Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd RTS på konsoll før, så må innrømme at jeg er rimelig spent på demoen av c&c3. Skal ikke legge skjul på at skepsisen mildt sagt er enorm, da slike spill kun passer seg på pc i mitt hode. Har uansett kjøpt(ja faktisk) spillet til pc, så blir vel ikke å kjøpe det uansett, men kan være greit å vite til eventuelle senere RTS-titler på konsoll :)

 

edit: leif

Endret av Adrianinh0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Har aldri prøvd RTS på konsoll før, så må innrømme at jeg er rimelig spent på demoen av c&c3. Skal ikke legge skjul på at skepsisen mildt sagt er enorm, da slike spill kun passer seg på pc i mitt hode. Har uansett kjøpt(ja faktisk) spillet til pc, så blir vel ikke å kjøpe det uansett, men kan være greit å vite til eventuelle senere RTS-titler på konsoll :)

 

edit: leif

8416706[/snapback]

Da kan du jo i mellomtiden teste demoen til Battle for Middle-earth 2, som også kom til X360...

Lenke til kommentar
Ser ut som de ikke visste hva de snakket om, de som sa  at det skulle komme C&C 3 demo idag. Var hvertfall ikke noe på XLM når jeg sjekket i sju tida..

8425302[/snapback]

 

De har nok missforstått. Det var en demo trailer. Hva nå enn det er.....:p Men med en størrelse på 80 MB så tviler jeg sterkt på at det er en spillbar demo.

Lenke til kommentar
Ser ut som de ikke visste hva de snakket om, de som sa  at det skulle komme C&C 3 demo idag. Var hvertfall ikke noe på XLM når jeg sjekket i sju tida..

8425302[/snapback]

 

De har nok missforstått. Det var en demo trailer. Hva nå enn det er.....:p Men med en størrelse på 80 MB så tviler jeg sterkt på at det er en spillbar demo.

8426958[/snapback]

 

 

Har ikke misforstått det jeg leste ihvertfall, på n4g linken noen poster opp her så står det kun demo. En trailer er jo ikke noe folk går å venter på, jeg har da sett massevis allerede. En demo derimot, hadde vært digg :)

Lenke til kommentar
Har ikke misforstått det jeg leste ihvertfall, på n4g linken noen poster opp her så står det kun demo. En trailer er jo ikke noe folk går å venter på, jeg har da sett massevis allerede. En demo derimot, hadde vært digg :)

8428574[/snapback]

 

Mente ikke at du hadde misforstått :) Tenkte mer på n4g og alle de andre nettstedene som kanskje misforsto hva som ble sagt fra C&C-hold.

 

Men nå ser det ut som demo er ute i USA, men Major Nelson har ikke noe på bloggen sin, så jeg er avventende....

Lenke til kommentar
Kreves gullmedlemsskap?

8428878[/snapback]

Info teksten sier iallefall dette:

 

"Command entire armies & unleash epic warfare!

Hone your skills & destroy friends; complete with

Xbox Live Vision support!"

 

Er ikke ferdig med å laste den enda, men tyder på

at det er multiplayer del i demoen, med andre ord Gold krav,

men godt mulig det er både singleplayer og multiplayer demo.

Isåfall får man mest sansynlig spilt singleplayer delen tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...