Gå til innhold

Søker guild på Talvinarr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker guild på Talvinarr.. Skulle kanskje aldri migrert, men nå er det gjort :p Er lvl 57 mage, med full rested, så kommer fort til lvl60, bare jeg får nok inspirasjon :) Gjerne organisert på PvP, MC og ZG..

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Søker guild på Talvinarr.. Skulle kanskje aldri migrert, men nå er det gjort :p Er lvl 57 mage, med full rested, så kommer fort til lvl60, bare jeg får nok inspirasjon  :) Gjerne organisert på PvP, MC og ZG..

Takk på forhånd!

5384167[/snapback]

Er nok ikke akkurat mange som tar med en som ikke er lvl 60 i guildet steffy ;p

Skrevet (endret)

Tja, egentlig ikkje ;p Skal legge inn noen ord litt rundt for deg ^^ konsentrer deg om å komme til 60 du.

Edit: du kan heller ikke forvente at et guild som driver med aktivt MC plutselig bare inviter deg uten videre. De fleste guilds består av members som var med å bygde guildet opp da det fortsatt var små ;p

Endret av Jungldyr
Skrevet

Det er nettopp det som er problemet :p Jeg leter etter ett guild som bygger seg opp til å ta MC, men der er jo bare guilds som er "ferdig oppbygget"

Skrevet

Laget en slik tråd for noen uker siden, ingen tiltak ble gjort da =/ Sirhaavard, sa jo hei til deg ingame osv ;)

uwer er alltid afk når jeg ser han i IF haha...

Er det noen guilds som trenger 60 warrior eller? info kan du få via PM vist du vil ha =)

Skrevet

Evelution har vist nok tatt Domo nå, og de er jo helt nye.

du kan jo altids prøve å søke til Veneratio, Evelution

og viss du vil ha et norskt guild, kan du søke til And An Imaginary Friend, men vi er fulle for mages, begynt i bwl nå btw ;) snart eier vi uberfolka i guilden til sirhaavard ;)

Skrevet
Evelution har vist nok tatt Domo nå, og de er jo helt nye.

du kan jo altids prøve å søke til Veneratio, Evelution

og viss du vil ha et norskt guild, kan du søke til And An Imaginary Friend, men vi er fulle for mages, begynt i bwl nå btw ;) snart eier vi uberfolka i guilden til sirhaavard ;)

5385272[/snapback]

Grunnen til at Evolution tok Domo var jo fordi de leide inn mange fra Decimation som hjalp de da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...