Gå til innhold

Klarer du å la være å le? [video]


KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E ikke morsomt lengre når du sier at du ikke greier å slutte å le av den..sorry.. :ermm:

5351081[/snapback]

Hva er det galt med folk om dagen? Her har vi et eksempel på ren skjær ignoranse. Det er ikke bare deg som lever her i denne verden, andre har forskjellig humor.

 

La dette være en lærepenge til neste gang du poster.

 

 

Promp. Videoen er rå.

Lenke til kommentar

Skrudde til og med av lyden i winamp og åpnet siden i opera for å spille den av... syntes faktisk til og med en hybelkanin som treffer stuegulvet fra 1meters høyde er mer underholdene.

 

Dette er ikke noe jeg bare sier for å være vrang, sier dette fordi denne filmsnutten og svaret på denne tråden var 2min bortkastet av min dyrebare tid.

Lenke til kommentar
E ikke morsomt lengre når du sier at du ikke greier å slutte å le av den..sorry.. :ermm:

5351081[/snapback]

Hva er det galt med folk om dagen? Her har vi et eksempel på ren skjær ignoranse. Det er ikke bare deg som lever her i denne verden, andre har forskjellig humor.

 

La dette være en lærepenge til neste gang du poster.

5351109[/snapback]

Ignoranse? Mener du din ignoranse overfor hans mening? Og du vet selvsagt at det ikke bare er du som lever i denne verden også? Og at han kan ha helt forskjellig humor fra deg?

Vi lar dette være en lærepenge til deg også, tenker jeg ;)

 

On topic: I guess it just wasn't my cup of tea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...