Gå til innhold

Rykter om GTA London til PS3 Lansering


Ronnyb

Anbefalte innlegg

noooo moooooooreeeeeeeeeeeeeeee!

De sku stoppa etter Vice City. Nok er NOK!

 

 

Let's not milk it till' we turn it into cheese!

5347626[/snapback]

 

Jeg ser ikke noen grunn til at man skal slutte å lage spill som selger så godt som GTA serien gjør. Det er åpenbart fortsatt marked for flere GTA spill, og jeg pesonlig synes alle 3 er veldig underholdene og gleder meg stort til et nytt "eventyr"...

 

Det er vel lettere for deg å la vær å spille det, enn for Rockstar å slutte å lage det...

5352013[/snapback]

Så sant så sant. Viss du ikke liker det. La det ligge og ikke bruke penger på det. La de millioner av fans enda få sitt.

Med det samme som de legger ned GTA kunne de også stoppet Final Fantasy og Halo serien. pluss half life

 

Ser nesten for meg kunngjøringen fra Rockstar

I'm sorry to innform all fans of the beloved Grand Theft Auto series that there will be no more GTA games. This desission is based on the fact that a norwegian man known as Dark by Design said that enough was enough. Then he rambled on saying something about a cow and cheese.

 

I hope we can ease the pain out by announcing that there will be future Rockstar title out. We are currently working on a next gen learning based game. It takes place in a virtuel world that is controlled by math and science. And you will have to master both.

 

:roll:

 

Edit: bare prøv å overse skrivefeila til sjefen i Rockstar. Tror han er dyselektriker eller noe i den duren :whistle:

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må jo få skrive sin personlige mening uten å få den skubbet opp en viss plass også da.

 

Såklart er det fremdeles market for GTA. Alle skjønner da det. Personlig ser jeg ingen nytte av et nytt GTA-spill. Om Rockstar lager et (noe de garantert gjør) bør de gjøre mer enn bare å øke størrelsen på området og lag en ny historie. Det er på tide med litt innovasjon. Siste GTA jeg fikk tak i var GTA3, 1 var genial, 2'ern morro, mens nr. 3 var en frisk pust. Etter det ble det melking. Nå er det da slik spillindustrien også overlever, de store selskapene iallefall.

Lenke til kommentar
Man må jo få skrive sin personlige mening uten å få den skubbet opp en viss plass også da.

 

Såklart er det fremdeles market for GTA. Alle skjønner da det. Personlig ser jeg ingen nytte av et nytt GTA-spill. Om Rockstar lager et (noe de garantert gjør) bør de gjøre mer enn bare å øke størrelsen på området og lag en ny historie. Det er på tide med litt innovasjon. Siste GTA jeg fikk tak i var GTA3, 1 var genial, 2'ern morro, mens nr. 3 var en frisk pust. Etter det ble det melking. Nå er det da slik spillindustrien også overlever, de store selskapene iallefall.

5355792[/snapback]

 

Det kan vel knapt kalles melking når man lager en oppfølger 70% av alle som spiller ønsker det... Blir som nevnt før her, det samme som å si at HL2, Halo2, PGR3 bl.a. også kun er "melking"... Hvis jeg driver butikk fortsetter jeg å lage det som selger... og det kunden vil ha! Og flertallet vil ha mer GTA...

 

Jeg har aldri spilt FF spillene, men jeg ser ingen grunn til at de ikke lager den 17. oppfølgeren kun fordi jeg ikke spiller det...

Lenke til kommentar
Man må jo få skrive sin personlige mening uten å få den skubbet opp en viss plass også da.

 

Såklart er det fremdeles market for GTA. Alle skjønner da det. Personlig ser jeg ingen nytte av et nytt GTA-spill. Om Rockstar lager et (noe de garantert gjør) bør de gjøre mer enn bare å øke størrelsen på området og lag en ny historie. Det er på tide med litt innovasjon. Siste GTA jeg fikk tak i var GTA3, 1 var genial, 2'ern morro, mens nr. 3 var en frisk pust. Etter det ble det melking. Nå er det da slik spillindustrien også overlever, de store selskapene iallefall.

5355792[/snapback]

 

Det kan vel knapt kalles melking når man lager en oppfølger 70% av alle som spiller ønsker det... Blir som nevnt før her, det samme som å si at HL2, Halo2, PGR3 bl.a. også kun er "melking"... Hvis jeg driver butikk fortsetter jeg å lage det som selger... og det kunden vil ha! Og flertallet vil ha mer GTA...

 

Jeg har aldri spilt FF spillene, men jeg ser ingen grunn til at de ikke lager den 17. oppfølgeren kun fordi jeg ikke spiller det...

5356662[/snapback]

Nå var vel også det poenget mitt...

