Gå til innhold

Ny super duper data til xxxxx,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt sammen noe her:

 

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=22944

 

Alt kan kjøpes hos Netshop, bortsett fra viftene og hovedkortet. Jeg kan ikke noe om vannkjøling så noen andre bør fikse det for deg enn meg. Jeg valgte heller X2 siden det er fremtiden og 4800+ er en veldig god CPU. DU har nok en PC som har nok diskplass i hvertfall.

5359719[/snapback]

 

Og du la til 30 vifter for å få opp prisen, eller hur?

Lenke til kommentar
Satt sammen noe her:

 

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=22944

 

Alt kan kjøpes hos Netshop, bortsett fra viftene og hovedkortet. Jeg kan ikke noe om vannkjøling så noen andre bør fikse det for deg enn meg. Jeg valgte heller X2 siden det er fremtiden og 4800+ er en veldig god CPU. DU har nok en PC som har nok diskplass i hvertfall.

5359719[/snapback]

 

Og du la til 30 vifter for å få opp prisen, eller hur?

5359874[/snapback]

 

Greit å ha noen vifter liggende. Tenkte at de fleste skulle inn i kabinettet og erstatte de som er der fra før slik at alle viftene i kabinettet er SilenX. Dette gjør jo at pc'en blir stille. Pluss at man slipper å kjøpe vifter på en stund hvis nye ting skjer.

Lenke til kommentar
Gadd ikke ta med alt det ekstragreiene du ville ha (kun pc delene).

5358738[/snapback]

 

Du tok med 12 disker, men ingen kontroller ekstra ?

 

Satt sammen noe her:

 

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=22944

 

Alt kan kjøpes hos Netshop, bortsett fra viftene og hovedkortet. Jeg kan ikke noe om vannkjøling så noen andre bør fikse det for deg enn meg. Jeg valgte heller X2 siden det er fremtiden og 4800+ er en veldig god CPU. DU har nok en PC som har nok diskplass i hvertfall.

5359719[/snapback]

 

hva i helvette skal han med 6 tuber pasta til prosessoren ?

Lenke til kommentar
Gadd ikke ta med alt det ekstragreiene du ville ha (kun pc delene).

5358738[/snapback]

 

Du tok med 12 disker, men ingen kontroller ekstra ?

 

Satt sammen noe her:

 

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=22944

 

Alt kan kjøpes hos Netshop, bortsett fra viftene og hovedkortet. Jeg kan ikke noe om vannkjøling så noen andre bør fikse det for deg enn meg. Jeg valgte heller X2 siden det er fremtiden og 4800+ er en veldig god CPU. DU har nok en PC som har nok diskplass i hvertfall.

5359719[/snapback]

 

hva i helvette skal han med 6 tuber pasta til prosessoren ?

5360950[/snapback]

 

Har du ikke hørt at man kan bruke kjølepasta til mye rart... men seriøst, jeg gleder meg til å se bilder av dette "monsteret"

Lenke til kommentar
Greit å ha noen vifter liggende. Tenkte at de fleste skulle inn i kabinettet og erstatte de som er der fra før slik at alle viftene i kabinettet er SilenX. Dette gjør jo at pc'en blir stille. Pluss at man slipper å kjøpe vifter på en stund hvis nye ting skjer.

5360497[/snapback]

To 120mm vifter og to 90mm vifter er det plass til i kabinettet, og alle har en levetid på lengre enn hele dataen. Hva skal en da med seks stykk av hver sort fra 40 til 120mm?

Lenke til kommentar
det går hurtigere med scsi disker hvorfor kjøpe noen trege 500gig disker her er løsningen kjøp et enormt kabinett og kjøp deg slikke disker heller og to slikke i raid til opreativsystem så har du hvertfall orden på hardiskene du må jo ha noen ekstra 300gig disker for å tilsvare kapasiteten til de på 500gig men det er jo ikke problem :w00t: penger er det nokk av så.

5361230[/snapback]

hehehe :!: gå for det!

 

EDIT : skal vel ikkje komme over 99 000 ??

Endret av drugis
Lenke til kommentar
to 7800gtx 512mb blir ikke dette tregere enn ett singelt kort? greier cpuene denne ytelsen? mener å huske fra en tidligere post om dette med to sånne kort. er jeg helt på jordet? eller er det faktisk sant?

5361349[/snapback]

 

Når man først har penger er det vel likesågreit å ta to stykker når man først er i gang :p

Lenke til kommentar
to 7800gtx 512mb blir ikke dette tregere enn ett singelt kort? greier cpuene denne ytelsen? mener å huske fra en tidligere post om dette med to sånne kort. er jeg helt på jordet? eller er det faktisk sant?

5361349[/snapback]

 

Når man først har penger er det vel likesågreit å ta to stykker når man først er i gang :p

5361355[/snapback]

 

ja så kan han jo ha det enne kortet i reserve hvis det går tregt :thumbup: blir bra når vi får se bildene av ...maskinen...

Lenke til kommentar
Slike poster er jo dømt til å bli tullete! Om trådstarter faktisk skal kjøpe noe så synes jeg at oppsettet til underground på første siden med mine forandinger ( :p ) er veldig bra.

 

Har trådstarter postet noe siden han startet tråden? (har ikke fulgt med så veldig)..

5361392[/snapback]

 

 

Nei, tviler på at vi vil se mere til barnet heller....

Lenke til kommentar
to 7800gtx 512mb blir ikke dette tregere enn ett singelt kort? greier cpuene denne ytelsen? mener å huske fra en tidligere post om dette med to sånne kort. er jeg helt på jordet? eller er det faktisk sant?

5361349[/snapback]

 

 

da kan han heller kjøpe hk med støtte for dual prosessorer da x] selv om det sikkert ikke er effektivt til "vanlig" pc bruk, og sikkert ikke finnes med sli x]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...