Gå til innhold

Rykter om GTA London til PS3 Lansering


Ronnyb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I følge rykter kommer det neste GTA spillet til å bli Grand Theft Auto London. Det vil komme til PS3 lanseringen. Årstallet spillet tar sted skal være 1997.

 

Les mere her: Rumor - Grand Theft Auto: London for PS3 in Q4 2006

 

Gleder meg allerede.  :w00t:

5346883[/snapback]

 

Jeg håper egentlig dette kun er rykter... For det første har jeg fått nok av London etter to relativt dårlige utgaver av The Getaway... For det andre så har jeg mer lyst til å kjøre bil på høyre side av veien, samt sitte på "riktig" side av rattet!

 

For det tredje blir omgivelsene litt ensformig mtp at London er en visuelt kjedelig by...

 

Jeg tror også at det ville vært rart å gi ut et spill basert på "ekte" by etter 3 spill basert på "uekte" byer...

 

Ser heller for meg at de lager et spill hvor du har flere muligheter ift omgivelser, landskap, vær (snø) o.l....

Lenke til kommentar

Mitt stalltips for neste GTA er at det dekker ulike kontinenter; en by (og omliggende områder)i USA, en i Europa og en i Japan og at man da flyr mellom de ulike delene etterhvert som historien utvikler seg.

 

Ser ikke helt poenget med å ha alt i en sammenhengende greie som i San Andreas; det tar jo evigheter å kjøre fra den ene enden til den andre før man får tak i fly, og går man på ruteflyet for å flytte seg kan man jo like gjerne fly til et heelt annet sted :)

Lenke til kommentar
det jeg synes er så moro med alle disse ryktene er at Sony enda har til gode å vise en maskin som faktisk fungerer. De har vel ikke klart det enda. Kun spilltrailere som skal komme?

5347402[/snapback]

Vel det betyr ikke at de ikke har det. Nå har ikke nintendo heller vist noe serlig av maskin som fynker. Eller gitt ut specs.....

 

Tror nok ikke sony kommer til å skuffe så mye. De ser på alt som gikk galt på 360 og ser på hva som var bra på den og hva som ikke var så bra. Så de kan finetune maskinen sin til å yte maksimalt på de punktene. Nemligt bruke 360 lanseringen som en liten markedsundesøkelse.

 

Ser ikke bort fra at du vil være istand til å skru av playstation med kontrollen :roll:

Lenke til kommentar
Ser ikke bort fra at du vil være istand til å skru av playstation med kontrollen  :roll:

5347501[/snapback]

Såpass må de vel klare ja. Utrolig deilig med 360'en å skru den av/på uten å måtte forlate sofaen :)

5347522[/snapback]

Kan nesten kalle det next gen bare det....må si det er digg ja

 

 

On topic...

 

Nå har vel alle de siste GTA spillene vert basert på ekte byer.

 

Vice city= Miami

San Andreas= Los angeles, san fransisco og Vegas

Mens Liberty City alltid har vert et lite stykke new york.

 

Dette er jo bare løslig basert på. Feelen liksom.

Så kanskje istede for london så blir det londonaktig. Og de vil nok eventuelt kalle det noe annet.

 

Personlig er jeg ikke så sikker på om det kommer på lanseringsdatoen. Med tanke på at det er like stor sjans for at der er ferdigutviklet til launch som det var for Halo 3......For de to spillene er the big guns...

 

Hva jeg ville likt å sett er et God of War spill til PS3 :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
noooo moooooooreeeeeeeeeeeeeeee!

De sku stoppa etter Vice City. Nok er NOK!

 

 

Let's not milk it till' we turn it into cheese!

5347626[/snapback]

 

 

Jeg vil gjerne ha flere nye GTA spill i fremtiden. Ingenting er som å få ett nytt GTA univers å leke seg i :love:

 

Vist du ikke liker spillene er det bare å la være å spille dem.

Lenke til kommentar
Er faktisk helt enig. GTA døde etter min mening med Vice City. Rockstar burde se litt i andre retninger enn GTA.

helt enig der:

GTA3 spilte jeg fra jeg fikk det og helt fram til LC kom.

LC spilte jeg et par måneder, og var mildt sagt lei av det allerede da.

SA var jeg faktisk litt lei av før jeg fikk det. :no:

Nå MÅ Rockstar skjerpe seg å lage noe nytt.

Lenke til kommentar

Tråd flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Grand Theft Auto".

 

-----------------------------------------------

 

Skal det kome eit nytt GTA (noko det heilt sikkert gjer), håper eg at det blir GTA4. Eg fekk nok av London i GTA: London. Det er på tide at Rockstar tenker litt nytt når det gjeld GTA serien, og ikkje bare lager dei gamle spela på nytt.

Lenke til kommentar
Det første Grand Theft Auto hadde jo tre bydeler: Liberty City, Vice City og San Andreas

 

Etter dette spillet kom expansion packen GTA London.

 

Så da blir det jo naturlig med et nytt GTA som er Londonbasert.

5347611[/snapback]

 

Det har du nok kanskje rett i, men de har relativt få muligheter ift omgivelsen ved å legge handlingen til en "london-lookalike"...

 

Tror nok heller sannsynligheten for at de lager GTA 4, som til en viss grad revolusjonerer like mye som GTA 3 gjorde er større...

Lenke til kommentar
noooo moooooooreeeeeeeeeeeeeeee!

De sku stoppa etter Vice City. Nok er NOK!

 

 

Let's not milk it till' we turn it into cheese!

5347626[/snapback]

 

Jeg ser ikke noen grunn til at man skal slutte å lage spill som selger så godt som GTA serien gjør. Det er åpenbart fortsatt marked for flere GTA spill, og jeg pesonlig synes alle 3 er veldig underholdene og gleder meg stort til et nytt "eventyr"...

 

Det er vel lettere for deg å la vær å spille det, enn for Rockstar å slutte å lage det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...