Lenke til kommentar
Uff... London er så flat, der blir det lite morro å kjøre rundt omkring *tenke på midtown madness 2*

5357096[/snapback]

Godt poeng. Mye mer gøy å gasse opp san fransisco(sp) :dribble:

 

Men ingen vet vel egentlig om rockstar tenker på london. Og med tanke på at det er mulighet for the getaway 3 i samme by på lanseringen så er det vel ikke så stor sannsynlighet for at to lignende spill vil ta sted samme sted.

 

GTA kunne past seg i for eksempel Tokyo og området rundt. (kanskje hele Japan :dribble: )

Lenke til kommentar
Uff... London er så flat, der blir det lite morro å kjøre rundt omkring *tenke på midtown madness 2*

5357096[/snapback]

Godt poeng. Mye mer gøy å gasse opp san fransisco(sp) :dribble:

 

Men ingen vet vel egentlig om rockstar tenker på london. Og med tanke på at det er mulighet for the getaway 3 i samme by på lanseringen så er det vel ikke så stor sannsynlighet for at to lignende spill vil ta sted samme sted.

 

GTA kunne past seg i for eksempel Tokyo og området rundt. (kanskje hele Japan :dribble: )

5357785[/snapback]

 

Hong kong halvøya! :D

Lenke til kommentar

Nå kan jo ikke SF bli brukt, siden SF egentlig ble brukt i SA.

 

Broen og alt var der.

 

London er bra, men litt bakker og slikt ville vært bra, men så spørs det hvor stort London. Kanskje snakker vi om flere byer rundt London og. Det er lange elver og alt. Kanskje snakker vi om områder mange ganger større en SA, og det var stort.

Lenke til kommentar
Skal ikke rockstar kommentere ryktene snart egentlig?

5377766[/snapback]

 

Mtp at de aldri har gjort det før måneder før release er det nok nærliggende å tror at det tar litt tid før det kommer noe håndfast. Iflg en eller annen "troverdig" blog et eller annet sted kommer GTA4 (elns) 4. kvartal 2006...

 

Men på dette tidspunkt tar jeg alt med en klype salt! Bare håper at det ikke blir London!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tviler på at R* tar en ordentlig by i det neste spillet, de tar nok heller utgangspunkt i en. Ordentlige byer blir for ''kjedelige'' etter vi har opplevd Liberty City, Vice City, San Fierro, Las Venturas og Los Santos.

Det som hadde vært feet var om alle disse byene var med i det neste, slik at man kunne dra fra en by til en annen. Selvsagt kunne R* lagt til en eller to byer til for å utnytte PS3ens kraft. Og det skulle vært forskjellige årstider, sånn at man kunne kjørt snøscooter om vinteren :w00t:

Lenke til kommentar
Synest ikkje det er nok eg! GTA er eit unikt spelkonsept, og har store moglegheiter for utvikling. Ein britisk versjon hadde vore kult, GTA: Great Britain eller noko sånt, med steingjerder frå Irland og diverse byar frå øya.

5517512[/snapback]

 

Og hvor hadde dette vært kult hen? :nei:

Mye feetere med byer fra USA :w00t:

Sikkert stilig å se steingjerder fra Irland, men hva er poenget med sånt i et GTA-spill? :hmm:

Lenke til kommentar
Synest ikkje det er nok eg! GTA er eit unikt spelkonsept, og har store moglegheiter for utvikling. Ein britisk versjon hadde vore kult, GTA: Great Britain eller noko sånt, med steingjerder frå Irland og diverse byar frå øya.

5517512[/snapback]

 

Og hvor hadde dette vært kult hen? :nei:

Mye feetere med byer fra USA :w00t:

Sikkert stilig å se steingjerder fra Irland, men hva er poenget med sånt i et GTA-spill? :hmm:

5523160[/snapback]

 

Enig passer bedre i et rollespill, kommer sikkert i Oblivion IV :hmm: .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm... kanskje det ikke er så verst hvis de har med masse countryside? tenker å cruise over london i en crop duster.

Dog er jeg litt lei av cockney rebels og ser helst at storylinen tar en mer internasjonal vending

5530030[/snapback]

 

 

Det ultimate hadde jo vært om de hadde laget 3 kontinenter. USA med noe motorsykkelgjeng greier, europa med noe mafia greier og japan med noe yakuza greier. Da kunne man ha valgt side ved start og fått 3 forskjellige storyer som utvilker seg over tid. Det kan hende det hadde blitt litt for heftig, men muligheten er der. Noen som har noe tips på setting årstallmessig på neste gta? Blir det noe 70 talls greier eller noe moderne?

 

Må si at GTA har levd opp til forventningen hver gang. Feeling messig likte jeg vel VC bedre enn SA. Det kommer vel av at jeg fulgte med på Miami Vice når det gikk på tv. Synes også musikken var kuulere på VC. Det var den musikken jeg hørte på da jeg gikk på skolen. Jeg skjønner godt at kidsa i dag digger SA og gangsta greiene der bedre enn VC, da de ikke har noe forhold til 80 tallsgreiene.

 

SPENNENDE blir det ihvertfall med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...