Gå til innhold

Ny super duper data til xxxxx,-


Anbefalte innlegg

For en tullete post, hva skal man med 30 vifter,6 tuber med pasta,2 dvd brennere,2 dvd spillere?

 

Vel kansje like greit å drite i 2x 24" samsung, enten kjøpe en 30" apple skjerm eller kjøpe 2x dell 2405fpw når de er på kamanje til rundt 8k.

 

Ville selv godt for et bedre kabinett hvis jeg skulle brukt så mye penger på noe..

 

Virker som trådstarter har gått infor å bruke mest mulig penger,er mange steder man kan spare penger her..

 

Tipis til trådstarter, kjøp et kabinett som kun bruker 120mm vifter og så gå for vannkjøling hvis du vil ha det stille.

Endret av miracl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fælt til grinebiting det var her inne da.

 

Foreslår at du holder deg under 30 000. Du kommer ikke til å få bruk for komponenter for til sammen 80 000 på lange tider (du har ikke sagt noe om bruken din, dermed regner jeg med at den er relativt gjennomsnittlig). Og når tiden har kommet hvor high-end komponentene dine faktisk gjør nytte for seg er de 10 ganger billigere enn når du kjøpte dem.

 

Bruk heller en 20-30 tusen hvis du absolutt må bruke mye på en PC og kjøp komponenter som er relevante i forhold til dagens nivå og samtidig er realistisk priset.

Lenke til kommentar
men det blir jo ganske dyrt med to skjermer på under 50" da tenker han vel på 48" da så da må han vel ha lcd tv med kontakt til pc og 2 stk? blir vell bare 80000 bare for skjermene viss han skal ha lcd litt billigere med plasma da men men... dårlig investering sier då jeg men :thumbdown:

5364001[/snapback]

neida!, kjør på! :cool: :!:

Lenke til kommentar
men det blir jo ganske dyrt med to skjermer på under 50" da tenker han vel på 48" da så da må han vel ha lcd tv med kontakt til pc og 2 stk? blir vell bare 80000 bare for skjermene viss han skal ha lcd litt billigere med plasma da men men... dårlig investering sier då jeg men :thumbdown:

5364001[/snapback]

neida!, kjør på! :cool: :!:

5364041[/snapback]

ja såklart må han det men han må nokk legga på en extra x i beløpet han er vilig til å gi for pcen :cool:

Lenke til kommentar
men det blir jo ganske dyrt med to skjermer på under 50" da tenker han vel på 48" da så da må han vel ha lcd tv med kontakt til pc og 2 stk? blir vell bare 80000 bare for skjermene viss han skal ha lcd litt billigere med plasma da men men... dårlig investering sier då jeg men :thumbdown:

5364001[/snapback]

neida!, kjør på! :cool: :!:

5364041[/snapback]

ja såklart må han det men han må nokk legga på en extra x i beløpet han er vilig til å gi for pcen :cool:

5364127[/snapback]

hehehe, men penger er det nok av! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...