Gå til innhold

Skal ha mine første ps2 spill


Anonym234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I samme sjanger som SMB3 har vi jo et par klassikere:

 

Ratchet & Clank

Ratchet & Clank: Going Commando

Ratchet & Clank: Up Your Arsenal

 

Det nyeste spillet i serien, Ratchet: Gladiator anbefaler jeg imidlertid ikke. Det er ikke nødvendig å ha spilt de tidligere spillene i serien for å ha glede av noen av de, og de burde befinne seg til en rimelig pris i alle velutrustede spillbutikker over det ganske land.

Lenke til kommentar

Må bare støtte opp om forslagene til fiskfisk her. Ratchet&Clank er kjempegode spill, og dersom du liker Mario, så er det stor sjanse for at du vil like disse også. :)

 

Når det gjelder skytespill så er det jo alltid mange av dem. Jeg spiller imidlertid ikke ofte nok den type spill til å kunne uttale meg om hvilket spill som er det beste.

Sims 2 er nok en del likt som PC-versjonen, men en del forandringer også selvsagt, for å kunne passe til håndkontroll-styring. Jeg har aldri prøvd dette selv, og kan heller ikke skjønne hvordan en sånn type spill kan fungere bra nok ved styring med håndkontroll, men...

Lenke til kommentar
Men jeg vet ikke hva jeg kommer til å syns er gøy.  :roll:  Har bare hatt NES før, og da var super mario bros 3 favoritten. ;)

 

Hva syns du er morsomt? Finnes det noen bra skytespill?

Hvordan er sims2 til ps2, er det likt som til pc?

5375299[/snapback]

 

Sims 2 til Ps2 har samme oppsett eller "mål" som på pc, men personlig synes jeg at kontrollen på ps2 ikke passer til sims. Ufattelig mye gøy å spille Sims 2 til pc etter min mening. Nå har jeg ikke Ps2 selv, men jeg har spilt det ofte hos venner. God of war og Burnout 3: takedown er veeldig gøy å spille.

 

Ellers har Gamespot Resident evil 4 som "highest rated ps2 game" og den får kommentaren "Why isn't every game like this?" på video review'en. Du kan prøve å se litt runt der etter spill som vil passe interessen din.

Endret av GaboonViper
Lenke til kommentar

Gode historier:

Final Fantasy X

Kingdom Hearts

 

Snikespill:

Splinter Cell Chaos Theory

Hitman: Contracts

 

Andre:

Grand Theft Auto San Andreas

Grand Theft Auto Vice City

Grand Theft Auto 3

 

 

Velger du et eller noen av disse spillene så har du valgt bra :thumbup:

 

Men hvis du virkelig skal slå til, så kjøp Final Fantasy VII. Det mener jeg er tidenes beste spill :w00t:

Endret av Strife_Cloud
Lenke til kommentar

Silent Hill er et bra spill på alle måter, men skal du virkelig drite i buksa så kjøper du deg Project Zero 2. Spillet er så psykisk skummelt at du neste ikke tørr å spille videre.

 

 

Etter min menig så er Jak and Daxter det aller beste plattformspillet til den svarte boksen og er som alle andre sier en perle blant få...

 

 

Hvis du vil være litt hardcore så venter du på ICO eller Shadow of the Colossus som skal relanseres/lanseres i slutten av Februar. Vi gamere ser på disse to spillene som kunst og er absolutt verdt en titt.

 

 

Håper det hjalp :)

Endret av SulkyIce Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...