Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-jeg bruker 1,2,3,4,5,6 for standardspells i combat (de seks nederst til venstre)

-r for dark pact

-v for trinketmacro

-t for deathcoil når jeg blir jumpet av noe faenskap og må handle raskt

-ctrl+1,2,3 for petactions, jeg fant ut at jeg ikke trengte mesteparten av resten av petbar, og erstattet de jeg trengte med macroer

-resten går mer effektivt dersom jeg bruker musa

 

Jeg kunne nok brukt flere keybindings, men dessverre må jeg bruke q og e til forflytning. Jeg innbiler meg i det minste føler jeg greier å bruke musa raskt nok, må i det minste aldri lete etter knapper.

 

jeg har stort sett brukt den samme orienteringen siden jeg begynte å spille, så det går stort sett autmatisk

-øverste rad til høyre har alt som har med umiddelbar restaurering å gjøre, hp, pots, aggroreset

-øverste bar til venstre har vært petbar, nå erstattet med viktigste petting+alternative spells som trengs iblant, wand, soc

-nest øverste bar har spells jeg bruker hele tiden i PvE, derav større knapper enn resten

-nest nederste bar er spells som ikke brukes ofte, men som bør være tilgjengelige dersom de trengs

-nederste rad i midten er firespells, som kun trengs ved shadowimmune mobs+aoe, nederst til høyre er det trinketstyring

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Her er min sin:

 

 

post-63678-1192132689_thumb.jpg

 

Ikke skyt meg fordi jeg er 25 levler over Felhunter level og fortsatt ikke har den :)

 

Man kan ikke få nok knapper...

 

Shift 1-7, 1-7, T, Q, E, Z, X, C, V, Shift-bokstav. Har sikkert 30 keybindings jeg skal bruke, men ikke alle er fiksa til ennå fordi jeg ikke har lært alle spellsa og jeg har ikke speccen som jeg tenker ha på level 70.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...