Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er PGA478. Krysser fingrene for at jeg får den til å fungere for den er ganske liten og lekker.

 

Her er tre bilder av hvordan den ser ut: 1 2 3

7746671[/snapback]

Et stikkord Simen PSU ;)

 

Endel batcher av de GX260ene og 270ene mener jeg hadde enorme problemer med PSUene.

Uansett fint funn. CPUen fungerer helt sikkert ypperlig.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
De der har vi en hel hær av på skolen.. Træge som fy, men sleng inn linux eller win 2000 så kanskje det går bedre :)

7753494[/snapback]

 

Vi har også mange av de på skolen, sikkert 30-40-50 stk.

 

Du burde kjøre linux på den, evt. W2k, Prøver du med xp, så vil du ha mer trøbbel enn glede.

Lenke til kommentar

Fant dette for noen dager siden:

SE T610 mobil telefon

128MB USB 2.0 MP3 spiller som lades rett fra USB porten, av ukjent merke.

 

Ikke noe store funn akkurat.

Tenkte på å bruke mp3 spiller'n som en oppstartsdisk for FreeNAS eller noe sånt, men går visst ikke så bra.. den FreeNAS kobler den til, og etter noen sek så kobler den fra igjen..

Men på windows xp funker den helt fint.

Endret av Drkangel
Lenke til kommentar
Den er PGA478. Krysser fingrene for at jeg får den til å fungere for den er ganske liten og lekker. Her er tre bilder av hvordan den ser ut: 1 2 3

7746671[/snapback]

Et stikkord Simen PSU ;)

 

Endel batcher av de GX260ene og 270ene mener jeg hadde enorme problemer med PSUene. Uansett fint funn. CPUen fungerer helt sikkert ypperlig.

7750827[/snapback]

Har du noen aning om hvor jeg får tak i en PSU som passer i det kabinettet?

 

TheGhost: Denne inneholder ikke Pentium 3, men Pentium 4, 2,6GHz med HyperThreading. Tenker jeg setter inn 1GB ram i første omgang.

Lenke til kommentar

eXa: Det er jo noe du bør foreslå for IT-avdelingen eller sjefen din. Oppgradering av ram gjør det mulig å utsette oppgradering av hele PCene med minst 1 år. Ram er en svært billig forlengelse av brukstida til maskinene.

 

20 * 1GB ram = 14.340 kr (minus moms)

20 stk PCer uten skjerm = 100.000 - 200.000 kr. Med 20" LCD-skjerm kan du legge til yttligere 60.000 kr. (minus moms)

Lenke til kommentar

Simen1 aner ikke, men kan kanskje kjøpe fra Dell. Har du målene så kan jeg sjekke om jeg finner noe som passer.

 

Og til dere som påstår den maskinen er treg så må dere ikke blande den med GX150 som er helt lik men har P3 og er veldig treig. Er utrolig mange skoler som har GX150. Og den bør kjøres med w2k siden de fleste ble solgt med veldig lite minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...