Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet
Catch er hvit-portion, ergo; det blir pokker så tørt, og utrolig sårt tannkjøtt. Jeg kan strekke meg til en boks hvit-porsjon en veldig sjelden gang.

6557520[/snapback]

Blir white fortere tørt enn vanli portion?

6557536[/snapback]

Den er tørrere enn vanlig porsjon når du bruker den, renner ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg synes ikke den var tørr. Bare akkurat passe! :)

Det kan kansje ha noe å gjøre med at jeg alltid legger posesnus opp med tunga etter å ha fukta den litt i kjeften. Men GUD for en nydelig snus, kansje ikke perfekt til hverdagsbruk, men nydelig ellers.

6557535[/snapback]

Samme her. Synes alle portionsnus er så tørr og det klør hvis man ikke fukter den godt og lenge på tunga først.

Hvordan er det egentlig med lovligheten for mindreårige å snuse? Har bare hørt at det er ulovlig å selge til mindreårige, men ikke å selv kjøpe, eller snuse hvis man er mindreårige. Noen som vet?

Endret av Mixel
Skrevet
Hvordan er det egentlig med lovligheten for mindreårige å snuse? Har bare hørt at det er ulovlig å selge til mindreårige, men ikke å selv kjøpe, eller snuse hvis man er mindreårige. Noen som vet?

6559492[/snapback]

Noen gang hørt om noen som er straffet for bruk av røyketobakk før fyllte 18? Ikke jeg heller.

Så jeg tviler. :)

Skrevet
Har noen av dere prøvd å fryse ned løs snus?

6562654[/snapback]

gaar 100% fint det, bare vent til den er tint eller i hvertfall delvis foer du bruker den da ;)

Skrevet
... kansje ikke perfekt til hverdagsbruk, men nydelig ellers.

Hvorfor ikke?

Den smaker lakris :D

6561788[/snapback]

men lakris er jo digg! :love: *vann på munn*

Skrevet

Hvor lav lønning må ikke du ha da?;P Tjener ikke mer en 60kr du eller?;P

Men føler med deg, har skjedd at jeg har måttet kjøpe portion..

Skrevet
I dag måtte jeg desverre kjøpe General Porsjon. :(

Hadde ikke nok penger fordi Manpower klusset det til med lønningen min.

6563298[/snapback]

:!: tenk at du kunne pantet 4 flasker aa hatt nok til loes da! :p

Skrevet

Jeg sitter nå med en Skruf Stârk løs under leppa, første gang jeg prøver den. Fy faen denne snusen er sterk sammenlignet med General og Grovsnus. Svidde på tungespissen når jeg la den opp, og jeg begynner å føle meg "forsynt" allerede, etter bare 5 minutter.

Smaken er god og, virker som den har en mye renere tobakksaroma enn Skruf Orginal. Minner om Grovsnus, bare litt mildere!

Herlig snus! :)

Skrevet

Blæ, har ikke hat snus på en uke :( og såklart så hadde kompisen min ikke noe annet en general pose maxi. pakka på med to stykker, svidde i 2-3 minutter :D så smaka det ikke noe eneste jeg følte var masse saft :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...