Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lol, pakka opp alt jeg kunne :p

5800434[/snapback]

Det der er jo ikke så mye, bare leppa di som er liten.

twicedice:

Noen venner av meg snakka om at de skulle slutte å selge det, kjønte ikke om de snakka om i hele Norge, eller en spesiell butikk, men har ikke sett det noe sted på drit lenge, så kan hende det gjaldt alle steder der de solgte det.

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet
Anbefal meg noe porsjonssnus da gutter, har levd på Gøteborgs rapé til nå.. ;)

5804268[/snapback]

Gøteborgs hvit rapè er jo den beste porsjonsnusen da.

Skrevet
Anbefal meg noe porsjonssnus da gutter, har levd på Gøteborgs rapé til nå.. ;)

5804268[/snapback]

Gøteborgs hvit rapè er jo den beste porsjonsnusen da.

5804296[/snapback]

Okay, har ikke prøvd noe annet enn det og General løs-snus. Så kan ikke si at jeg vet så mye..

Skrevet

Skruf porsjon er er en god porsjonssnus ellers kan du prøve onyx den nye til general...

Impetus: Du så ut som du hadde prøvd å svelge en snusboks. Og det er ikke akkurat et komplimang...

Skrevet
Skruf porsjon er er en god porsjonssnus ellers kan du prøve onyx den nye til general...

Aha, får vel prøve de da, skal stikke bortpå butikken å kjøpe litt snus til helgen, skal på hytta.. :)

Skrevet
Noen som har prøvd "snuff" ? Snus som man sniffer

5805176[/snapback]

Ja. Største pisset jeg har prøvd. Dyrt, nikotinfattig og det ser ufattelig teit ut.

Skrevet

Har noen prøvd skrå da? Ser ikke særlig delikat ut.

Btw. Her går det i bare Skruff. Har jeg tatt feil at Original og Stark er samme sorten i styrke i dag? Jeg vet at den norske Skruffen var svakere enn den svenske tidligere.

For dem som savner litt mer smak i Skruf'en, kjøp Lakerol lakris med salmiak (den svarte). Det er veldig digg.

Skrevet
Har noen prøvd skrå da? Ser ikke særlig delikat ut.

Btw. Her går det i bare Skruff. Har jeg tatt feil at Original og Stark er samme sorten i styrke i dag? Jeg vet at den norske Skruffen var svakere enn den svenske tidligere.

For dem som savner litt mer smak i Skruf'en, kjøp Lakerol lakris med salmiak (den svarte). Det er veldig digg.

5806024[/snapback]

Jeg tygger skrå en gang i blandt. Det er godt. :)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...