Gå til innhold

xbox360-controller til Pc, problemer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte xbox360 gamepad til pcen min.

Ingen problemer med installeringen og den virker helt ok.

Men får ikke høyre analog sticke til å virke, denne er en del av Farenheit spillet, så kommer ikke langt der nei :(

Den lyser også grønt bare 2 sec. etter tilkobling, skal den lyse konstant eller?

noen som har denne som kan dele litt erfaringer?

Skal den vibrere i NFSmw?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ser at dette er et gammelt spørsmål men... du har vel funnet ut av det...

uansett: har du sjekka "game controllers" i control panel? der skal den ligge og trykk gjerne "reset to default" for at alt skal fungere sånn noenlunde.

den skal lyse når pcn starter ja, men ikke etter det. lysinga er en funksjon på x360 som ikke følger med på pc.

og til sist, risting fungerer såvidt jeg vet ikke på pc. har ikke sett noe til det iallefall og mistenker at usbporten ikke leverer nok strøm... håper det er tidsnok svar. drev å søkte etter no stasj:P

Skrevet

Dette må jeg også prøve.. for jeg spurte om det samme for en del uker tilbake, men da fikk jeg aldri noe svar.. Hadde akkurat det samme problemet med akkurat det samme spillet..

Skrevet

dette varierer stoort fra spill til spill har jeg merket. kalibreringen har jeg enda ikke fått til vellykket, men "default" funker fint i de fleste spill.

har den satt opp til fly i battlefield 2, og spiller også trackmania og Live for Speed med den. den er kanskje best på de to spillene. live for speed har evig med kontroll-funksjoner. kan se rundt seg med joysticken feks. skikkelig gøy.

Skrevet

så vidt jeg har forstått så trenger du en 360 kontroller, enten den vanlige med ledning eller den trådløse med ladeledning. ja og så drivere da. men de finner du vistnok på microsoft sine sider.

Skrevet

d følger ikke med noen drivere nei. men x360 kontrollern var vistnok lagra i driverbasen fra før av. dukka opp som "XBOX 360 for windows (controller)" med en gang.

Skrevet

MEN!! ..vi begynner å nærme oss litt nå! :w00t:

Last ned Pinnacle Game Profiler!!

Under her har jeg lagt ved en Profil som du laster ned og loader inn i Profiler'n! Den ligger linket i forumssidene som jeg linker til under her også, men legger den som vedlegg så DU slipper å registrere dere slik som jeg måtte.. er ikke JEG SNILL!? :p

MEN!! ..det gjennstår fortsatt et lite problem; Selv om man nå kan bruke høyre stikke, så må man visstnok trykke på en annen knapp FØR man får valgt retning.. Les mer om det her.

-Bone :)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...