Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen altså, xboxen min er ødelagt, får ikke lasta ned, får satse på å låne maskinene til en kompiss imorra. Kjøper meg HDtv imorgen, så hypp på å få den episoden ned.

Skrevet
Han mente vel kanskje at han ikke har HardDisk da tullingen :p

8093379[/snapback]

Whoops, mente å skrive HD-TV. Har HDD.

Men det heter HDD...

8093411[/snapback]

Ja, men så prippen kan man vel ikke være?

Skrevet

Skal bli digg når jeg kommer hjem og få lastet det ned. Kommer sikkert ikke til å få prøvd det på en stund da. Jeg har så vidt prøvd Novadrome og Heavy weapon, og alien hominid har jeg ikke rørt engang :blush:

Skrevet

Noen andre som har problemer med å koble til Live ? kan godt hende det bare er problemer her i bygget.. Internett på pcen fungerer stabilt, men jeg blir disconnecta med en gang på Live.. :(

Skrevet
Noen andre som har problemer med å koble til Live ? kan godt hende det bare er problemer her i bygget.. Internett på pcen fungerer stabilt, men jeg blir disconnecta med en gang på Live.. :(

8097683[/snapback]

Har fått spilt kun én kamp selv. Kom opp at game session ble avbrutt, eller noe... Merkelige greier. Mulig det er en feil i spillet, i så fall tar det nok ikke lang tid før det kommer en sånn "nais" update :)

Skrevet (endret)

Sorry for dårlig forklaring, jeg mente at jeg får såvidt bare koblet opp til Live før jeg blir disconnecta.. Altså jeg har ikke klart å laste det ned enda p.g.a. det. Kjipt at det måtte skje idag da :(

Endret av Thomas_H
Skrevet
Sorry for dårlig forklaring, jeg mente at jeg får såvidt bare koblet opp til Live før jeg blir disconnecta.. Altså jeg har ikke klart å laste det ned enda p.g.a. det. Kjipt at det måtte skje idag da :(

8097997[/snapback]

Hmmm... Får du opp en spesielt feilmelding?

Skrevet
Det eneste jeg ikke likte med Worms, var at A-button ikke var til for å hoppe :dontgetit:

8098063[/snapback]

Spiller det noen rolle da? Jeg gikk ut i fra at A kom til å være skyte. Den eller RT...

Skrevet

8097997[/snapback]

Ingen problem her. sikkert bare liten nett problem der du bor.

Skrevet
Det eneste jeg ikke likte med Worms, var at A-button ikke var til for å hoppe :dontgetit:

8098063[/snapback]

Spiller det noen rolle da? Jeg gikk ut i fra at A kom til å være skyte. Den eller RT...

8098125[/snapback]

Det er bare det at hver gang jeg skal hoppe, så skyter jeg meg selv i filler :!:

Skrevet
Det er bare det at hver gang jeg skal hoppe, så skyter jeg meg selv i filler :!:

8098142[/snapback]

Hehe :!: Jeg drev og venta på at motstanderne mine skulle gjøre det samme. Men det skjedde ikke... Det var faktisk en som hoppa i stedet for å skyte :p Han havna i vannet :!:

Skrevet

Bare ett spørmål angående priser på points på x360 marketplace. Hvor mye koster det for 2100 points? Er det mulig å betale for kun 800 pionts? Skal ha meg worms i kveld :) Er på jobb så får ikke gått inn på live å sjekket :) Kan få kjøpt 2100 pionts til 279,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...