Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen grunn til å beholde UI sålenge :D Nytt etter 5.0.4.

 

Forsto ikke hvorfor bildene ble så små, men åpne bildene i ny fane eller noe ^^

 

Idle(in raid):

new.jpg

 

 

In combat:

newic.jpg

Tokoyo, kan ikke du sjekke og gi meg alle fargekodene du bruker i R, G, B? Skrive hva hver enkelt er? Jeg prøvde selv å endre, det ble bare stygt :p

Endret av Jakke
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Synes hele WoW-delen av forumet er dødt jeg. Kunne like gjerne lagt ned hele kategorien og innlemmet trådene under PC-spill.

 

Selv kjører jeg 100% standard Ui, så det er ikke noe særlig å vise frem.

Jeg har ElvUI nå, som jeg liker mye bedre enn Tukui (ikke så rart, Tukui er mer for mekking). I tillegg har jeg Carbonite og er fornøyd med de to, bortsett fra at jeg får noen irriterende bugs av og til. For eksempel at jeg ikke kan selge ting, aktivere spells eller se på en zone i kartet. Det kan bare fikses ved å avslutte spillet helt. Altså virker ikke /reload eller logout. Ikke sikker på hvilken av addons-ene som forårsaker buggen dog. Mulig det kan være Carbonite, i og med at det er betaversjonen av Carbonite 2 jeg har. Men så igjen, den har lite med bags og actionbars å gjøre.

 

Skal legge til et screenshot i denne posten senere i dag.

 

lIv6mIw.jpg

 

Litt irritert over minimap ordningen, fordi jeg gjerne vil bruke Elvui sitt minmap, men da blir minimap buttons rare og jeg får ikke flyttet dem. For å bruke Carbonite sin minimap button funksjon, måtte jeg altså deaktivere Elvui minimap. Grunnen til at jeg ikke bruker Carbonite sitt minimap heller, er at da får man ikke opp waypoints som er innebygget i spillet (som f.eks når man spør en vakt hvor noe er). Ikke gadd jeg installere en egen minimap button addon heller, for jeg syns jeg har nok addons som det er. :p Bortsett fra det og bugs (som jeg har merket jeg får hvis jeg alt-tabber mens cast bars er aktive).

 

Edit: Deaktiverte et par addons (Lib: SharedMedia (elns) og noe annet) og nå ser det ut til at jeg ikke får bugs lenger. Yay. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leker litt på warlocken og la merke til tråden så kan jo poste et par screenshots fra min alt gnom!

 

Chilling out utenfor combat, har ikke sacrificet demon eller dark intent på som vi ser ^^

 

MaylinnUI.png

 

 

Så må vi ha med et actionshot, i venstre kolonne telles burning embers, backdraft osv, på midten tracker jeg immolate og de små ikonene rett under er procs/cooldowns, det er mye det tror jeg!

 

MaylinnUIcombat.png

Endret av mauricio
Lenke til kommentar

Skal inn med nytt UI i helga, har hatt det en gang for lenge siden og likte det godt så tenkte jeg skulle teste igjen, bruke søndagskvelden når kompiser raider og jeg skal slacke til å legge det inn. Så kan jeg vise her da :)

 

Blizzard ui føles veeeldig merkelig ja når man er så van til at det ser helt annerledes ut :D

Lenke til kommentar

Hvilket UI er det, Iza?

 

Ang. bugs som jeg nevnte tidligere så er ikke problemet fikset likevel. HVER gang jeg logger på må jeg relogge med én gang fordi jeg ikke kan bruke ting i bags, trykke på abilities osv. Hva som forårsaker det, om det er Elvui eller Carbonite eller noe annet, aner jeg ikke. Mulig det er Carbonite, siden det er i beta, men hvorfor det skulle påvirke bag items og abilities er meg et mysterium. Noen med Elvui som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...