Ciwie Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Søker guild på Talvinarr.. Skulle kanskje aldri migrert, men nå er det gjort Er lvl 57 mage, med full rested, så kommer fort til lvl60, bare jeg får nok inspirasjon Gjerne organisert på PvP, MC og ZG.. Takk på forhånd!
ukjentbruker Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Søker guild på Talvinarr.. Skulle kanskje aldri migrert, men nå er det gjort Er lvl 57 mage, med full rested, så kommer fort til lvl60, bare jeg får nok inspirasjon Gjerne organisert på PvP, MC og ZG.. Takk på forhånd! 5384167[/snapback] Er nok ikke akkurat mange som tar med en som ikke er lvl 60 i guildet steffy ;p
ukjentbruker Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Tja, egentlig ikkje ;p Skal legge inn noen ord litt rundt for deg ^^ konsentrer deg om å komme til 60 du. Edit: du kan heller ikke forvente at et guild som driver med aktivt MC plutselig bare inviter deg uten videre. De fleste guilds består av members som var med å bygde guildet opp da det fortsatt var små ;p Endret 4. januar 2006 av Jungldyr
Ciwie Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Det er nettopp det som er problemet Jeg leter etter ett guild som bygger seg opp til å ta MC, men der er jo bare guilds som er "ferdig oppbygget"
Amon Amarth Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Laget en slik tråd for noen uker siden, ingen tiltak ble gjort da =/ Sirhaavard, sa jo hei til deg ingame osv uwer er alltid afk når jeg ser han i IF haha... Er det noen guilds som trenger 60 warrior eller? info kan du få via PM vist du vil ha =)
Maynard James Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Evelution har vist nok tatt Domo nå, og de er jo helt nye. du kan jo altids prøve å søke til Veneratio, Evelution og viss du vil ha et norskt guild, kan du søke til And An Imaginary Friend, men vi er fulle for mages, begynt i bwl nå btw snart eier vi uberfolka i guilden til sirhaavard
ukjentbruker Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Evelution har vist nok tatt Domo nå, og de er jo helt nye. du kan jo altids prøve å søke til Veneratio, Evelution og viss du vil ha et norskt guild, kan du søke til And An Imaginary Friend, men vi er fulle for mages, begynt i bwl nå btw snart eier vi uberfolka i guilden til sirhaavard 5385272[/snapback] Grunnen til at Evolution tok Domo var jo fordi de leide inn mange fra Decimation som hjalp de da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå