Gå til innhold

Lamborghini-bærbar fra Asus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den så jo fin ut, men, frister fremdeles utrolig lite å betale for å se at det står ett bilmerke på pc'n... At det er ett bilmerke eid av Auda hjelper jo heller ikke på saken... (hvis kvaliteten er den samme, så ramler vel bunnen av etter en uke)

5380975[/snapback]

 

Og denne informasjonen baserer du på? Dessuten heter det Audi, og det er en grunn til at VAG er populære biler uansett formål.

Lenke til kommentar
Den så jo fin ut, men, frister fremdeles utrolig lite å betale for å se at det står ett bilmerke på pc'n... At det er ett bilmerke eid av Auda hjelper jo heller ikke på saken... (hvis kvaliteten er den samme, så ramler vel bunnen av etter en uke)

 

Helt enig. Audi er har bra finish, det er greit, men det må da gå på bekostning av noe. Audi er jo billigst av de tre premium tyske merkene. Ergo, noen steder må de spare penger...

 

SaaB er best!

Lenke til kommentar
noen av dere som sutrer over kvalitet...IBM/Lenevo anyone

 

jeg mener iallefall personlig at disse er gode på dette området.

5379125[/snapback]

 

 

det er forskjell på designhorer og kvalitetshorer ;)

5379620[/snapback]

Jeg er heller ikke overbevist om at Lenevo vil opprettholde samme kvalitet, jeg er redd for at de som de fleste andre asiatiske produsenter til syvende og sist vil falle for fristelsen med å ofre kvalitet fremfor design og pris. Ikke at det er en motsetning mellom design og kvalitet, men skal man holde begge deler på topp blir det fort Powerbook priser og det er jeg ikke sikker på at Lenevo kan leve med... og etterhvert som IBM navnet skal fases ut er det ikke sikkert de kan leve uten ett mer tiltalende design heller.

Lenke til kommentar
Den så jo fin ut, men, frister fremdeles utrolig lite å betale for å se at det står ett bilmerke på pc'n... At det er ett bilmerke eid av Auda hjelper jo heller ikke på saken... (hvis kvaliteten er den samme, så ramler vel bunnen av etter en uke)

 

Helt enig. Audi er har bra finish, det er greit, men det må da gå på bekostning av noe. Audi er jo billigst av de tre premium tyske merkene. Ergo, noen steder må de spare penger...

 

SaaB er best!

5381326[/snapback]

I Audis tilfelle er det nok endel utviklingskostnader å spare på å dele motorer og "plattformer" med resten av VAG konsernet, men Audi ikke har samme status i mitt hode som Merce og BMW som premiummerke(selv om både BMW og merce har tapt seg de siste årene, særlig sistnevnte). Jeg hadde nok heller gått på Seat dersom jeg absolutt skulle hatt en VAG :)

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Det er var akkurat mitt poeng. Da er det ikke så premium lengre.

 

Her er forresten et bilde av Koeningsegg PC'en ubergoliat snakket om:

 

5381778[/snapback]

 

Det så jo bare ut som en Quanta KN1 med et annet lokk. KN1 er forøvrig den samme modellen som Cinet selger under navnet 1300, og MPX har med KN1-navnet. Vi har tidligere testet den her: http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/c...illmaskin/14587

Lenke til kommentar

Jeg synest rett og slett tråden snart går off topic....det er ikke bilmerker man diskuterer her, men en bærbar datamaskin, der en bilprodusent betaler en dataprodusent for å sette logoen sin på maskinen.

Det er ikke Audi som lager maskinen i det hele tatt, det er det Asus som gjør.

Lenke til kommentar

Uansett, hjelper ikke at de låner navna til noen av de kvasseste bilmerkene på denne jord når de fyller laptopen med 2ndre sorterings grafikk-kort :!:

 

Og før dere tar helt av og flamer ivei så ja, det er bra grafikk-kort i ferrarien, men når du kaller opp laptopen etter en rå sportsbilfabrikant så bør du ha et rått skjermkort i den også. Dvs. 6800 Ultra, 7800 etc.

 

Kunne gjerne tenkt meg en Lambo-laptop jeg, med AMD X2 og 7800GTX-kort???

Det hadde vært noe det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...