Jump to content
Sign in to follow this  
Guest mafister

Få av kjøleribbe på gammel s7

Recommended Posts

Guest mafister

Jeg prøver åfå av den fordømte kjøleribba på et gammelt socket7 HK.

Kortet er fra ASUS og heter P55T2P4, jeg fant ingen bilder hos ASUS.. men google er jo tingen.

Se på det nederste bilde på sida... pent HK. eller hva? :p

Men.. jeg får ikke av kjøleribba... den står med festene oppunder de "knottene" dere ser, som stikker ut fra socketen... får ikke pressa den tilbake.. og ut fra de knottene.. :(

Forslag? til hvordan jeg skal få den av uten å ødelegge HK som jeg har hele 64MB ram til.. og ekstra PS2 kobling til HK som jeg kan ha musa i(ellers er det bare den svære gamle tastatur porten.. har transformer.. + HK kobling ps2 shit..)

vil se hvilken som sitter under der...(AMD.. tror jeg)

Men HovedSPM er hvordan få av ribba?

Jeg prøver åfå av den fordømte kjøleribba på et gammelt socket7 HK.

Kortet er fra ASUS og heter P55T2P4, jeg fant ingen bilder hos ASUS.. men google er jo tingen.

Se på det nederste bilde på sida... pent HK. eller hva? :p

Men.. jeg får ikke av kjøleribba... den står med festene oppunder de "knottene" dere ser, som stikker ut fra socketen... får  ikke pressa den tilbake.. og ut fra de knottene.. :(

Forslag? til hvordan jeg skal få den av uten å ødelegge HK som jeg har hele 64MB ram til.. og ekstra PS2 kobling til HK som jeg kan ha musa i(ellers er det bare den svære gamle tastatur porten.. har transformer.. + HK kobling ps2 shit..)

vil se hvilken som sitter under der...(AMD.. tror jeg)

Men HovedSPM er hvordan få av ribba?

5353531[/snapback]

Det er vanskelig å si, men jeg hadde gått for denne løsningen: PS: ta det rolig og vær forsiktig!

post-91207-1135874064_thumb.jpg

Edited by mr_fuck

Den socketen minner meg om en eldgammel PC jeg og en kamerat fant i en contaianer på en V.G.S en gang.. Vi klokket den så mye at CPU'en strøk med, og jeg tok den ut og satt den på hylla som en suvernir! :cool:;)

Var en Pentium 2 tror jeg... :hmm:

Guest mafister
Den socketen minner meg om en eldgammel PC jeg og en kamerat fant i en contaianer på en V.G.S en gang.. Vi klokket den så mye at CPU'en strøk med, og jeg tok den ut og satt den på hylla som en suvernir! :cool:  ;)

Var en Pentium 2 tror jeg... :hmm:

5353599[/snapback]

Har en P2 også liggende her, men P2 socketen er avlang