbake til gearet du brukte før du mounta?

 

Og jeg svarer uansett jeg:) Ja når det kommer til riding gear så brukte jeg før noe som jeg ikke lenger husker navnet på, men de siste 3 ukene har jeg brukt titanbar sin "rideutstyregenskap". Den fungerer tilsynelatende slik at den finner det som er +mount speed (mithril spurs, carrot, enhanced rideing gloves) i bagsa dine og equiper det automatisk når jeg rir og unequip'er når jeg "hopper av hesten". I tillegg fyrer den på ridegear når jeg flyr hehe. Men jeg har ikke gjort noe for å sette den opp. Det ble gjort helt automatisk når jeg hakket av for "mountgear" elelr noe under titanbar sine egenskaper.

 

itemrack bruker jeg ikke som rideutstyrs-addon. Men itemrack bytter alt av armor, våpen , ringer , trinkets..you name it. Er bare å sette opp ulike sets også utfører itemrack:) Har også satt den til å automatisk equipe argent dawn når jeg er i WPL og EPL. Man kan i tillegg gjøre det automatisk å sette på seg svømmebeltet når man svømmer osv..

 

PS: man kan i titanbar velge å ikke bruke den mountgreie også. Om man ikek vil skifte til rideutstyr liksom (f.eks i pvp sammenheng...selv om jeg ikke gidder å stresse med det uansett hehe...har ofte måtte pvp med ridehansker og allslags hehe)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

PS: man kan i titanbar velge å ikke bruke den mountgreie også. Om man ikek vil skifte til rideutstyr liksom (f.eks i pvp sammenheng...selv om jeg ikke gidder å stresse med det uansett hehe...har ofte måtte pvp med ridehansker og allslags hehe)

5386631[/snapback]

 

Aha :=)

Da er det titanbar som fikser mount utstyret for meg ja.

Det som skjer med at du bruker mount utstyr i combat kan komme av at du blir angrepet når du er mounted? Det hender med meg og, om man blir angrepet så går jo man i combat modus og da får man ikke bytta gear.

Det er det eneste sure jeg vet om som skjer ved bruk av addon.

Hehe ja det er surt og gå i combat med carrot on a stick, og hansker og boots med mount speed. Kan jo håpe på at en ally er sulten så kan han få en gullrot av meg :p

 

Sjekket ut http://ui.worldofwar.net/ og den er oppe igjen så da blir det å oppdatere når jeg er ferdig på jobb. Bare en time til :=)

Lenke til kommentar
Det som skjer med at du bruker mount utstyr i combat kan komme av at du blir angrepet når du er mounted? Det hender med meg og, om man blir angrepet så går jo man i combat modus og da får man ikke bytta gear.

 

Joda. Selvsagt kommer det av at jeg blir angrepet mens jeg er til hest. Ene og alene pga det:) Men men....jeg orker ikke stresse pga det, da det bare skjer en eller to ganger pr BG anyways. Det jeg har gjort et par ganger..der jeg vet at jeg kommer til å bli angrepet på hesten er at jeg trykker på pvp armor knappen (itemrack set) etter at jeg har mountet. Da skifter den ikke tilbake til rideutstyr før man setter seg på hesten nok en gang liksom.

Lenke til kommentar
Det som skjer med at du bruker mount utstyr i combat kan komme av at du blir angrepet når du er mounted? Det hender med meg og, om man blir angrepet så går jo man i combat modus og da får man ikke bytta gear.

 

Joda. Selvsagt kommer det av at jeg blir angrepet mens jeg er til hest. Ene og alene pga det:) Men men....jeg orker ikke stresse pga det, da det bare skjer en eller to ganger pr BG anyways. Det jeg har gjort et par ganger..der jeg vet at jeg kommer til å bli angrepet på hesten er at jeg trykker på pvp armor knappen (itemrack set) etter at jeg har mountet. Da skifter den ikke tilbake til rideutstyr før man setter seg på hesten nok en gang liksom.

5387622[/snapback]

 

Instalerte Item rack i går, og den er bedre enn wardrobe på alle måter :=)

Hentet ned noe som skulle vært en oppdatert Titan panel og, men det er fortsatt bugs med honour systemet. Får håpe de får fikset det snart.

 

Ja det med mount utstyr får man nok ikke gjort noe med uansett :=)

Jeg har epic og vil ha mest mulig speed i battlegrounds så jeg kommer fort til flaggene og får sikkret dem før allys kommer seg til BS. hehe

Derfor gjør det ingenting om jeg enkelte ganger kommer i kamp med litt pyse utstyr. De mount enchantene jeg har gir utrolig bra speed på mounten. Uten dem føles det nesten ut som en moped i forhold til en motorsykkel. :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...