Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
Konge serie... Rett og slett :)

Oh yes. Ord delings feil btw. Sorry, men blir berre litt frustrert når eg ser dei ;)

Egentlig ikke. Det er en kongeserie også, men mente det som at "konge" var noe ala "bra". Trodde det var et litt mer utbredt utrykk enn som så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er storfan av denne serien. Har aldri før sett en serie med en hovedperson som kan være til tider direkte usympatisk. (Dog skal det innrømmes at jeg ikke har sett på TV de siste fem årene, så kan være det ikke er noe nytt). Har fått med meg alle sesongene nå, og gleder meg stort til sesongstart!

Skrevet (endret)
Det sier seg nesten selv :p

Det ligger faktisk i navnet. De kan jo ikke lage en serie kalt House, M.D uten noen som heter House! Med mindre Houses hemmelige sønn kommer og tar over og er nett lik som House.

Endret av Andeby
Skrevet

Gleder meg så syyyykt til i morgen :p

Men hvordan er det dere ser House? Eller er det litt dumt å spørre om siden det mest sannsynlig er ulovlig? Nrk sendte jo House før, men det var jo gamle episoder. Det er vel bare FOX som sender det nå.

Skrevet
Gleder meg så syyyykt til i morgen :p

Men hvordan er det dere ser House? Eller er det litt dumt å spørre om siden det mest sannsynlig er ulovlig? Nrk sendte jo House før, men det var jo gamle episoder. Det er vel bare FOX som sender det nå.

Ser det i 720p litt utpå natta\dagen etter :p

Skrevet

Du finner sikkert stream, men det hadde jeg ikke gjort om jeg var deg. Dårligere kvalitet, stress mtp. at det kan gå off air når som helst, og reklame. :p Men uansett, det blir vanskelig å finne tenker jeg. Enten så må du/dere være oppe til 6 tiden eller noe for å se de ferdige, eller se de i morgen! :p

Skrevet

Det var deilig å endelig få sett den nye episoden. :)

Har alle episodene 1-5 sesong pluss nå den første i sesong 6. Eneste serien jeg følger ordentlig med på. Ingen er mer genius enn House!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...