Gå til innhold

Quake 4 demo på Xbox Live!

Doogle

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Xbox Live er i støtet om dagen; først demo av Condemned og nå Quake 4-demoen på samme dag :)

Flotte greier - Live er uten tvil Xbox 360 sin killer-app! Supert å få bl.a. demoer levert rett inn i konsollen uten noe dilldall. Flere av dem er det jo bra med spilletid i også, så man får jo 'gratis moro' uten å måtte kjøpe blader for å få demoer slik man tidligere har måttet for konsoller.

Endret av Doogle
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xbox Live er i støtet om dagen; først demo av Condemned og nå Quake 4-demoen på samme dag :)

Flotte greier - Live er uten tvil Xbox 360 sin killer-app! Supert å få bl.a. demoer levert rett inn i konsollen uten noe dilldall.

5355835[/snapback]

Ja, helt enig. Er spent på om Sony klarer å lage noe som slår Live-tjenesten til Microsoft. Den er helt klart 360 sin killer-app :)

Skrevet

Flotte greier - Live er uten tvil Xbox 360 sin killer-app! Supert å få bl.a. demoer levert rett inn i konsollen uten noe dilldall.

5355835[/snapback]

Ja, helt enig. Er spent på om Sony klarer å lage noe som slår Live-tjenesten til Microsoft. Den er helt klart 360 sin killer-app :)

5355891[/snapback]

Mhm, håper de skjerper seg STERKT når det gjelder den PS2 "live" tingen. Den sugde brutalt... :ermm:

Skrevet

Jeg tror nok Sony har flere online-planer enn det de gir inntrykk av; noe annet vil være en generaltabbe av dimensjoner. Nettet er der alikevel - også hos en betydelig andel av konsollkundene, så hvorfor ikke bruke det...

Men, de skal satse hardt for å matche Xbox Live - systemet er jo så sømløst og velfungerende at det er en fryd :)

Skrevet
Jeg tror nok Sony har flere online-planer enn det de gir inntrykk av; noe annet vil være en generaltabbe av dimensjoner. Nettet er der alikevel - også hos en betydelig andel av konsollkundene, så hvorfor ikke bruke det...

Men, de skal satse hardt for å matche Xbox Live - systemet er jo så sømløst og velfungerende at det er en fryd :)

5355923[/snapback]

Må si meg ganske enig der ;)

Skrevet

Xbox Live er rett og slett en ny verden i 360, spør du meg =)

Jeg hadde ps2 før, de opplevelsene 360 har gidd meg med spillene og Live slår alle opplevelser jeg har hatt på ps2 til sammen :)

:love:

Skrevet

Jeg eide aldri en Ps2, men jeg merker framdeles at live på x360 ikke kan sammenlignes med ps2 sin "live". Forskjellen mellom Xbox og X360 er tilåmed svæær. veldig positivt overasket på denne fronten :thumbup:

Blir spennende å prøve Quake4 demoen. Jeg har hørt mye dårlig om dette spillet som bl.a. lag og grafikkmessig, så det blir spennende å se om det er sannhet i dette, eller om det er oppskrytt, sånn som med lyden. (den bråker like mye som pcn min, som er helt greit for meg).

Skrevet

Quake4 demoen er fra det første brettet i spillet. Pen grafikk, overgår selvfølgelig ikke PC versjonen - slik jeg husker den. Spilte PC versjonen ferdig og syntes spillet var OK, men ikke det helt store.

Forøvrig så er det multiplayer støtte i demoen via Live. DeathMatch, Team Deathmatch og Tournament. Capture the flag støttes ikke i demoen. Prøver å connecte til et spill nå...

Dr.Peedee

Skrevet (endret)

Lagger det fordi det bare er designet for en kjerne og bruker derfor bare den ene av de tre kjernene i xboxen, eller tar jeg feil? :hmm:

EDIT: For hvis de skulle laget det for 3 kjerner må de jo skrive om hele motoren...eller ikke?

Endret av NightWolfie
Skrevet

Jeg er redd for at det er en rusha port av pc-versjonen, så de har nok ikke nyttiggjort seg 360'en til fulle.

Live rocker ja, forresten :D

Skrevet

Spilte gjennom Quake 4 demone nå. Var litt dårlig optimalisert og hadde noen problemer med hakking noen steder. Virker som det er en rushet port av PC-versjonen ja.

Men fint var det.

Skrevet

Har litt problemer med å få spilt Quake 4 Live jeg. Får en Live error eller noe i den duren. PDZ funker utmerket på Live så linja er ikke problemet.

Skrevet (endret)

Spilte en stor del av demoen. Dog ikke hele. Det så ganske pent ut, men det spillet virket som en direkte rip-off fra Doom 3. I tillegg til at det virker rushet på alle måter, er jeg ganske skuffet. tror IKKE jeg vil kjøpe dette, nei :no: .

Endret av GaboonViper
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Quake 4 vpå 360 vant jo award på Gamespot for Worst Framerate/Best Slideshow. Det sier vel sitt.

Skrevet (endret)
Spilte en stor del av demoen. Dog ikke hele. Det så ganske pent ut, men det spillet virket som en direkte rip-off fra Doom 3. I tillegg til at det virker rushet på alle måter, er jeg ganske skuffet. tror IKKE jeg vil kjøpe dette, nei  :no: .

5362094[/snapback]

Quake 4 er ikke Doom 3. I starten kan det virke litt likt, men etterhvert så er Quake 4 en klasse for seg selv. Jeg hadde manger ganger mer underholdning i Quake 4 enn Doom 3. Og denne diskusjonen har egentlig vært tatt opp veldig mange ganger her på forumet, så den er ikke ny :)

Du kan jo søke litt på forumet og lese hva folk har å si.

Endret av TCi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...