AndyF Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 fått CS 1 anthology ,men når jeg setter CD'en inn så skjer det ikke noe . tror det kanskje har med at det er DVD-rom og jeg har en ganske gammel pc(800mhz osv). men jeg har sjekka litt inpå egenskaper til cd-rommen og som jeg har skjønt det skal jeg kunne kjøre DVD. hvis ikke har faren min en bærbar DVD-spiller/brenner som kan kobles til pc. går det å instalere spillet via den? takk for alle svar!
NooN Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 har du alcohol120% installert... prøv å deaktiver alle virtuelle cd-rom... hadde det problemet en gang
ArneKristoffer Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Det har ingenting å si om du har DVD-rom, så vidt jeg vet. Har du på innstillingen autokjør? Det kan, som NoOn sier, at cd-romene er opptatt at programmer som lurer dataen til å tro at det er en cd i. Prøv å sette devices til 0 eller noe i den duren. (Hvis du bruker Deamon tools/ Alcohol 120%) Selv om det ikke er sikkert at spillet virker, så tror jeg det skal gå an å instalere det. God jul!
A.J Green Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Altså du trenger ikke innstalere half life for å innstalere cs. Last ned Steaminstall_cs (388mb) og bruk en av half life keysa som fuglte med i pakken.
AndyF Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Skrevet 25. desember 2005 fikk istalert det nå netopp via den DVD-spiller greia.mne takk for svarene skal huske det. god jul
mariuz1991 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Det har ingenting å si om du har DVD-rom, så vidt jeg vet.Har du på innstillingen autokjør? Det kan, som NoOn sier, at cd-romene er opptatt at programmer som lurer dataen til å tro at det er en cd i. Prøv å sette devices til 0 eller noe i den duren. (Hvis du bruker Deamon tools/ Alcohol 120%) Selv om det ikke er sikkert at spillet virker, så tror jeg det skal gå an å instalere det. God jul! 5335257[/snapback] Hvordan setter man devices til 0 da..? Har samme problemet..
AndyF Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 velger "disable" tror jeg(daemon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå