Gå til innhold

Forslag til REALISTISK spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GTR, GT4, RBR?

Ikke mye realistisk nei:

LFS tenker jeg vi sier.

5367135[/snapback]

 

Ja, LFS er et meget realistisk Rally spill :whistle:

 

RBR er nok det eneste og mest realistiske rally spillet som finnes, og det er realitisk.

 

 

Når det kommer ut så skal jeg nok garantert investere i det. Det var jo morsomt som pokker. Det eneste spillet som har gitt meg god følelse når det kommer til hesteriding og kamp med bue, er Zelda, OoT.

5412961[/snapback]

(...)

Da trenger du egentlig ikke å vente til det "kommer ut" Bear^. Du kan kjøpe det nå for 14 og da har du serialen til videre oppgraderinger. (Hvertfall slik jeg fårstår punktene) Rett meg hvis jeg tar feil her..

5413656[/snapback]

 

Nei du har nok rett. Men tror jeg venter likevell og ser hva de får til videre. Kan jo hende de snur på flisa og ødelegger spillet. Kanskje de t.o.m legger til en så elegant sverd sim som "Die by the sword" hadde :p

 

Edit:

 

noen som har noe tips til hvordan man lett kan tjene penger i Mount&Blade. turenringer er den eneste måten jeg tjener litt penger, men det tar lang tid...

 

Knert river pirats og ta dem med til start byen og selg dem som slaver. Bare husk at du må bruke en klubbe slik at du slår dem i svime i stede for å sverd eller bue, som dreper de.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Rome Total War et av de mest realistiske strategi spillene jeg har prøvd. Panzer phase serien ligger rett bak.

 

Hvis du liker flyspill anbefales Combat FLight Simluator 3 :dribble: på det sterkeste. Jeg har sagt det før: grafikken er ikke det beste på markede, så hvis du dømmer etter grafikken og ikke spillbarheten, kan du gå glipp av et jævla realistisk flyspill.

 

FEAR burde også nevnes her. Det er ikke så realistisk, kanskje midt på treet, men her må mann tenke litt taktisk. Hvis man leker en dårlig etterligning av rambo klarer man neppe å runne dette spillet.

 

OFP rules :w00t:!

Lenke til kommentar

American Army er jo realistisk vil jeg mene, iallefall i forhold til andre skyte fps spill der ute. AA er gratis også..

 

ER så realistisk at man må ta teori prøver for få flere funksjoner og valgmuligheter på fyren din

 

Helvete det var irriterende.. klarte man ikke prøven, så måtte man se HEEELE 30 mins snakk og fjas greiene igjen.. Men takler du det, så kjør i vei :)

Lenke til kommentar

Men les litt historie om spillet, så skjønner du hvorofr.

 

 

Americas Army var ment for Amerikans forsvar. Det er det den dag idag også.

Det er jo genialt, personer som liker dataspill ( som de fleste gjør) lærer automatisk. Spillet gir taktiske idêr og lærer om samarbeid.

Og jeg håper du bare kan litt om å plastre sår nå ?

Hvis du gjør det, så er det et velykket spill :)

Lenke til kommentar

Ser du etter et spill som er realistisk historisk sett eller fysikkmessig? Eller er det kanskje noe annet du ser etter?

 

Fysikkmessig er det ihvertfall lite som slår HL2. Nå lages det også mange morsomme, om ikke sannsynlige "mods" til HL2 som definitivt bør prøves.

Lenke til kommentar
Ja, LFS er et meget realistisk Rally spill  :whistle:

 

RBR er nok det eneste og mest realistiske rally spillet som finnes, og det er realitisk.

RBR er KUN Rally. LFS er Rally, de fleste typer bane-racing, drifting +++. allerede som alpha-versjon av 0.5 banker LFS bæsjen ut av alle andre bil-spill/"simulatorer" jeg har prøvd. Det er ikke ofte jeg faktisk KJØPER spill, men LFS er verdt den lille summen det koster. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Tordenflesk  Postet i dag, 03:35

 

QUOTE(Bear^ @ 10/01-2006 : 15:25)

Ja, LFS er et meget realistisk Rally spill  whistle.gif

 

RBR er nok det eneste og mest realistiske rally spillet som finnes, og det er realitisk.

RBR er KUN Rally. LFS er Rally, de fleste typer bane-racing, drifting +++. allerede som alpha-versjon av 0.5 banker LFS bæsjen ut av alle andre bil-spill/"simulatorer" jeg har prøvd. Det er ikke ofte jeg faktisk KJØPER spill, men LFS er verdt den lille summen det koster.

Er i og for seg ening i resonementet hvis vi skal diskutere "hva er mest for pengene".

 

Men i ren simulering og fysikk må jeg nok si at LFS har et godt stykke igjen før det kommer opp mot både Burns og GTR på deres områder.

Og det å forsvare dette med nebb og klør, og si noe annet, blir jo litt dumt når utgiverne av LFS er såpass seriøse, og fulle av ambisjoner at de er fullstedig klar over dette selv. Har stor tro på det endelige produktet fra den kanten, og det er ganske imponerende hva de har fått til så langt syns jeg, og nettopp fordi de innrømmer at det er et godt stykke igjen før fysikken er helt på plass, tror jeg dette kommer til å bli veldig veldig bra :)

 

Ellers kommer det jo vistnok ny flightsim fra MS i 2006 (FS10?). Tipper det vil bli en god kandidat på denne listen. Nå er vel egentlig etter mitt syn, i alle fall dagens FS9's sterkeste side, (særlig da med addon fly) simulering av flysystemer, heller enn selv fysikken og aerodynamikk.

Med eldre tilleggs- fly som B727 med 600 fungerende knapper og målere er det god mulighet for fordypnings- studie av flysystemer og teknikk. På nyere passasjerfly addon's er man nødt til å lære seg programering og bruk av FMS (flight management system) hvis man vil være realistisk.

Syns i grunn FS9 er ganske universal i realisme og vanskelighetsgrad, har hatt en 5 åring her som syns det er gøy å fly, samtidig som det KAN spilles på et realismenivå som ligger milevis over mine kunnskaper.

 

Disse ubåtsimulatorene det har vært snakket om tidligere i tråden, finnes de i nedlastbare demoer eller, litt nyskjerrig på de kan jeg kjenne... Har jo altså ikke så mye erfaring i kjøring av ubåt, så litt vanskelig å uttale seg om realisme kanskje, men jeg liker simulatorer for alt som kan kjøres, så dette må prøves :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...